2015-11-24, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Glömde du att logga in på rätt konto nu....
De flesta kvinnor som gillar sex nöjer sig allt med bra sex. De behöver inte få betalt för det och tar de betalt är de fnask. Jag förstår att en kvinnohatare som du är singel. Vilken kvinna med en sund självbild vill ha ihop det med ett kvinnohatande svin?
Du tror jag menar betalning i form av pengar. Det är betalning i form av saker och tjänster.

Jag vet att jag har sagt att vissa kvinnor gillar sex och att kvinnor vill ha sex ibland, men det är alltid med en förhoppning om att träffa någon och ha en relation. I relationen mjölkar de killen på tillgångar.
Citera
2015-11-24, 18:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Sanning och logik funkar inte på vare sig troll eller fanatiker, så det är helt meningslöst att upprepa logiska sanningar till er tre från samma trollskog.

Tursamt nog så ser den verkliga världen annorlunda ut än i er trollskog. Här kan både kvinnor och män älska varandra utan baktankar, och både kvinnor och män kan ha sex med varandra för njutningens skull.

Vaför säger statistiken att kvinnor inte har sex oftare än 1 gång/vecka om de njuter av det?
Citera
2015-11-24, 18:35
Bannlyst
Citat:
Sanning och logik funkar inte på vare sig troll eller fanatiker, så det är helt meningslöst att upprepa logiska sanningar till er tre från samma trollskog.

Tursamt nog så ser den verkliga världen annorlunda ut än i er trollskog. Här kan både kvinnor och män älska varandra utan baktankar, och både kvinnor och män kan ha sex med varandra för njutningens skull.
Oväntat, när du hamnar i återvändsgränd så kommer påhoppen och hånen. Du önskar att det var som du sa men det har ingen med verkligheten att göra.
Citera
2015-11-24, 18:39
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Om du tänker på att kvinnor får en massa saker gratis av män (genom staten) då är det rimligt att de bör tacka ja till sex om de inte är något som är onormalt.

Nope. Vanligt sex suger för kvinnor. Om det inte var så skulle de vilja ha sex.

Gå ut och titta på den average mannen på gatan och fundera på hur det är för hans kvinna att ha sex med honom.
Vilket jävla nonsenspladder.
Citera
2015-11-24, 18:42
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Du tror jag menar betalning i form av pengar. Det är betalning i form av saker och tjänster.

Jag vet att jag har sagt att vissa kvinnor gillar sex och att kvinnor vill ha sex ibland, men det är alltid med en förhoppning om att träffa någon och ha en relation. I relationen mjölkar de killen på tillgångar.
Märkligt. Jag har polare vars tjejer tjänar bättre än vad de själva gör. Andra polare är arbetslösa men har ändå förvärvsarbetande tjejer. Du och Babianen sprider en massa nonsens och kvinnoförakt. Jag är verkligen ingen feminist men i jämförelse med er kvinnohatare är jag förmodligen lika mycket feminist som vilken rabiat Fi-röstare som helst.
Citera
2015-11-24, 18:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Märkligt. Jag har polare vars tjejer tjänar bättre än vad de själva gör. Andra polare är arbetslösa men har ändå förvärvsarbetande tjejer. Du och Babianen sprider en massa nonsens och kvinnoförakt. Jag är verkligen ingen feminist men i jämförelse med er kvinnohatare är jag förmodligen lika mycket feminist som vilken rabiat Fi-röstare som helst.

1) Om kvinnan tjänar bättre spelar inte så stor roll så länge hon får spendera mannens inkomst. Då är det som att hon får 1 extra månadslön varje månad för att vara tillsammans med mannen.

2) Hur många av dina vänner tror du kommer att bli försörjda resten av livet av sina kvinnor?
Citera
2015-11-24, 18:53
Bannlyst
Citat:
Du begriper väl att Babianen drar saker till sin spets, i vissa fall bara för att provocera.

Kvinnohatare är bara nåt positivt. Finns inget att upskatta hos tomma varelser som är ytliga. Det finns ingen kvinna som uppskattar män som vi är. Ringer, uppvaktar, tycker om oss och gör saker för oss. Gillar man någon så vill man att han/hon ska ha det bra, men det enda kvinnor ger är sex i utbyte mot saker. Inget kommer av deras egen välvilja. Man måste så fröet för att de ska fatta att de ska ge. De är tafatta och initiativlösa skräpvarelser.

Feta lionqueen säger sig ligga med snygga killar. Hon själv är fet som en snål spargris.
Citera
2015-11-24, 18:53
Medlem
Citat:
Oväntat, när du hamnar i återvändsgränd så kommer påhoppen och hånen. Du önskar att det var som du sa men det har ingen med verkligheten att göra.
Det är du som är i en återvändsgränd, och oturligt nog för dig så lär du bli kvar där... Det var dessutom du som skrev att jag inte skulle svara dig mer om jag trodde att du var ett troll. Eller kan det ha varit någon av de andra två som skrev det? Inläggen är förvillande lika så inte helt lätt att komma ihåg vem som skrivit vad...
Citera
2015-11-24, 18:56
Bannlyst
Citat:
Det är du som är i en återvändsgränd, och oturligt nog för dig så lär du bli kvar där... Det var dessutom du som skrev att jag inte skulle svara dig mer om jag trodde att du var ett troll. Eller kan det ha varit någon av de andra två som skrev det? Inläggen är förvillande lika så inte helt lätt att komma ihåg vem som skrivit vad...
Haha jag är en användare för mig själv. Bara så du vet.

Du svarade dock inte på någonting av det jag skrev. Du har inget försvar.
Citera
2015-11-24, 18:59
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du begriper väl att Babianen drar saker till sin spets, i vissa fall bara för att provocera.

1) Sorry dude men jag utelämnar en massa saker som ni inte kan hantera.

2) Här har jag postat mer vetenskapliga belägg,

Citat:
Summarising four decades of sex research in developed countries, a
Finnish expert notes (Kontula 2009: 39-44, 215-230) that
men report
substantially more unsatisfied sexual desire, even today, because:

women’s loss of sexual desire is four times higher than among men in the same age group;

younger men experience sexual desire twice as frequently as women,and older men experience sexual desire four times as often as women in the same age group;

as a result, male sexual desire is compatible with the level of desire in women approximately 20 years younger;

overall, male sexual desire is manifested at least twice as often as female desire, and men would like to have sex twice as often as women;

the gap in sexual desire between men and women is growing over time.
Citera
2015-11-24, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Sorry dude men jag utelämnar en massa saker som ni inte kan hantera.

2) Här har jag postat mer vetenskapliga belägg,
Jag syftade inte på att kvinnor har lägre sexlust när jag skrev att du drar saker till sin spets. Utan att du säger att om man inte äter godis varje dag så gillar man inte godis, bland andra rigida påståenden. Vilket är nonsens.
Senast redigerad av chirho 2015-11-24 kl. 19:17.
Citera
2015-11-24, 19:30
Avslutad
Citat:

Kvinnohatare är bara nåt positivt. Finns inget att upskatta hos tomma varelser som är ytliga. Det finns ingen kvinna som uppskattar män som vi är. Ringer, uppvaktar, tycker om oss och gör saker för oss. Gillar man någon så vill man att han/hon ska ha det bra, men det enda kvinnor ger är sex i utbyte mot saker. Inget kommer av deras egen välvilja. Man måste så fröet för att de ska fatta att de ska ge. De är tafatta och initiativlösa skräpvarelser.

Feta lionqueen säger sig ligga med snygga killar. Hon själv är fet som en snål spargris.

"Oväntat, när du hamnar i återvändsgränd så kommer påhoppen och hånen." För att citera dig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in