Citat:
Ursprungligen postat av
Cineasten
Pinsamt. Alla kvinnor delar inte dina påstådda preferenser. Det är vidrigt med bajs och spyor. Ytterst få kvinnor och män tänder på det. Du kanske gör det men det betyder väldigt lite i sammanhanget.
Nej det är inte nasty att ha stor sexaptit. Däremot skulle jag nog vilja påstå att det är jävligt nasty att blanda in piss, skit, spyor, djur, grovt våld, förnedring, tvång (inte tvång under leksamma former) eller att medvetet beblanda sig intimt med folk som missköter sin hygien. Det är inte nasty att var nymfoman. Möjligen jobbigt och avtrubbande att aldrig bli nöjd utan ständigt jaga efter mer sex och nya sexpartners. När lusten övergår till maniskt tvångsbeteende är det inte sexigt enligt min åsikt. Andra får tycka annorlunda. Jag skiter faktiskt i vilket.
1) Men vad skulle man njuta av vid sex med män? Det är inte som att kvinnor tänder på män på samma sätt som män tänder på kvinnor.
2) Så det som man tänder på är det äckliga i att bli knullad av en man,
- varför tror du att flera 1000 kvinnor har knullat Ron Jeremy? För att han är en äcklig snubbe.
- varför har flera 1000 kvinnor knullat Rocco? För att han är ett pervo.
- varför har massor med kvinnor knullat Max Hardcore? För att han är ett super-pervo.
3) Tänk på bögar de knullar massor med män right? Att gilla sex som kvinna är lite som att vara bög i en kvinnas kropp.