2015-04-06, 10:28
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antonhbk
Det blir nog så men det fungerar inte alltid så bra tycker jag

Jag har kollat runt på detta. Om man vill ha allsvenskan får man punga upp 299kr/månad för Cmore och då får man bara allsvenskan som är intressant. Viaplay är lite bättre med 279kr/månad + 129kr/mån så får man allsvenskan med. Viaplay har mycket bättre utbud med BPL, film, serier, Champions league och golf. Men som student känner jag inte att det är värt Att lägga ut dessa pengarna nu. Blir nog att köpa en match denna gången så får vi se hur det blir framöver Heja HBK!
Den här månaden signade jag upp på tv4play premium. Då får du alla matcher och kan köra på chromecast/Apple-tv. 299 SEK. Dock inga repriser så jag undrar om inte Csports är bättre? Enligt mig svårare att se på en vanlig tv med det dock men jag är oteknisk vad gäller sådant här.
Citera
2015-04-06, 11:01
Medlem
hortaxis avatar
Det lutar åt fullsatt på Norrporten Arena idag! Ypperligt tillfälle att skrälla till sig premiär 3'an.
Kom igen nu GIF!
Citera
2015-04-06, 11:15
Medlem
JohnbauerGrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hortaxi
Det lutar åt fullsatt på Norrporten Arena idag! Ypperligt tillfälle att skrälla till sig premiär 3'an.
Kom igen nu GIF!

Va inne och kollade på biljetter, hela ena kortsidan är i princip osåld. 6012 / 8000, bättre kan ni!
Citera
2015-04-06, 11:25
Medlem
hortaxis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnbauerGrisen
Va inne och kollade på biljetter, hela ena kortsidan är i princip osåld. 6012 / 8000, bättre kan ni!

Den såkallde "bortaläktaren" menar du? Bortafans och studenter som i 99 fall av 100 tar ut sina gratisbiljetter på plats, delar på den läktaren.
Citera
2015-04-06, 12:12
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pickmylussy
Hallå skadade sig bärkroth lr?
Utbytt efter 30
Fraktur i foten. Måste opereras och är därmed borta fram till uppehållet i juni.
http://www.ifknorrkoping.se/nyheter/arkiv/baerkroth-maste-opereras-efter-fotskadan-mot-oesk

Citera
2015-04-06, 12:19
Medlem
Syeks avatar
Vart kan jag se repris på matchen IFK Göteborg - ÅFF ?
Citera
2015-04-06, 12:21
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syek
Vart kan jag se repris på matchen IFK Göteborg - ÅFF ?

Cmores arkiv. Som kostar 0 kronor att regga.
Citera
2015-04-06, 12:22
Medlem
LastCaresss avatar
Såg inte DIF-IFE förrän idag, och för mig är det en gåta hur man kan starta med Jawo, och i viss mån Walker. Hade hellre sett Sebastian Andersson / Karlström från start. Det är symptomatiskt för DIF under PO att spela som mesar i första halvlek för att sen steppa upp i andra. Vi har haft ofantligt svårt mot Elfsborg de senaste åren så förlusten rätt väntad givetvis, men jävligt bittert ändå. Saknar Högmo.
Citera
2015-04-06, 12:36
Medlem
JohnbauerGrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hortaxi
Den såkallde "bortaläktaren" menar du? Bortafans och studenter som i 99 fall av 100 tar ut sina gratisbiljetter på plats, delar på den läktaren.

My bad! du har helt rätt. Håller tummarna för Gifflarna idag
Citera
2015-04-06, 13:12
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
Såg inte DIF-IFE förrän idag, och för mig är det en gåta hur man kan starta med Jawo, och i viss mån Walker. Hade hellre sett Sebastian Andersson / Karlström från start. Det är symptomatiskt för DIF under PO att spela som mesar i första halvlek för att sen steppa upp i andra. Vi har haft ofantligt svårt mot Elfsborg de senaste åren så förlusten rätt väntad givetvis, men jävligt bittert ändå. Saknar Högmo.
Jawo är tyvärr medioker. Det är ett stort svaghetstecken att han får plats i startelvan.
Citera
2015-04-06, 13:28
Medlem
Petterrors avatar
För mig är det en gåta att Walker startade för DIF igår istället för Karlström. Karlström är en bättre spelare på alla plan och Walker är ingen spelare som höjer Djurgården 2015.

**
För övrigt jävligt trist för Norrköping och Bärkroth.
Citera
2015-04-06, 13:34
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petterror
För mig är det en gåta att Walker startade för DIF igår istället för Karlström. Karlström är en bättre spelare på alla plan och Walker är ingen spelare som höjer Djurgården 2015.

**
För övrigt jävligt trist för Norrköping och Bärkroth.
Verkligen. Om man ska försöka se något positivt i denna skit så är det väl uppehållet i juni vilket minskar aningen matcher något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in