2016-03-10, 20:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Nej du. Det här är ny forskning då klitoris är större än man tidigare trott, det ser lite olika ut för olika kvinnor hur det är beläget. Vissa kvinnor behöver mer handfast klitorisstimulans utanpå, och vissa har betydligt lättare att komma av en kombination av penetrativt sex och yttre stimulans. De behöver känna sig fyllda.

1) Försök inte slingra dig fulgubbe, här är vetenskapliga bevis på att kvinnor inte har känsel inne i vaginan, (FB) Kvinnans sexualitet och uppbyggnad låter komplext

Citat:
In most females the walls of the vagina are devoid of end organs of touch and are quite insensitive when they are gently stroked or lightly pressed. For most individuals the insensitivity extends to every part of the vagina.

2) Nej det är inte så orgasm fungerar.

3) Nej man känner sig inte fylld av att få en kuk i sig. Man känner i princip ingenting.

4) Det här betyder att vaginal penetration ger 0 för kvinnor.
Citera
2016-03-10, 20:33
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned
Haha, nerru, nu tror jag bestämt att det räcker Min hjärna klarar bara av så mycket dumheter på ett år och nu har jag fått hela 2016 års dosering.

Men lek med tanken att det är lika vidrigt för kvinnor att ha sex med män som det är för dig. Skulle det kunna förklara varför kvinnor inte vill ha sex?
Citera
2016-03-10, 20:38
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Försök inte slingra dig fulgubbe, här är vetenskapliga bevis på att kvinnor inte har känsel inne i vaginan, (FB) Kvinnans sexualitet och uppbyggnad låter komplext

3) Nej man känner sig inte fylld av att få en kuk i sig. Man känner i princip ingenting.

Senast jag kollade var jag en kvinna. Och kåthet är biologiskt viktigt för oss, liksom för män. Jag vet inte vilken erfarenhet du har av sex men den verkar rätt usel.
Citera
2016-03-10, 20:41
Bannlyst
Citat:
Senast jag kollade var jag en kvinna. Och kåthet är biologiskt viktigt för oss, liksom för män. Jag vet inte vilken erfarenhet du har av sex men den verkar rätt usel.

Babianen är en extraordinärt kåt individ. Hen har postat videosar där hon dubbelpenetrear sig själv med dildosar. Men hon talar om kvinnor i allmänhet.

Så det där var väldigt dåligt argument
Citera
2016-03-10, 20:42
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
skänkler... nää nu glömmer vi det.

Babianen krossar som vanligt. Nu kommer cineasten in i tråden som vanligt. Men mer än personangrepp klarar han inte av.
Gäsp.

Babiantrollet:
Du är inte seriös. Jag tar upp saker du påstått som är ologiska och felaktiga.
Du säger att
- det är vidrigt att ha sex med män
- du älskar att ha sex med män
- kvinnor känner ingenting när mannen penetrerar dem
- kvinnor blir automatiskt våta om mannen penetrerar dem
- kvinnor som penetrerats får automatiskt orgasm om mannen pumpar hårt och länge
- det är omoraliskt, fel och creepy att visa sig i badkläder på badhus för det andra könet
- alla kvinnor vill vara horor
- de flesta föraktar horor (där håller jag med. Antingen hyser folk förakt eller medömkan)
- det är rätt att våldta kvinnor
- kvinnor tänder inte på män
- kvinnor tänder på våldtäkt utförd av män
- du tänder inte på våldtäkt
- alla andra kvinnor tänder på våldtäkt
- lesbianism existerar inte
- bögar är äckliga
- som heterosexuell kvinna ha sex med en man är samma sak som att en hetrosexuell man tvingas ha sex med en bög
- vara heterosexuell betyder inte att man vill ha sex med motsatta könet
- det är normalt att misshandla kvinnor och det borde vara tillåtet att mörda människor
- det är creepy att säga "jag har en snygg kvinnlig kollega"
- kvinnor som säger "jag tycker om att ha sex med vissa män" ljuger
- du vet exakt hur världens alla kvinnor tänker eftersom du utger dig för att vara kvinna

Ingenting av det du skrivit är logiskt eller överensstämmande med verkligheten. De här tomtarna som håller med dig är mest troligt troll eller en person med flera konton som försöker ge tyngd åt dina inlägg genom att hålla med och kasta skit på alla som protesterar mot dina dumheter.
Citera
2016-03-10, 20:43
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Uh-huh, No feeling inside vagina when making love

Citat:
I dont feel any sensation inside my vagina when my hubbie and i make love, i only feel it go"s in and out. But the rest is fine, still reaches a orgasm. Is this normal am i the only one having this problem. What can i do, or use in order to feel that nice sensation inside when making love to my Hubbie.. Will I need to go for a operation or What.. PLEASE HELP...

Gynekologen svarar,

Citat:
Most women have very little sensation in the vagina. Most of it comes from the clitoris. Get your husband to stimulate your clitoris while making love.

som ni kan se a) har kvinnor ingen känsel inne i vaginan b) känner kvinnor ingen njutning vid penetrativt sex.
Citera
2016-03-10, 20:43
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

Usel slutledningsförmåga. Lär dig engelska till att börja med.
Citera
2016-03-10, 20:52
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Usel slutledningsförmåga. Lär dig engelska till att börja med.

Really dude,

Citat:
The concentration of the nerve endings near the entrance of the vagina (the lower third) usually provide pleasurable vaginal sensations when stimulated during sexual activity, and many women additionally derive pleasure from a feeling of closeness and fullness during penetration of the vagina.[35][36] The vagina as a whole, however, lacks nerve endings, which commonly hinders a woman's ability to receive sufficient sexual stimulation, including orgasm, solely from penetration of the vagina.[35][36][37] Although some scientific examinations of vaginal wall innervation indicate no single area with a greater density of nerve endings, or that only some women have a greater density of nerve endings in the anterior vaginal wall,[38][39] heightened sensitivity in the anterior vaginal wall is common among women.[38][40] These cases indicate that the outer one-third of the vagina, especially near the opening, contains the majority of the vaginal nerve endings, making it more sensitive to touch than the inner (or upper) two-thirds of the vaginal barrel.[35][37][41] This factor makes the process of child birth significantly less painful, because an increased number of nerve endings means that there is an increased possibility for pain and pleasure.[35][42][43]

läs igen,

Citat:
The vagina as a whole, however, lacks nerve endings, which commonly hinders a woman's ability to receive sufficient sexual stimulation, including orgasm, solely from penetration of the vagina.

det här stämmer inte riktigt, alla kvinnor får orgasm om de blir pumpade tillräckligt länge, men kvinnan känner ingen njutning fram till att hon får orgasm.
Senast redigerad av Babianen 2016-03-10 kl. 20:54.
Citera
2016-03-10, 20:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Babianen är en extraordinärt kåt individ. Hen har postat videosar där hon dubbelpenetrear sig själv med dildosar. Men hon talar om kvinnor i allmänhet.

Så det där var väldigt dåligt argument

Det stämmer. Och varför gjorde jag det? För att DP är det enda som ger fysisk njuting för kvinnor. Det är 100% bättre än vaginalt sex.
Citera
2016-03-10, 21:04
Bannlyst
Citat:
Det stämmer. Och varför gjorde jag det? För att DP är det enda som ger fysisk njuting för kvinnor. Det är 100% bättre än vaginalt sex.

Är det så. Kräver det dubbel penetration för stimulering vid penetration. Där ser man
Citera
2016-03-10, 21:08
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Gäsp.

Babiantrollet:
Du är inte seriös. Jag tar upp saker du påstått som är ologiska och felaktiga.
Du säger att
- det är vidrigt att ha sex med män
- du älskar att ha sex med män

Ja för om man gillar sex som kvinna då tänder man på det som är vidrigt. Tänk dig att bli knullad av Ron Jeremy vidrigt right? För mig är det typ "det är lite vidrigt, hett!".

Citat:
- kvinnor känner ingenting när mannen penetrerar dem
- kvinnor blir automatiskt våta om mannen penetrerar dem

Ja exakt man känner inte så mycket men man blir våt ändå.

Citat:
- kvinnor som penetrerats får automatiskt orgasm om mannen pumpar hårt och länge

Ja det är en automatisk reaktion.

Citat:
- som heterosexuell kvinna ha sex med en man är samma sak som att en hetrosexuell man tvingas ha sex med en bög

Ja exakt. Män blir inte mindre vidriga bra för att man är kvinna. Men om man gillar sex då tänder man på det.

Citat:
- kvinnor som säger "jag tycker om att ha sex med vissa män" ljuger

Ja för om man gillar sex då gillar man sex med alla män för att det är en nasty grej att knulla vem som helst.
Citera
2016-03-10, 21:08
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Really dude,

läs igen,

det här stämmer inte riktigt, alla kvinnor får orgasm om de blir pumpade tillräckligt länge, men kvinnan känner ingen njutning fram till att hon får orgasm.
Bra att du vet mer än alla vetenskapsmän och alla kvinnor på hela jorden. Ridå ned.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in