2016-03-10, 21:10
Medlem
SaftMajas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det stämmer. Och varför gjorde jag det? För att DP är det enda som ger fysisk njuting för kvinnor. Det är 100% bättre än vaginalt sex.

Jag skulle vilja utvärdera dessa videos, i strikt vetenskapligt syfte, förstås...
Citera
2016-03-10, 21:12
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Uh-huh, No feeling inside vagina when making love

Gynekologen svarar,

som ni kan se a) har kvinnor ingen känsel inne i vaginan b) känner kvinnor ingen njutning vid penetrativt sex.
Nej det är inte vad som står. Det står att de flesta kvinnor inte har så mycket känsel i vaginan. Det är inte samma sak som att ingen kvinna har någon känsel överhuvudtaget i vaginan. Din läsförståelse är usel. Du gör konstiga tolkningar för att stärka dina dumma påståenden.
Citera
2016-03-10, 21:17
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Är det så. Kräver det dubbel penetration för stimulering vid penetration. Där ser man

Det finns 2 sorters stimulans, fysisk och mental,

1) För fysisk njuting krävs det DP.

2) För mental njutning krävs det att det är vidrigt eller äckligt på något sätt. Oftast räcker det med att bara bli knullad av en man (tänk på hur äckligt det är liksom).

3) Mentalt är lika bra som fysiskt så det är bara att välja.
Citera
2016-03-10, 21:19
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ja för om man gillar sex som kvinna då tänder man på det som är vidrigt. Tänk dig att bli knullad av Ron Jeremy vidrigt right? För mig är det typ "det är lite vidrigt, hett!".

Ja exakt man känner inte så mycket men man blir våt ändå.

Ja det är en automatisk reaktion.

Ja exakt. Män blir inte mindre vidriga bra för att man är kvinna. Men om man gillar sex då tänder man på det.

Ja för om man gillar sex då gillar man sex med alla män för att det är en nasty grej att knulla vem som helst.
Pinsamt. Alla kvinnor delar inte dina påstådda preferenser. Det är vidrigt med bajs och spyor. Ytterst få kvinnor och män tänder på det. Du kanske gör det men det betyder väldigt lite i sammanhanget.

Nej det är inte nasty att ha stor sexaptit. Däremot skulle jag nog vilja påstå att det är jävligt nasty att blanda in piss, skit, spyor, djur, grovt våld, förnedring, tvång (inte tvång under leksamma former) eller att medvetet beblanda sig intimt med folk som missköter sin hygien. Det är inte nasty att var nymfoman. Möjligen jobbigt och avtrubbande att aldrig bli nöjd utan ständigt jaga efter mer sex och nya sexpartners. När lusten övergår till maniskt tvångsbeteende är det inte sexigt enligt min åsikt. Andra får tycka annorlunda. Jag skiter faktiskt i vilket.
Senast redigerad av Cineasten 2016-03-10 kl. 21:22.
Citera
2016-03-10, 21:21
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaftMaja
Jag skulle vilja utvärdera dessa videos, i strikt vetenskapligt syfte, förstås...
Inget märkvärdigt. Nån benig skata med saggiga hängbröst och slapp mage med stora hudbristningar som kör diverse föremål i röven. Lika sexigt som hundskit ungefär.
Citera
2016-03-10, 21:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaftMaja

De är inget vidare (http://www.xvideos.com/profiles/marymary1#_tabVideos), jag har en bättre kropp + en bättre kamera nu, så jag kan göra en ny imorgon och lägga upp.

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Nej det är inte vad som står. Det står att de flesta kvinnor inte har så mycket känsel i vaginan. Det är inte samma sak som att ingen kvinna har någon känsel överhuvudtaget i vaginan. Din läsförståelse är usel. Du gör konstiga tolkningar för att stärka dina dumma påståenden.

Det som menas är att man känner tryck, man känner om det är varmt eller kallt, man känner saker som är vassa typ naglar. Men man känner inte att man har en kuk i sig bara att det är något där.
Citera
2016-03-10, 21:38
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Pinsamt. Alla kvinnor delar inte dina påstådda preferenser. Det är vidrigt med bajs och spyor. Ytterst få kvinnor och män tänder på det. Du kanske gör det men det betyder väldigt lite i sammanhanget.

Nej det är inte nasty att ha stor sexaptit. Däremot skulle jag nog vilja påstå att det är jävligt nasty att blanda in piss, skit, spyor, djur, grovt våld, förnedring, tvång (inte tvång under leksamma former) eller att medvetet beblanda sig intimt med folk som missköter sin hygien. Det är inte nasty att var nymfoman. Möjligen jobbigt och avtrubbande att aldrig bli nöjd utan ständigt jaga efter mer sex och nya sexpartners. När lusten övergår till maniskt tvångsbeteende är det inte sexigt enligt min åsikt. Andra får tycka annorlunda. Jag skiter faktiskt i vilket.

1) Men vad skulle man njuta av vid sex med män? Det är inte som att kvinnor tänder på män på samma sätt som män tänder på kvinnor.

2) Så det som man tänder på är det äckliga i att bli knullad av en man,

- varför tror du att flera 1000 kvinnor har knullat Ron Jeremy? För att han är en äcklig snubbe.

- varför har flera 1000 kvinnor knullat Rocco? För att han är ett pervo.

- varför har massor med kvinnor knullat Max Hardcore? För att han är ett super-pervo.

3) Tänk på bögar de knullar massor med män right? Att gilla sex som kvinna är lite som att vara bög i en kvinnas kropp.
Citera
2016-03-10, 21:40
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Men vad skulle man njuta av vid sex med män? Det är inte som att kvinnor tänder på män på samma sätt som män tänder på kvinnor.

2) Så det som man tänder på är det äckliga i att bli knullad av en man,

- varför tror du att flera 1000 kvinnor har knullat Ron Jeremy? För att han är en äcklig snubbe.

- varför har flera 1000 kvinnor knullat Rocco? För att han är ett pervo.

- varför har massor med kvinnor knullat Max Hardcore? För att han är ett super-pervo.

3) Tänk på bögar de knullar massor med män right? Att gilla sex som kvinna är lite som att vara bög i en kvinnas kropp.
Du övertygar inte det minsta.
Citera
2016-03-10, 21:45
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du övertygar inte det minsta.

1) Men du är en hygglig kille right? Hur många snygga kvinnor står i kö för att knulla dig?

2) Samtidigt får Ron Jeremy, http://www.cromosomax.com/pics/2014/01/ronjeremywreckingball.jpg fortfarande betalt för att knulla unga snygga tjejer. Varför betalar de inte dig för sex?
Citera
2016-03-10, 22:04
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Det stämmer. Och varför gjorde jag det? För att DP är det enda som ger fysisk njuting för kvinnor. Det är 100% bättre än vaginalt sex.

Kära Hr Babian,

Du skriver att det enda som ger kvinnor fysisk njutning är dp.
Vaginalt sex ger alltså ingen njutning för kvinnan. Dp är 100 % bättre än vaginalt sex enligt dig, dvs det är 100% bättre än ingen njutning = ingen njutning.
Du motsäger dig själv.

Hur ska du ha det ☺?
Citera
2016-03-10, 22:06
Medlem
SaftMajas avatar
Citat:
De är inget vidare (http://www.xvideos.com/profiles/marymary1#_tabVideos), jag har en bättre kropp + en bättre kamera nu, så jag kan göra en ny imorgon och lägga upp.

Gillade den konstnärliga framställningen. Fina kläder med. Fin kropp. Blir tre tummar upp på det där
Citera
2016-03-10, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Kära Hr Babian,

Du skriver att det enda som ger kvinnor fysisk njutning är dp.
Vaginalt sex ger alltså ingen njutning för kvinnan. Dp är 100 % bättre än vaginalt sex enligt dig, dvs det är 100% bättre än ingen njutning = ingen njutning.
Du motsäger dig själv.

Hur ska du ha det ☺?

Det uppstår synergieffekter när det förekommer penis i både vaginan och analen.

Likt att det inte blir vatten utan både väte och syre så blir det ingen njutning utan manliga kön i både kroppsöppningarna. Det uppstår en så kallad kaskad av känselintryck. Alla kvinnor borde alltså bli dubbelt penetrerade. Skulle dessutom löst problemet med att vi har överskott av män.
Senast redigerad av Aktuellnutid 2016-03-10 kl. 22:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in