2015-12-28, 01:35
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apjävel
Då tackar man man ja om man erbjuds sex som man uppskattar och med någon som man är sexuellt attraherad av. Det finns givetvis en ev kompromiss i det hela beroende på förutsättningar och omständigheter.

Nej det är bara en ursäkt. Om en man frågar 10 kvinnor om sex kommer alla att svara nej. Om en kvinna frågar 10 män om sex kommer minst 7 att svara ja (statistiskt sett).

Citat:
Eftersom tid (hur länge man knullar) tydligen numera är en parameter att addera till din sexualitets-ekvation så behöver du nog lägga ner lite tid på att definiera dina konstanter för att få lite trovärdighet. Gärna också vilket som är variabler och vilket som är konstanter vore önskvärt...

Man knullar så länge mannen orkar.
Citera
2015-12-28, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag har postat belägg av en legit sex-forskare, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod) har du någon kommentar till det?

2) Jag har också postat siffror på hur ofta folk har sex. Om kvinnor gillar sex varför har de sex bara 1 gång/vecka? Kvinnor med barn har sex 1 gång/månad.

3) Om vi använder vikt som en proxy för utseende (lägre vikt är mer attraktivt, högre vikt är mindre attraktivt) så väger jag 20 kilo mindre än average kvinnan.

1. Jag har själv gjort egna studier inom sex som påtalar motsatsen. Finns studier om kvinnors sexualitet som har andra resultat än de du gräver fram
2. Det beror på kvinna och även på man. Jag har även egna studieresultat som inte överensstämmer med dina så hur ska jag kunna ta dig på allvar då
3. Enbart vikt är inte en valid koefficient och det vet du. Därmed inte sagt att övervikt är sexigt, det är dock inte undervikt heller för den delen
Citera
2015-12-28, 01:47
Medlem
Citat:
Nej det är bara en ursäkt. Om en man frågar 10 kvinnor om sex kommer alla att svara nej. Om en kvinna frågar 10 män om sex kommer minst 7 att svara ja (statistiskt sett).

Man knullar så länge mannen orkar.

äpple och päron

Så alla dina sexpass slutar med att du svimmar eller händer det att du slutar tidigare?

Edit: en tjock person kan också hålla på tills de svimmar och det sker troligtvis tidigare än för en tränad person varför jag efterfrågade vilken tid som krävs för att det ska vara relevant d v s hur länge man måste ha sex för att man enligt din definition ska gilla sex.
Senast redigerad av apjävel 2015-12-28 kl. 01:54.
Citera
2015-12-28, 02:05
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1. Jag har själv gjort egna studier inom sex som påtalar motsatsen. Finns studier om kvinnors sexualitet som har andra resultat än de du gräver fram

Länk?

Citat:
2. Det beror på kvinna och även på man. Jag har även egna studieresultat som inte överensstämmer med dina så hur ska jag kunna ta dig på allvar då

Länk?

Citat:
3. Enbart vikt är inte en valid koefficient och det vet du. Därmed inte sagt att övervikt är sexigt, det är dock inte undervikt heller för den delen

1) Sätt upp kriterier.

2) Det finns ingenting som heter undervikt.

Citat:
äpple och päron

Nej? Män tackar generellt ja till sex kvinnor tackar generellt nej till sex. Det bevisar att kvinnor inte gillar sex.

Citat:
Så alla dina sexpass slutar med att du svimmar eller händer det att du slutar tidigare?

Jag slutar när min man vill ta en paus.

Citat:
Edit: en tjock person kan också hålla på tills de svimmar och det sker troligtvis tidigare än för en tränad person varför jag efterfrågade vilken tid som krävs för att det ska vara relevant d v s hur länge man måste ha sex för att man enligt din definition ska gilla sex.

Det är en konstig fråga om man gillar sex då har man sex så länge som det finns kuk.
Citera
2015-12-28, 02:40
Medlem
Citat:
Länk?

Länk?

1) Sätt upp kriterier.

2) Det finns ingenting som heter undervikt.

Nej? Män tackar generellt ja till sex kvinnor tackar generellt nej till sex. Det bevisar att kvinnor inte gillar sex.

Jag slutar när min man vill ta en paus.

Det är en konstig fråga om man gillar sex då har man sex så länge som det finns kuk.

Googla själv. Blir inte bättre för att jag gör det åt dig

Mina erfarenheter stämmer inte med dina påståenden. Kan inte länka till dem men jag kan dock bygga min uppfattning på det. Inte vetenskapligt men det är ju inte heller dina påståenden

Det är du som ska sätta upp kriterier eftersom du hänvisar till din vikt. Jag vet kriterierna när jag ser dem för min egen räkning alltså. Och du faller inte under dem

Hur vet du det, det är inte min erfarenhet som iofs bygger på vissa förutsättningar. För att kunna säga det generellt så borde frågan ställas i en labb-miljö där hänsyn tas till norm, konventioner, externa faktorer, sexualdrift etc eftersom det inte är exakt samma mellan könen.

Du skrev att en fet kvinna inte går ihop eftersom man inte orkar så länge, därav tidsaspekten. Jag menar att man säkert kan gilla sex ändå. Enligt den logiken så skulle man inte sätta sig i en situation där man enbart är beroende av en kuk, som du eftersom din man behöver paus.
Citera
2015-12-28, 16:50
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Googla själv. Blir inte bättre för att jag gör det åt dig

Ditt påstående din bevisbörda.

Citat:
Mina erfarenheter stämmer inte med dina påståenden. Kan inte länka till dem men jag kan dock bygga min uppfattning på det. Inte vetenskapligt men det är ju inte heller dina påståenden

Vilka erfarenheter?

Citat:
Det är du som ska sätta upp kriterier eftersom du hänvisar till din vikt. Jag vet kriterierna när jag ser dem för min egen räkning alltså. Och du faller inte under dem

OK. Längden - 15 kilo och ett midjemått på högst 70 cm. Det är vad som är acceptabelt.

Citat:
Hur vet du det, det är inte min erfarenhet som iofs bygger på vissa förutsättningar. För att kunna säga det generellt så borde frågan ställas i en labb-miljö där hänsyn tas till norm, konventioner, externa faktorer, sexualdrift etc eftersom det inte är exakt samma mellan könen.

Det finns studier som visar att män tackar ja när en okänd kvinna frågar om sex och kvinnor tackar nej i princip 100% av gångerna när en okänd man frågar om sex. Det finns videos på youtube där de gör det här.

Citat:
Du skrev att en fet kvinna inte går ihop eftersom man inte orkar så länge, därav tidsaspekten. Jag menar att man säkert kan gilla sex ändå. Enligt den logiken så skulle man inte sätta sig i en situation där man enbart är beroende av en kuk, som du eftersom din man behöver paus.

1) När jag vägde 60 kilo då blev jag trött efter kanske 30 minuter. Idag när jag väger 15 kilo mindre orkar jag hela natten. Man får ut mer av sexet för att man behöver inte tänka på att man blir trött, hålla upp benen, att man är för tung.

2) Om man gillar sex då vill man ha en så bra upplevelse som möjligt och det får man inte om man är fet.
Citera
2015-12-28, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ditt påstående din bevisbörda.

Vilka erfarenheter?

OK. Längden - 15 kilo och ett midjemått på högst 70 cm. Det är vad som är acceptabelt.

Det finns studier som visar att män tackar ja när en okänd kvinna frågar om sex och kvinnor tackar nej i princip 100% av gångerna när en okänd man frågar om sex. Det finns videos på youtube där de gör det här.

1) När jag vägde 60 kilo då blev jag trött efter kanske 30 minuter. Idag när jag väger 15 kilo mindre orkar jag hela natten. Man får ut mer av sexet för att man behöver inte tänka på att man blir trött, hålla upp benen, att man är för tung.

2) Om man gillar sex då vill man ha en så bra upplevelse som möjligt och det får man inte om man är fet.

Du kanske skulle lämna den där flyktingsförläggningssängen och ta av dig burkan och ge dig ut och jogga på dagarna. Om din man tillåter detta. För du kan vara fet och ha bra kondition, och du kan vara smal och ha extremt dålig kondition. Givetvis är det en börda att släppa på egen kroppsvikt men det gäller ändå.

/david
Senast redigerad av DavidMiscavige 2015-12-28 kl. 19:34.
Citera
2015-12-28, 20:38
Medlem
Otroligt kul att se fru / fröken babianen (borde väl vara "babianissan"?) svinga för fullt i olika trådar, och se reaktionerna :-)
I princip så håller jag med henne, men hon är lite för kategorisk... verkligheten är inte alltid så svart eller vit.
Min erfarenhet är den att i stort sett alla kvinnor över 45 år är ointresserade av sex. punkt slut.
Det finns undantag, men de är få.
Är 45+are intresserade av sex så är det till 99% med div bivilkor.

Intressant att det är så få kvinnor här, oavsett ålder som motsäger babianen, eller ens kommenterar i sådan här (sex-)relationstrådar. Det i sig visar hur ointressant sex är den vanlige kvinnan... :-(
Hursomhelst, så skulle det vara jäkligt kul att se hur babianen är och resonerar det i verkliga livet... lika vältalig och provokativ ?
Citera
2015-12-28, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av inbox
Otroligt kul att se fru / fröken babianen (borde väl vara "babianissan"?) svinga för fullt i olika trådar, och se reaktionerna :-)
I princip så håller jag med henne, men hon är lite för kategorisk... verkligheten är inte alltid så svart eller vit.
Min erfarenhet är den att i stort sett alla kvinnor över 45 år är ointresserade av sex. punkt slut.

Intressant att det är så få kvinnor här, oavsett ålder som motsäger babianen, eller ens kommenterar i sådan här (sex-)relationstrådar. Det i sig visar hur ointressant sex är den vanlige kvinnan... :-(
Hursomhelst, så skulle det vara jäkligt kul att se hur babianen är och resonerar det i verkliga livet... lika vältalig och provokativ ?

Ja Cineasten har hon lindat runt sitt babianfinger. Mycket komik.
Citera
2015-12-29, 00:00
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Du har inte svarat på argumentet om hur det är olika att suga kuk mellan män och kvinnor?

2) Tror du att kvinnor vill suga kuk?

3) Jag ser inte varför påtvingat bögsex inte skulle passa in.

Om man gillar sex då tackar man ja när sex erbjuds eller visar sitt sex-intresse på något sätt.

1) Om man är intresserad av sex då investerar man i sitt utseende. Om man är intresserad av maraton-löping då investerar man i att springa en massa och blir smal av det. Ett fetto som är intresserat av maraton-löpning går inte ihop.

2) En fet kvinna som är intresserad av sex går inte heller ihop för man orkar inte ha sex särskilt länge om man är fet precis som man inte kan springa maraton om man är fet.
Det är inget argument. Resten är nonsens. Maraton har inget med ämnet att göra och är en ytterst dålig jämförelse.
Citera
2015-12-29, 00:02
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidMiscavige
Ja full av skratt var jag faktiskt när jag skrev det där
Du är ju så arg, man kan riktigt känna hur du bankar på tangentbordet när du skriver dina "bla bla" inlägg

Jag kom in i tråden som en stilla iakttagare av det Babianen hade producerat i form av sanningar om att gemene kvinna inte alls är några porrfilmsskådisar utan mer som de som då och då går ut i Expressen och är stolta över sina mulliga kroppar.
Dröm vidare.
Citera
2015-12-29, 00:08
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inbox

De kvinnor som säger emot babianen blir kallade för lögnare så de tröttnar på att diskutera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in