Citat:
Ursprungligen postat av
Ann-Chis
Vilket korkat statement av TS. Jag är tjej och sexgalen. Vill ha sex varenda dag och älskar det. Finns många tjejer som gör det, TS har bara aldrig stött på sådana som oss. Tråkigt för honom och er andra som delar hans åsikt om att tjejer är ointresserade utav sex såvida vi ej får något för det (förutom sexet i sig).
"Sexgalen" var väl ett ord som andvändes senast 1985? Stor cringe.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cineasten
Hur vet du att det förhåller sig så? De flesta kvinnor tycks ha noll intresse av DP.
Det är för att de är ointresserade av sex överhuvudtaget.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cineasten
Du förstår fortfarande inte det som jag förklarat femtielva gånger. Jag är inte intresserad av att ha sex med män, vare sig de är kända, vanliga tråkmånsar, snygga, fula, smala eller feta. Som heterosexuell man tänder jag på kvinnor. Vad är det som är så svårt att fatta? Nästa gång du ställer samma fråga blir det en rp för trams.
Det finns inget vetenskapligt bevis för ditt påstående att kvinnor enbart kan njuta av dp. Det är ju löjeväckande.
1) Så varför skulle
kvinnor vara intresserade av att ha sex med män? Tror du att kvinnor ser "Anders Svensson, 45 år med flint och ölmage" som Brad Pitt? Kvinnor har mycket bättre öga för detaljer än män så vi ser varenda grej som är fel med snubben. Från fula kläder, socialt awkward, dålig kropp (på de flesta män), fumlig när han ska ha sex, de flesta män är en total katastrof.
2) Jag har bevisat att kvinnor inte har någon känsel vaginalt. Då är det logiskt att det krävs mer stimulans för att kvinnan ska känna något.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cineasten
Porr är fiktion. Det handlar om skådespel.
Men det syns fortfarande på kvinnor om de gillar det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Äsch. Dp är väl något vissa gillar. Lägger ingen moral i det. Men det är knappast den heliga graal som heterokvinnor åtrår. Jag har pratat om sex och preferenser med mina väninnor och det finns variationer vad man går igång på. Att kvinnor inte gillar sex är en befängd tanke
1) Nej man pratar inte med sina kvinnliga vänner om sex.
2) Hur skulle kvinnor gilla sex när de a) inte känner något b) måste ha det med en man?
Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Du kan länka hur mycket porr dom helst. Det bevisar ingenting. Porr är fiktion.
Var har jag skrivit att det är skönt att runka?
Jag förstår fortfarande inte vad topic har med ålderdomshem att göra.
Du verkar förvirrad. Bor du på ett ålderdomshem eller vad försöker du säga?
Det bevisar att kvinnor gillar att bli DP'd mer än vaginalt sex. Det är logiskt om du tänker efter 2 kukar ger mer stimlans än 1.
Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Du ljuger. Det kan göra jävligt ont att få en kuk inkörd i stjärten.
Porr är fiktion.
Inte om man har glidmedel och töjt ut innan.
Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Har du stött på någon forskning om dp?
När det gäller topic ställer jag mig undrande till varför de är så viktigt för TS och andra användare att kvinnor inte ska gilla sex.
Det finns empiriska bevis i 1000 tals porr klipp.
Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Aktuellnutid är mycket förvirrad. Han yrar om ålderdomshem och han tror att porr är på riktigt. Han förstår inte att porr är fiktion.
Kvinnor är intresserade av sex. Så är det.
1) Porr är inte fiktion, porr är mer äkta än "riktigt sex".
2) Varför tackar kvinnor nej till sex när män frågar om de är intresserade av det? Män tackar inte nej till sex när kvinnor frågar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cineasten
Porr handlar inte så mycket om att vara trovärdig till 100%. Det är inte direkt raketforskning de sysslar med.
Det syns fortfarande på kvinnans betende om hon är upphetsad eller inte.