2016-03-11, 01:05
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Fantastiska argument....

Aktuellnutid är mycket förvirrad. Han yrar om ålderdomshem och han tror att porr är på riktigt. Han förstår inte att porr är fiktion.

Kvinnor är intresserade av sex. Så är det.
Citera
2016-03-11, 01:08
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Har du stött på någon forskning om dp?

När det gäller topic ställer jag mig undrande till varför de är så viktigt för TS och andra användare att kvinnor inte ska gilla sex.

Finns nog inte nog med material kring detta, personer Som tenderar svara på olika enkäter är ju generellt de som är öppna kring vad de gillar. Finns ett par fantastiska podcaster med kvinnor vid spakarna.

Det verkar vara den ständiga motsättningen i att vilja ha en horan och madonnan. Och en saknad hos småpojkarna att kvinnor är komplexa personer som de själva är.

Förklaringsmodellen bör ju vara något i stil med att kvinnor aldrig uppskattar sex för själva njutningen så om killen är usel i sängen spelar det ingen roll.
Citera
2016-03-11, 01:09
Bannlyst
Citat:
Du kan länka hur mycket porr dom helst. Det bevisar ingenting. Porr är fiktion.

Var har jag skrivit att det är skönt att runka?

Jag förstår fortfarande inte vad topic har med ålderdomshem att göra.
Du verkar förvirrad. Bor du på ett ålderdomshem eller vad försöker du säga?

Porrskådisar är sjukt dåliga skådespelare. Tror du de skulle kunnat fejka de minerna. njaa

Sluta nu. Det stämmer och du vet att det stämmer

Du är lite äldre, men med den avataren och andra saker tror jag vi snackar ganska gammal. am i right?
Citera
2016-03-11, 04:37
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Porrskådisar är sjukt dåliga skådespelare. Tror du de skulle kunnat fejka de minerna. njaa

Sluta nu. Det stämmer och du vet att det stämmer

Du är lite äldre, men med den avataren och andra saker tror jag vi snackar ganska gammal. am i right?
Porr handlar inte så mycket om att vara trovärdig till 100%. Det är inte direkt raketforskning de sysslar med.
Citera
2016-03-11, 07:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ann-Chis
Vilket korkat statement av TS. Jag är tjej och sexgalen. Vill ha sex varenda dag och älskar det. Finns många tjejer som gör det, TS har bara aldrig stött på sådana som oss. Tråkigt för honom och er andra som delar hans åsikt om att tjejer är ointresserade utav sex såvida vi ej får något för det (förutom sexet i sig).

"Sexgalen" var väl ett ord som andvändes senast 1985? Stor cringe.

Citat:
Hur vet du att det förhåller sig så? De flesta kvinnor tycks ha noll intresse av DP.

Det är för att de är ointresserade av sex överhuvudtaget.

Citat:
Du förstår fortfarande inte det som jag förklarat femtielva gånger. Jag är inte intresserad av att ha sex med män, vare sig de är kända, vanliga tråkmånsar, snygga, fula, smala eller feta. Som heterosexuell man tänder jag på kvinnor. Vad är det som är så svårt att fatta? Nästa gång du ställer samma fråga blir det en rp för trams.

Det finns inget vetenskapligt bevis för ditt påstående att kvinnor enbart kan njuta av dp. Det är ju löjeväckande.

1) Så varför skulle kvinnor vara intresserade av att ha sex med män? Tror du att kvinnor ser "Anders Svensson, 45 år med flint och ölmage" som Brad Pitt? Kvinnor har mycket bättre öga för detaljer än män så vi ser varenda grej som är fel med snubben. Från fula kläder, socialt awkward, dålig kropp (på de flesta män), fumlig när han ska ha sex, de flesta män är en total katastrof.

2) Jag har bevisat att kvinnor inte har någon känsel vaginalt. Då är det logiskt att det krävs mer stimulans för att kvinnan ska känna något.

Citat:
Porr är fiktion. Det handlar om skådespel.

Men det syns fortfarande på kvinnor om de gillar det.

Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Äsch. Dp är väl något vissa gillar. Lägger ingen moral i det. Men det är knappast den heliga graal som heterokvinnor åtrår. Jag har pratat om sex och preferenser med mina väninnor och det finns variationer vad man går igång på. Att kvinnor inte gillar sex är en befängd tanke

1) Nej man pratar inte med sina kvinnliga vänner om sex.

2) Hur skulle kvinnor gilla sex när de a) inte känner något b) måste ha det med en man?

Citat:
Du kan länka hur mycket porr dom helst. Det bevisar ingenting. Porr är fiktion.

Var har jag skrivit att det är skönt att runka?

Jag förstår fortfarande inte vad topic har med ålderdomshem att göra.
Du verkar förvirrad. Bor du på ett ålderdomshem eller vad försöker du säga?

Det bevisar att kvinnor gillar att bli DP'd mer än vaginalt sex. Det är logiskt om du tänker efter 2 kukar ger mer stimlans än 1.

Citat:
Du ljuger. Det kan göra jävligt ont att få en kuk inkörd i stjärten.

Porr är fiktion.

Inte om man har glidmedel och töjt ut innan.

Citat:
Har du stött på någon forskning om dp?

När det gäller topic ställer jag mig undrande till varför de är så viktigt för TS och andra användare att kvinnor inte ska gilla sex.

Det finns empiriska bevis i 1000 tals porr klipp.

Citat:
Aktuellnutid är mycket förvirrad. Han yrar om ålderdomshem och han tror att porr är på riktigt. Han förstår inte att porr är fiktion.

Kvinnor är intresserade av sex. Så är det.

1) Porr är inte fiktion, porr är mer äkta än "riktigt sex".

2) Varför tackar kvinnor nej till sex när män frågar om de är intresserade av det? Män tackar inte nej till sex när kvinnor frågar.

Citat:
Porr handlar inte så mycket om att vara trovärdig till 100%. Det är inte direkt raketforskning de sysslar med.

Det syns fortfarande på kvinnans betende om hon är upphetsad eller inte.
Citera
2016-03-11, 07:59
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
"

1) Nej man pratar inte med sina kvinnliga vänner om sex.

2) Hur skulle kvinnor gilla sex när de a) inte känner något b) måste ha det med en man?

.

1). Gör man inte? Då har jag och mina väninnor sysslat med något unikt (eller så utgår du utifrån din mycket snäva världsbild som inte har någon bäring i verkligheten)

2) Åter igen, varför skulle man inte känna något vid sex som kvinna om man inte är förlamad eller blivit utsatt för könsstympning? Heterosexuella kvinnor vill gissningsvis ha sex med män
Citera
2016-03-11, 08:19
Medlem
Citat:

Jag har bevisat att kvinnor inte har någon känsel vaginalt. Då är det logiskt att det krävs mer stimulans för att kvinnan ska känna något.

Du får supergärna länka den publicerade och recenserade vetenskapliga artikel som styrker detta påstående. Snälla! Jag måste vara totalt desillusionerad, kanske inbillar jag mig bara att penetration är skönt. Jag minns då att det var det, senast jag kände efter.

Citat:
Nej man pratar inte med sina kvinnliga vänner om sex.

Har du belägg för det här eller? I min vänskapskrets pratas det sex relativt ofta. Måste ha drömt. Kan du styrka din mening?
Citera
2016-03-11, 08:23
Medlem
Citat:

Den är ju given. Antingen går TS igång på tanken att kvinnan inte njuter av sex, eller också är det jobbigt att erkänna att kvinnor ständigt har avspisat honom för att hans karaktär inte är tilldragande för det andra könet. Den är jobbig! Enklare att skylla på kvinnors bristande intresse för sex.
Citera
2016-03-11, 09:26
Medlem
Babianens avatar
Check this out brahs,

Citat:
Only 25 percent of women are consistently orgasmic during vaginal intercourse.

This bears repeating: Only one-quarter of women reliably experience orgasm during intercourse-no matter how long it lasts, no matter what size the man's penis, and no matter how the woman feels about the man or the relationship.

This statistic comes not from just one study, but from a comprehensive analysis of 33 studies over the past 80 years by Elisabeth Lloyd in her fascinating book The Case of the Female Orgasm (Harvard University Press).

Rounding things out: About half of women sometimes have orgasms during intercourse. About 20 percent seldom or ever have orgasms during intercourse. And about 5 percent never have orgasms, period.

In other words, intercourse is not the key to most women's sexual satisfaction.

ni kan se att man har analyserat 33 studier gjorda under en 80 års period och kommit fram till att bara 25% av kvinnorna regelbundet får orgasm av vaginal penetration.

Citat:
It's perfectly normal for women not to have orgasms during intercourse. Most women need direct clitoral stimulation to experience orgasm. They don't get it during intercourse because the clitoris is located outside the vagina and a few inches above it under the top junction of the vaginal lips. Intercourse simply does not provide enough direct clitoral stimulation to allow most women to become aroused enough to have orgasms.

Ni kan se att sex är inte fysiskt skönt för kvinnor. Om ni lägger till att de måste göra det med en man då kan ni inse varför kvinnor vägrar.
Senast redigerad av Babianen 2016-03-11 kl. 09:33.
Citera
2016-03-11, 09:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niktiart
Du får supergärna länka den publicerade och recenserade vetenskapliga artikel som styrker detta påstående. Snälla! Jag måste vara totalt desillusionerad, kanske inbillar jag mig bara att penetration är skönt. Jag minns då att det var det, senast jag kände efter.

Here you go,

(FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

Citat:
Ursprungligen postat av niktiart
Har du belägg för det här eller? I min vänskapskrets pratas det sex relativt ofta. Måste ha drömt. Kan du styrka din mening?

Ja om du som man var tvungen att ha sex med män mot din vilja skulle du prata om det då? Alltså sex är så hemskt att det är ingenting som kvinnor vill prata om.
Citera
2016-03-11, 09:43
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Check this out brahs,

ni kan se att man har analyserat 33 studier gjorda under en 80 års period och kommit fram till att bara 25% av kvinnorna regelbundet får orgasm av vaginal penetration.

Ni kan se att sex är inte fysiskt skönt för kvinnor. Om ni lägger till att de måste göra det med en man då kan ni inse varför kvinnor vägrar.

Det är väl ingen nyhet eller motsättning att klitoris är viktig för att nå klimax som kvinna, och samtidigt vilja ha penetrativt sex, de flesta kvinnor har gissningsvis händerna i behåll och kan stimulera klitoris under samlaget. Att bara 25% får orgasm av enbart vaginalt sex är inte konstigt om ingen klitorisstimulans alls skett, detta är inget som helst bevis på att sex inte skulle vara njutbart för kvinnor.
Citera
2016-03-11, 09:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Det är väl ingen nyhet eller motsättning att klitoris är viktig för att nå klimax som kvinna, och samtidigt vilja ha penetrativt sex, de flesta kvinnor har gissningsvis händerna i behåll och kan stimulera klitoris under samlaget. Att bara 25% får orgasm av enbart vaginalt sex är inte konstigt om ingen klitorisstimulans alls skett, detta är inget som helst bevis på att sex inte skulle vara njutbart för kvinnor.
Jag håller med. Fler kvinnor borde sluta tro mannen ska sköta allt i sängen och börja smeka sig själva samtidigt om det behövs. Fan nice att se en kvinna i sängen som vet lite om sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in