Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Länk?
Länk?
1) Sätt upp kriterier.
2) Det finns ingenting som heter undervikt.
Nej? Män tackar generellt ja till sex kvinnor tackar generellt nej till sex. Det bevisar att kvinnor inte gillar sex.
Jag slutar när min man vill ta en paus.
Det är en konstig fråga om man gillar sex då har man sex så länge som det finns kuk.
Googla själv. Blir inte bättre för att jag gör det åt dig
Mina erfarenheter stämmer inte med dina påståenden. Kan inte länka till dem men jag kan dock bygga min uppfattning på det. Inte vetenskapligt men det är ju inte heller dina påståenden
Det är du som ska sätta upp kriterier eftersom du hänvisar till din vikt. Jag vet kriterierna när jag ser dem för min egen räkning alltså. Och du faller inte under dem
Hur vet du det, det är inte min erfarenhet som iofs bygger på vissa förutsättningar. För att kunna säga det generellt så borde frågan ställas i en labb-miljö där hänsyn tas till norm, konventioner, externa faktorer, sexualdrift etc eftersom det inte är exakt samma mellan könen.
Du skrev att en fet kvinna inte går ihop eftersom man inte orkar så länge, därav tidsaspekten. Jag menar att man säkert kan gilla sex ändå. Enligt den logiken så skulle man inte sätta sig i en situation där man enbart är beroende av en kuk, som du eftersom din man behöver paus.