Citat:
Ursprungligen postat av
LionQueen88
Förhoppningsvis har mannen högre krav än en dildo, och man kanske inte vill skrämma bort honom? Varför skulle man inte vilja känna sig fräsch?
Spelar ingen roll om det så är en kvinnlig bekant eller kille jag ska ligga med. De delar som kommer visas vill jag ha rakade för att känna mig bekväm med mig själv.
Samma med duschandet, känner jag mig inte fräsch så duschar jag innan jag träffar någon oavsett kön.
Vem det är som kommer på besök så vill jag att min lägenhet ska se fin ut.
Visst, och så resonerar de flesta....och det är ju egentligen detta TS också säger, d v s tt för de flesta kvinnor är sexet inte endsast det viktiga, även andra faktorer som personlighet, snygghet och relation är viktigt. Och detta är egentligen fulltändigt normlalt.
Och där kan man jämföra med vissa delar av "bögkulturen", fr a före AIDS där vissa kretsar levde ohyggligt promikuöst på bögklubbar. Detta leverne är säkert en aspekt av den manliga sexualiteten.
By the way, gå gärna in på Sveriges Radios hemsida och lyssna på dokumentären "Revärer, ridstövlar och matroser". En intressant historik över manlig sexualitet.