Citat:
Ursprungligen postat av
zuluwanker
1) Som sagt jag kan skicka en bild i PM där du ser att vi inte är samma person men det var inte intressant?
2) Du måste kunna ta att nån ifrågasätter dig, och att om du inte har nåt bra argument även tappar all trovärdighet.
Att jag reagerar på att Zuluwanker och Babianen har exakt samma åsikter, delar in texten på samma sätt, formulerar sig på samma sätt och använder sig av länkar till undersökningar på samma sätt och att man genom att läsa inläggen inte kan skilja den ena från den andra, är inte vidare konstigt. Och att Zuluwanker precis som Babianen gjort i många trådar vill visa upp sig är ännu en likhet. Mig spelar det ingen roll om någon skriver som flera olika personer, det som känns onödigt är att upprepa samma diskussion på samma sätt med de olika profilerna. Jag förstår om man har olika profiler för att man inte vill outa vissa saker för personer man känner, men att skriva samma åsikter i samma tråd med de olika profilerna verkar bara tramsigt.
Jag kan absolut ta att jag blir ifrågasatt, men i vilken fråga anser du att jag saknat argument?
Citat:
Ursprungligen postat av
zuluwanker
Du måste ju kunna berätta hur din man tillfredsställer dig? Det är helt uppenbart att du försöker slingra dig ifrån att svara på min fråga.
Även Babianen använder sig av uttryck som att "slingra sig". Inte helt vanligt uttryck. Självklart vet jag vad min man gör för att tända och tillfredsställa mig. Däremot har jag ingen lust att berätta det för dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
zuluwanker
Jag vet att väldigt många tjejer gör det, men inte på flashback tydligen.
Att alla inte tänder på samma sak gäller troligen på flashback med...
Ska han föreställa hetero, bi eller homo?
Citat:
Ursprungligen postat av
zuluwanker
1) Ja men om man är dominant så gör man som man vill och frågar inte, annars är man bara en clown som låtsas för att han tror tjejer gillar det.
2) Nej om man är dominant så är det bara ens egna vilja som gäller annars är man bara en clown som sagt, det finns dock lagar att förhålla sig till.
Samma 1) 2) indelning som Babianen igen, och samma typ av argumentation.
Sex utan samtycke är våldtäkt, då handlar det inte längre om dominans.
Citat:
Ursprungligen postat av
zuluwanker
Det kanske är lite av en hobby, att låtsas vara kvinna? Typ e-tranny.
Mig spelar det ingen som helst roll om du tror jag är man eller kvinna. Bemöter du mina åsikter olika beroende på om du tror jag är kvinna eller man?
Citat:
Ursprungligen postat av
zuluwanker
Om jag har 10 vanliga tjejer framför mig, så har jag sex med vem som helst av dem det gör mig detsamma. Om det är någon speciell så tar jag den men i det här scenariot så var det bara vanliga.
Själv skulle jag inte ligga med någon jag inte tycker är speciell.
Citat:
Ursprungligen postat av
zuluwanker
Då gillar du inte att ha sex med män, då hade du tagit någon av de männen. Poängen är ju att tjejer måste ha nåt mer än bara mannen.
Babianens åsikt igen. Jag älskar sex med en speciell man. Så som du/Babianen använder en mans kuk använder jag en dildo.