2015-11-24, 17:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Om det nu är så illa så måste jag ha en jäkla tur. Känner nämligen inte igen något av det där personligen. Däremot ser jag dessa tendenser hos vänner och deras flickvänner. Skrämmande

Erkänn att du är incel precis som 90% av alla män. Det blir inte bättre av att ni låtsas att ni får ligga.
Citera
2015-11-24, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Förhoppningsvis har mannen högre krav än en dildo, och man kanske inte vill skrämma bort honom? Varför skulle man inte vilja känna sig fräsch?
Spelar ingen roll om det så är en kvinnlig bekant eller kille jag ska ligga med. De delar som kommer visas vill jag ha rakade för att känna mig bekväm med mig själv.
Samma med duschandet, känner jag mig inte fräsch så duschar jag innan jag träffar någon oavsett kön.
Vem det är som kommer på besök så vill jag att min lägenhet ska se fin ut.

Visst, och så resonerar de flesta....och det är ju egentligen detta TS också säger, d v s tt för de flesta kvinnor är sexet inte endsast det viktiga, även andra faktorer som personlighet, snygghet och relation är viktigt. Och detta är egentligen fulltändigt normlalt.

Och där kan man jämföra med vissa delar av "bögkulturen", fr a före AIDS där vissa kretsar levde ohyggligt promikuöst på bögklubbar. Detta leverne är säkert en aspekt av den manliga sexualiteten.

By the way, gå gärna in på Sveriges Radios hemsida och lyssna på dokumentären "Revärer, ridstövlar och matroser". En intressant historik över manlig sexualitet.
Citera
2015-11-24, 17:27
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) http://i3.kym-cdn.com/photos/images/original/000/065/503/blablabla.jpg

2) Här är länken till mina bilder igen ifall någon har missat det, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

1) Hur menar du? Ingen skulle tycka att det var konstigt om en man betalade för en kvinna.

2) Men det är så de flesta förhållanden fungerar mannen tofflar och betalar för saker och kvinnan ställer upp på sex då och då.

3) Titta på hur sex funkar det är männen som tar initiativet, betalar för saker, försöker övertala kvinnan att ha sex med dem, det är kvinnorna som säger ja eller nej.

4) Om kvinnor gillade sex skulle det vara 50-50 om vem som raggar och betalar. Eller som minst skulle kvinnor tacka ja mycket oftare.
Det handlar om traditioner. Kvinnor har historiskt uppfostrats till att bete sig på ett sätt och män på ett annat. Om du inte begriper det är det inte mycket att göra.
Citera
2015-11-24, 17:50
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Det handlar om traditioner. Kvinnor har historiskt uppfostrats till att bete sig på ett sätt och män på ett annat. Om du inte begriper det är det inte mycket att göra.

Hur många kvinnor idag har vuxit upp med det? Kvinnor idag har vuxit upp med förebilder som Paris Hilton, Kim Kardashian, Miley Cyrus, och porr. Så det är ingen legit anledning till att vägra ha sex.
Citera
2015-11-24, 18:05
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Hur många kvinnor idag har vuxit upp med det? Kvinnor idag har vuxit upp med förebilder som Paris Hilton, Kim Kardashian, Miley Cyrus, och porr. Så det är ingen legit anledning till att vägra ha sex.
Du tjatar om legitima skäl. Är det du som avgör vad som är legitimt och inte? Ska dina värderingar vara allenarådande? Inser du inte att folk ha olika åsikter och värderingar?
Citera
2015-11-24, 18:11
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Det är bara män som kan känna kärlek. Kvinnor går efter det som gynnar dem. Till exempel,

När det handlar om sex är det inte komplicerat,

- antingen är det roligt.

- eller så får kvinnan betalt på något sätt.

- om det inte är roligt eller ger betalt då blir det inget sex.
Och roligt sex är för de flesta, vanligt hederligt knullande i olika ställningar med förspel, oralsex osv (kanske sexuella rollspel) medan det för dig handlar om dildofilmer på xvideos, squash i röven, lädermasker, gagballs, gruppsex, förnedring, misshandel, våldtäkt osv. Inse att du är i minoritet och du kan inte bestämma vad andra ska uppskatta och inte. Att du tycker att en viss sorts sex är tråkigt eller ointressant säger ju ingenting.
Citera
2015-11-24, 18:15
Bannlyst
Citat:
Du tjatar om legitima skäl. Är det du som avgör vad som är legitimt och inte? Ska dina värderingar vara allenarådande? Inser du inte att folk ha olika åsikter och värderingar?
Vad är det som skiljer sig så radikalt att du måste säga att människor har olika åsikter och värderingar? Vilka är dessa olika värderingar?

Det finns bara en värdering som är relevant för ämnet och det är att om inte kvinnor får nåt av att ha sex så vill de inte ha sex. Man måste med andra ord skapa "intresset" (ge dem ett incitament) för att ha sex. I konkreta termer betyder det att kvinnor helt naturligt inte vill ha sex.

Samtidigt betyder det att vilken kille som helst kan få ha sex med vilken kvinna som helst om han ger tillräckligt mycket. Äckligt.
Citera
2015-11-24, 18:16
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Du rationaliserar bara för att du vet att det som jag säger stämmer.

2) Det är bara 10% av kvinnorna som gillar sex. Ytterligare 10% experimenterar med sex under en period i livet oftast när de är unga.

3) Har du någonsin satt dig in i kvinnans situation när det handlar om sex?

- Har du funderat på hur det känns att suga av en man?

- Har du fundrat på hur det känns att bli påsatt av en man?

- Har du funderat på hur det känns att svälja en mans sperma?

- Har du funderat på hur det känns att göra det här flera gånger i veckan? Och då talar vi inte om att göra det med Brad Pitt utan med en 40-årig man med öl-mage och 0 social kompetens.

4) Självklart är det trams. Hur många kvinnor betalar män för sex till exempel?
Alla har iofs inte ölmage och noll social kompetens. Din favorit Ron Jeremy har riktigt stor kagge och verkar synnerligen sympatisk men han hittar ingen fru för det. Trots att "alla kvinnor vill ligga med honom"enligt dig..Han kanske saknar viss social kompetens trots sin porrlegendstatus.
Senast redigerad av Cineasten 2015-11-24 kl. 18:20.
Citera
2015-11-24, 18:20
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Vad är det som skiljer sig så radikalt att du måste säga att människor har olika åsikter och värderingar? Vilka är dessa olika värderingar?

Det finns bara en värdering som är relevant för ämnet och det är att om inte kvinnor får nåt av att ha sex så vill de inte ha sex. Man måste med andra ord skapa "intresset" (ge dem ett incitament) för att ha sex. I konkreta termer betyder det att kvinnor helt naturligt inte vill ha sex.

Samtidigt betyder det att vilken kille som helst kan få ha sex med vilken kvinna som helst om han ger tillräckligt mycket. Äckligt.
Glömde du att logga in på rätt konto nu....
De flesta kvinnor som gillar sex nöjer sig allt med bra sex. De behöver inte få betalt för det och tar de betalt är de fnask. Jag förstår att en kvinnohatare som du är singel. Vilken kvinna med en sund självbild vill ha ihop det med ett kvinnohatande svin?
Citera
2015-11-24, 18:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Om du tänker på att kvinnor får en massa saker gratis av män (genom staten) då är det rimligt att de bör tacka ja till sex om de inte är något som är onormalt.

Citat:
Och roligt sex är för de flesta, vanligt hederligt knullande i olika ställningar med förspel, oralsex osv (kanske sexuella rollspel) medan det för dig handlar om dildofilmer på xvideos, squash i röven, lädermasker, gagballs, gruppsex, förnedring, misshandel, våldtäkt osv. Inse att du är i minoritet och du kan inte bestämma vad andra ska uppskatta och inte. Att du tycker att en viss sorts sex är tråkigt eller ointressant säger ju ingenting.

Nope. Vanligt sex suger för kvinnor. Om det inte var så skulle de vilja ha sex.

Citat:
Alla har iofs inte ölmage och noll social kompetens. Din favorit Ron Jeremy har riktigt stor kagge och verkar synnerligen sympatisk men han hittar ingen fru för det. Trots att "alla kvinnor vill ligga med honom"enligt dig..Han kanske saknar viss social kompetens trots sin porrlegendstatus.

Gå ut och titta på den average mannen på gatan och fundera på hur det är för hans kvinna att ha sex med honom.
Citera
2015-11-24, 18:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Glömde du att logga in på rätt konto nu....
De flesta kvinnor som gillar sex nöjer sig allt med bra sex. De behöver inte få betalt för det och tar de betalt är de fnask. Jag förstår att en kvinnohatare som du är singel. Vilken kvinna med en sund självbild vill ha ihop det med ett kvinnohatande svin?

Kan du berätta var de här kvinnorna som gillar sex finns?
Citera
2015-11-24, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Trams. Kvinnor vet inte vad samhörighet är. De håller ihop med killen så länge som de själva har en personlig vinning av det, men att ge uppskattning, sex och närhet gratis till killen av fri vilja och utan egoistiska eller materialistiska syften finns inte. Det kan du bara glömma.

Många kvinnor hjälper inte sin kille när han mår dåligt, förlorar jobbet eller håller ihop i svåra stunder, utan då letar de snabbt efter en ny partner och bortförklarar det med att känslorna har försvunnit. Kvinnor har aldrig känslor för män. De är däremot talangfulla skådespelare i att ge sken av att ha känslor.

Du tillbringar tiden med honom så länge som du har vinning av det, annars vill kvinnor vara själva, prata skvaller, äta godis, kolla Facebook och massa andra fullständigt hjärndöda aktiviteter.

Ja, han gör det i brist på annat. Fitta är extremt dyrt.

Fel? Du skämtar? Alla kvinnor parar sig bara uppåt. Det finns ingen jurist som faller för städaren i trappuppgången. Karriärkvinnor är olyckliga för att det är extremt få män som står över henne. Om hon inte parar sig uppåt borde hon vara lycklig som kan ta vilken annan kille som helst. Men du ljuger och förnekar verkligheten avsiktligt. Du vet att jag har rätt.

Hur jag skulle välja? Jag skulle välja den snyggaste kvinnan som gör allt i sängen, oavsett yrke, oavsett status och oavsett vilken utbildning hon har. Detta är dock extremt viktigt för statuskåta och ytliga varelser som kvinnor. Ni tänder inte på någonting som är kopplat till killens specifika utseendemässiga egenskaper eller personliga attribut. Ni bryr er inte om någonting annat än vad ni kan få ut av honom. Och detta mekaniska synsätt som ni har på oss killar gör er till extremt ytliga varelser. Ni ser oss som lätt utbytbara.

Kvinnans fitta kan liknas vid ett myntinkast där hon särar benen så länge hon får något i utbyte. Annars är apparaten konstant på strejk.

Slampor finns men de är få. De flesta, nästintill alla tjejer, är fullständigt ointresserade av sex. Du TROR att du är intresserad av sex när du snarare är intresserad över hur mycket du kan få ut av killen med din fitta. Många kvinnor vill prova sitt marknadsvärde och höjer priset så mycket det går.

Det är exakt vad kvinnor gör. Inte mer, inte mindre.

Du menar tack vare en skiljsmässa. Kvinnor får det praktiskt taget alltid bättre efter en skiljsmässa.
Sanning och logik funkar inte på vare sig troll eller fanatiker, så det är helt meningslöst att upprepa logiska sanningar till er tre från samma trollskog.

Tursamt nog så ser den verkliga världen annorlunda ut än i er trollskog. Här kan både kvinnor och män älska varandra utan baktankar, och både kvinnor och män kan ha sex med varandra för njutningens skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in