2015-11-22, 20:47
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Nej länka till forskning eller till fall där vi kan bekräfta att det faktiskt hänt. Att du säger "min kompis har.." utan belägg är inte trovärdigt.

Menar du själv att du baserar varenda mening du postar med en studie?

Det här är ett diskussionsforum där man ska utgå från egna tankar och erfarenheter. Jag skiter väl i studierna. Jag tror det är svårt att kunna generalisera så pass grovhugget som du gör i såna här frågor överhuvudtaget. Jag understryker att din sanning inte är den enda.
Under perioden då jag dejtade olika insåg jag hur otroligt olika inställning killar har till sex. Vissa hatar avsugningar och nöjer sig med missionären en gång i veckan. Svintråkigt. Och när vissa berättar hur tidigare tjejer betett sig blir man rent av förbluffad ibland..
Citera
2015-11-22, 20:48
Bannlyst
Citat:
1) Det är fantasier.

2) Alla tjejer gillar att bli hårt knullade, jag har seriöst inte stött på en enda som inte gör det. Kan du förklara varför - mer konkret - du inte gillar att bli knullad hårt?
Vad du och babianen postat för videos om vad som är hårt sex (eller det kanske bara är hon som postat såna videos) så är det sällan hårt.

Förresten har du tur om det går till att du har sex med dem. De flesta gillar inte sex, oavsett hårt, mjukt eller mittemellan.
Citera
2015-11-22, 20:51
Avslutad
Citat:
1) Så här gör du: ta kort med en t-shirt/linne så ser vi ju att du är kvinna, ta bilden så att ansiktet inte visas eller så klipper du bort den, det är väldigt enkelt, men jag tror du försöker slingra dig.

2) Är du på en helt egen intellektuell nivå?

1. Frågade medvetet TS då jag räknar med att han kommer kräva annat. Men visst, kan fixa det.
http://www.ladda-upp.se/bilder/kkezcoxcrxwvq/

2. Vill inte ha samma som de flesta kvinnor. Så när män svarar det de tror att jag vill ha så är det fel.
Citera
2015-11-22, 20:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Vad du och babianen postat för videos om vad som ör hårt sex (eller det kanske bara är hon som postat såna videos) så är det sällan hårt.

Förresten har du tur om det går till att du har sex med dem. De flesta gillar inte sex, oavsett hårt, mjukt eller mittemellan.
1) Jag har inte postat sexvideos här någon gång.

2) Jo, när man väl har sex med dem ska det vara hårt. Alla tjejer gillar bra sex.
Citera
2015-11-22, 20:53
Medlem
Citat:
Var kallar jag denna sandlåda för hem?

Du har ingen aning om hur jag är i sängen. Allt är dina spekulationer. Du är känslomässigt djupt berörd nu och kastar all skit du kan hitta men du är bara patetisk.

Tack ska du ha om det andra!

Jag var ju här på besök hos dig.

Så här beskriver du själv hur du är i sängen och det är ingen vidare reklam faktiskt:

Citat:
Kvinnor tror att män träffas men många män som vet hur kvinnor fungerar bryr sig inte vad de tycker och tänker om oss för i grunden uppskattar kvinnor inte oss ändå, varför ska jag då oroa mig för om kvinnan är missnöjd med sexet. Ingen bryr sig, det viktiga är att jag njuter och resten sket jag brunt i. Kvinnor behagar inte mig, så varför ska jag behaga dem? Helt sjukt resonerar du.

Jag menade det! Må du träffa en liten flicka som värmer ditt frusna sinne så att du upptäcker att vi bara är människor vi också, på gott och ont.
Citera
2015-11-22, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Menar du själv att du baserar varenda mening du postar med en studie?
Det är ju vad ni vill. Saker som är sunt förnuft försöker ni hyckla bort med att kräva källor. Det finns mängder med källor men är man över 13 år så förstår man att detta är en naturlag, exakt som gravitationen och behöver inga källor.

Gå ut på stan och kolla om de flesta killar med försörjningskapabilitet är med kvinnor som är sexuella. De är direkt feta, mulliga, medelmulliga eller vad de själva brukar kalla "normala" (som inte alls är normalt).
Citera
2015-11-22, 20:54
Avslutad
Citat:
Skicka det i PM då. Det kommer ju inget PM.
Det verkar som att du är mer villig av att bevisa att du är kvinna än jag är villig att se nån bild på dig.

Jag bad dig skriva vad jag ska visa i bilden för att du ska acceptera faktum att jag är kvinna. zuluwanker kunde ge mig ett bra svar.
Citera
2015-11-22, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Jag var ju här på besök hos dig.
Vart skrev jag att sandlådan är mitt hem?

Citat:
Så här beskriver du själv hur du är i sängen och det är ingen vidare reklam faktiskt:

Jag menade det! Må du träffa en liten flicka som värmer ditt frusna sinne så att du upptäcker att vi bara är människor vi också, på gott och ont.
Den beskrivningen avslöjade mycket...

ISIS kommer komma en dag.
Citera
2015-11-22, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jag bad dig skriva vad jag ska visa i bilden för att du ska acceptera faktum att jag är kvinna. zuluwanker kunde ge mig ett bra svar.
Herregud, har du problem att visa att du är kvinna? Vet du inte själv vad du ska visa för att jag ska tro dig?

Förresten, jag börjar tro på att du är kvinna.
Citera
2015-11-22, 21:00
Medlem
Citat:
1) Som sagt jag kan skicka en bild i PM där du ser att vi inte är samma person men det var inte intressant?

2) Du måste kunna ta att nån ifrågasätter dig, och att om du inte har nåt bra argument även tappar all trovärdighet.
Att jag reagerar på att Zuluwanker och Babianen har exakt samma åsikter, delar in texten på samma sätt, formulerar sig på samma sätt och använder sig av länkar till undersökningar på samma sätt och att man genom att läsa inläggen inte kan skilja den ena från den andra, är inte vidare konstigt. Och att Zuluwanker precis som Babianen gjort i många trådar vill visa upp sig är ännu en likhet. Mig spelar det ingen roll om någon skriver som flera olika personer, det som känns onödigt är att upprepa samma diskussion på samma sätt med de olika profilerna. Jag förstår om man har olika profiler för att man inte vill outa vissa saker för personer man känner, men att skriva samma åsikter i samma tråd med de olika profilerna verkar bara tramsigt.

Jag kan absolut ta att jag blir ifrågasatt, men i vilken fråga anser du att jag saknat argument?

Citat:
Du måste ju kunna berätta hur din man tillfredsställer dig? Det är helt uppenbart att du försöker slingra dig ifrån att svara på min fråga.
Även Babianen använder sig av uttryck som att "slingra sig". Inte helt vanligt uttryck. Självklart vet jag vad min man gör för att tända och tillfredsställa mig. Däremot har jag ingen lust att berätta det för dig.

Citat:
Jag vet att väldigt många tjejer gör det, men inte på flashback tydligen.
Att alla inte tänder på samma sak gäller troligen på flashback med...
Ska han föreställa hetero, bi eller homo?

Citat:
1) Ja men om man är dominant så gör man som man vill och frågar inte, annars är man bara en clown som låtsas för att han tror tjejer gillar det.

2) Nej om man är dominant så är det bara ens egna vilja som gäller annars är man bara en clown som sagt, det finns dock lagar att förhålla sig till.
Samma 1) 2) indelning som Babianen igen, och samma typ av argumentation.
Sex utan samtycke är våldtäkt, då handlar det inte längre om dominans.

Citat:
Det kanske är lite av en hobby, att låtsas vara kvinna? Typ e-tranny.
Mig spelar det ingen som helst roll om du tror jag är man eller kvinna. Bemöter du mina åsikter olika beroende på om du tror jag är kvinna eller man?

Citat:
Om jag har 10 vanliga tjejer framför mig, så har jag sex med vem som helst av dem det gör mig detsamma. Om det är någon speciell så tar jag den men i det här scenariot så var det bara vanliga.
Själv skulle jag inte ligga med någon jag inte tycker är speciell.

Citat:
Då gillar du inte att ha sex med män, då hade du tagit någon av de männen. Poängen är ju att tjejer måste ha nåt mer än bara mannen.
Babianens åsikt igen. Jag älskar sex med en speciell man. Så som du/Babianen använder en mans kuk använder jag en dildo.
Citera
2015-11-22, 21:02
Medlem
Citat:
1) Det är fantasier.

2) Alla tjejer gillar att bli hårt knullade, jag har seriöst inte stött på en enda som inte gör det. Kan du förklara varför - mer konkret - du inte gillar att bli knullad hårt?

1) Ja, många fantasier blir det här. Verkliga kvinnor göre sig icke (ICKE!) besvär ty de bara ställer till det i den annars så prydliga statistiken.

2) Tjejerna har varit snälla mot dig, tror jag. Lite roligare än ut och in i kanintempo vill jag allt ha, mer än så kan jag tyvärr inte avslöja.
Citera
2015-11-22, 21:03
Avslutad
Citat:
Herregud, har du problem att visa att du är kvinna? Vet du inte själv vad du ska visa för att jag ska tro dig?

Förresten, jag börjar tro på att du är kvinna.

Jag bad dig för att du inte ska komma och påstå att bilden jag lagt ut inte duger som bevis. Inte för att jag inte vet vad som är kvinnligt eller ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in