2015-11-24, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Så vad borde en sexuellt normal kvinna göra?

2) Hur mycket sex och hur många partners borde en normal kvinna ha?

3) Det är relevant för att ni ska inse hur super-frigida 90% av kvinnorna är.
1) Göra som män säger, utan undantag och hålla sig snygg och ligga så ofta som det går. En riktig kvinna tjänar enormt på att lyssna på en man. En man är flera miljoner ljusår längre fram i tiden än vad en kvinna är.

2) Där är jag inte säker, men alla kvinnor ska ha sex med flera olika män och säga ja praktiskt taget hela tiden. Sedan kan man ha en relation om sexet är bra med just en kille, men sexlusten ska aldrig avta och kvinnan ska alltid göra som mannen vill.

Det är en dröm att begära att kvinnan genuint ska uppskatta en. Men idealt vill jag att hon tar initiativ, visar att hon är tänd på mig, vill göra allt äckligt i sängen och göra saker för mig. Idag gör kvinnor ingenting för män, de köper inget, de förväntar sig bli bjudna varje gång, de nekar sex och massa andra sjuka saker i ren feministanda. Allt med mottot att "varför ska kvinnor göra som män vill".

Citat:
Så vad säger det om alla kvinnor som sitter på facebook varje dag?

Ja allt det här stämmer men ni måste förstå att det beror på att det är något allvarligt fel på de flesta kvinnor. Alltså ni har att göra med kvinnor som är störda, inte normala.
Facebookfrågan har ett lika sjukt svar för kvinnor som för män. Vaffan gör män med Facebook? Invalida varelser.

I ett sunt samhälle får män så mycket sex som de vill. Det skulle gynna båda två i en relation. Män skulle vara mer belåtna och prestera bättre på jobbet om de slutade oroa sig om de fick knulla när de kom hem.
Senast redigerad av chirho 2015-11-24 kl. 20:25.
Citera
2015-11-24, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Jag har träffat dig där du har komplex och det är inte av en slump. Du är tjock, ful och sitter och ljuger på nätet om att du älskar sex och tror att jag köper det. Om någon gillar fotboll så ser du ut att ha en fotbollskropp, gillar du att gymma så kommer du se ut som en kroppsbyggare (mer eller mindre) men enligt dig så kan man vara fet och ful och säga sig gilla sex. Det går inte ihop.

Babianen skulle jag lätt ligga med om jag hade chansen, men det kommer inte ske. Du är mer eller mindre missbildad jämfört med henne.
Jag rapporterade det här inlägget till mod. Att ni trollar och att samma person skriver i tråden med olika profiler är mest irriterande, men de fula personangrepp du gör på Lionqueen är inte ok.
Citera
2015-11-24, 20:33
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Jaså? Om vi säger så här då. Ska du och jag och Babianen ta och träffas en dag? Jag kan bevisa precis allt jag skrivit här. Inga lögner om pengar, förhållanden, karriär och allt annat jag blivit anklagad över att ljuga om. Vi kan ta det via PM om intresse finns. I stället för att sitta här och anta saker så kan ni ju få se hur jag har det i verkligheten.
Efter det kanske ni ska ta och vara tysta båda två

Och du tänker bevisa vad? Om du vill bevisa att du inte är incel är det bara att ladda upp en sex-video.

Citat:
1) Göra som män säger, utan undantag. En riktig kvinna tjänar enormt på att lyssna på en man. En man är flera miljoner ljusår längre fram i tiden än vad en kvinna är.

Jag menar om män kunde välja vilken porr-scen som helst och få den att bli verklighet vad skulle normala män göra på dagarna? Så är det för kvinnor de kan få i princip vilken porr-scen som helst, när som helst. Så vilket sorts sexuellt beteende kan du/ni förvänta er av en sexuellt normal kvinna? Som minimum kan ni förvänta er att hon ska testa i princip alla porr-kategorier och sen ha några favoriter som hobby.

Citat:
2) Där är jag inte säker, men alla kvinnor ska ha sex med flera olika män och säga ja praktiskt taget hela tiden. Sedan kan man ha en relation om sexet är bra med just en kille, men sexlusten ska aldrig avta och kvinnan ska alltid göra som mannen vill.

Ja exakt om en kvinna inte knullar flera olika män så är hon inte sexuellt normal. Om en kvinna tackar nej till sex är det fel på henne. Precis som det skulle vara fel på en man som inte ville ligga trots att han kunde få vilken porr-scen som helst att bli verklighet.

Citat:
Facebookfrågan har ett lika sjukt svar för kvinnor som för män. Vaffan gör män med Facebook? Invalida varelser.

Tänk dig en man som kan välja mellan att typ knulla flera 18 åriga tjejer eller sitta på facebook och då väljer han facebook. Om det skulle vara normen bland män så skulle det vara en väldigt sjuk kultur. Så är det för kvinnor.

Citat:
I ett sunt samhälle får män så mycket sex som de vill. Det skulle gynna båda två i en relation. Män skulle vara mer belåtna och prestera bättre på jobbet om de slutade oroa sig om de fick knulla när de kom hem.

Det borde inte krävas en relatiom för att få ligga. Titta på bögar där kan folk ligga när de vill no strings attached. Det borde vara normen bland kvinnor också.
Senast redigerad av Babianen 2015-11-24 kl. 20:42.
Citera
2015-11-24, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ja exakt om en kvinna inte knullar flera olika män så är hon inte sexuellt normal. Om en kvinna tackar nej till sex är det fel på henne. Precis som det skulle vara fel på en man som inte ville ligga trots att han kunde få vilken porr-scen som helst att bli verklighet.

Tänk dig en man som kan välja mellan att typ knulla flera 18 åriga tjejer eller sitta på facebook och då väljer han facebook. Om det skulle vara normen bland män så skulle det vara en väldigt sjuk kultur. Så är det för kvinnor.

Det borde inte krävas en relatiom för att få ligga. Titta på bögar där kan folk ligga när de vill no strings attached. Det borde vara normen bland kvinnor också.
Jag vet hur bögar har det. De badar i sex och har sex på många olika sätt.

Enda gången jag skulle kräva en relation är om jag av någon anledning vill ha barn. Annars innebär fasta relationer bara massa förpliktelser från kvinnan som aldrig tar slut och jag får ingen sexuell kompensation för det.

Dagens kvinnan är skräp. Fruktansvärt skräp. Hela retoriken i forumet är under all kritik. Någon fet padda kan sitta och försöka framställa mig som oattraktiv när 85 % av landets killar är vanliga män, däribland jag. Variansen mellan alla dessa män är nära nog ingenting. Någon är ågra cm längre, starkare, en har tatuering, en annan har tappat håret och så vidare, skillnaderna är små. Men när kvinnor väl hittar någon som de gillar så är den märkbara skillnaden att han har det bättre ställt än de flesta ekonomiskt. Ju rikare killen är desto snyggare är kvinnan. Den korrelationen kommer man aldrig ifrån.
Citera
2015-11-24, 20:51
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg-Smoke
Sluta tro du vet allt bara för du är tjej. Det beror helt på vad du är för person själv och hur du lever och var/vilka du rör dig med. Det gäller alla förutom oss killar som ligger så fort vi får chansen förutom dom väldigt väldigt lojala och osynliga männen som är svåra att hitta.

Sluta tro du vet allt om tjejer när du själv är kille! Är så trött på att alla tjejers reflektioner i den här tråden om just tjejer trivialiseras för vi är tjejer. Ni har redan bestämt era sanningar oavsett.

Klart sexlust och intresse är individuellt inom båda könen. Sedan är det skillnad på att känna sexuell lust och faktiskt ge utlopp för den fysiskt. Grundpsyke, yttre faktorer och personlighet påverkar mycket.

En kille som själv var initiativtagande till att ses återkommande och som jag vet gillade mig blev irriterad och tyckte jag var krävande för att jag var sugen på sex på morgonen efter när jag sovit över. Han tyckte det var alldeles nyss med kvällen innan. "Jag är 25 inte 15 längre. Man orkar inte hålla på hela tiden". Jag dissade honom efter det för jag vill kunna ha sex ofta för jag är en kåt och sexintresserad person. Han skulle ändå fortsätta jaga mig och fattade inte problemet. Ironiskt för någon man hittat på Bodycontact Falsk marknadsföring, haha!

Sedan finns det 40-åriga erfarna män med problem med nakenhet och som enbart klarar av sex i duschen, 20-åringar med kroniska erektionsproblem som leder till ångestkänslor för sex och modellsnygga players som när det kommer till kritan är så pryda så man måste linda in allt sexrelaterat för att inte genera dem. Finns även de som innan man ens kommit så långt ner säger "att få avsugningar är inte min grej". De där killarna finns på riktigt, det vågar bara inte erkänna för polarna att det är så det ligger till.
Citera
2015-11-24, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Jag rapporterade det här inlägget till mod. Att ni trollar och att samma person skriver i tråden med olika profiler är mest irriterande, men de fula personangrepp du gör på Lionqueen är inte ok.
Gör det. Babianen och jag är helt olika personer. Komiskt att du tror vi är samma.

Och apropå lejonet så får hon utstå kritik om hon lägger ut en bild på sig själv. Kvinnor förväntar sig ständigt att slippa negativ kritik för att de är kvinnor. Nu vill du rapportera inlägget som vad? Att det var otrevligt? Det är otrevligt att säga till någon att denne är ful men inte olagligt. Du vill få det till ett löjlgt regelbrott. I själva verket är det du som är hycklaren som vill bortförklara hennes feta kropp som fin, för då hade du inte anmält även om det inte alls stämmer att kroppen är fin. Bara den positiva kritiken ska få skrivas.
Citera
2015-11-24, 21:04
Bannlyst
Eftersom jag får lika lite uppskattning från en regelrätt hora som en vanlig kvinna så är jag för att det öppnas horhus i landet. Många spänningar skulle försvinna och man skulle bli tillfredsställd till en ganska stor del.

Kan man dock inte få riktig uppskattning så är relationer inget att ha ändå. Det blir mekaniskt oavsett hur man ser på det.
Citera
2015-11-24, 21:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder

Klart sexlust och intresse är individuellt inom båda könen. Sedan är det skillnad på att känna sexuell lust och faktiskt ge utlopp för den fysiskt. Grundpsyke, yttre faktorer och personlighet påverkar mycket.

En kille som själv var initiativtagande till att ses återkommande och som jag vet gillade mig blev irriterad och tyckte jag var krävande för att jag var sugen på sex på morgonen efter när jag sovit över. Han tyckte det var alldeles nyss med kvällen innan. "Jag är 25 inte 15 längre. Man orkar inte hålla på hela tiden". Jag dissade honom efter det för jag vill kunna ha sex ofta för jag är en kåt och sexintresserad person. Han skulle ändå fortsätta jaga mig och fattade inte problemet. Ironiskt för någon man hittat på Bodycontact Falsk marknadsföring, haha!

Sedan finns det 40-åriga erfarna män med problem med nakenhet och som enbart klarar av sex i duschen, 20-åringar med kroniska erektionsproblem som leder till ångestkänslor för sex och modellsnygga players som när det kommer till kritan är så pryda så man måste linda in allt sexrelaterat för att inte genera dem. Finns även de som innan man ens kommit så långt ner säger "att få avsugningar är inte min grej". De där killarna finns på riktigt, det vågar bara inte erkänna för polarna att det är så det ligger till.
Om vi tar bodycontact (att du ens hänger där får mig att misstänkliggöra dig till en incel av manligt kön men jag ska inte vara dryg) som exempel, hur många killar ser du och hur många tjejer ser du, 90 % killar 10 % tjejer?
Att killar har sådana mobbade osäkerheter är irrelevant att de ens är där bevisar att de har ett större intresse av sex än ca 90% av kvinnor.
Senast redigerad av zuluwanker 2015-11-24 kl. 21:09.
Citera
2015-11-24, 21:15
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag vet hur bögar har det. De badar i sex och har sex på många olika sätt.

Enda gången jag skulle kräva en relation är om jag av någon anledning vill ha barn. Annars innebär fasta relationer bara massa förpliktelser från kvinnan som aldrig tar slut och jag får ingen sexuell kompensation för det.

Dagens kvinnan är skräp. Fruktansvärt skräp. Hela retoriken i forumet är under all kritik. Någon fet padda kan sitta och försöka framställa mig som oattraktiv när 85 % av landets killar är vanliga män, däribland jag. Variansen mellan alla dessa män är nära nog ingenting. Någon är ågra cm längre, starkare, en har tatuering, en annan har tappat håret och så vidare, skillnaderna är små. Men när kvinnor väl hittar någon som de gillar så är den märkbara skillnaden att han har det bättre ställt än de flesta ekonomiskt. Ju rikare killen är desto snyggare är kvinnan. Den korrelationen kommer man aldrig ifrån.

Se det från den ljusa sidan du kommer i alla fall inte att bli lurad och spendera restan av livet med att försörja en otacksam kvinna som de flesta män.

Citat:
Eftersom jag får lika lite uppskattning från en regelrätt hora som en vanlig kvinna så är jag för att det öppnas horhus i landet. Många spänningar skulle försvinna och man skulle bli tillfredsställd till en ganska stor del.

Kan man dock inte få riktig uppskattning så är relationer inget att ha ändå. Det blir mekaniskt oavsett hur man ser på det.

1) Om en kvinna försörjde en man hur mycket skulle han uppskatta det?

2) Om du jämför det med hur kvinnor behandlar sina män verkar det som att de uppskattar männen?

3) Det rätta svaret är nej kvinnor mobbar män som försörjer dem för att kvinnor är otacksamma och elaka till sin natur.
Citera
2015-11-24, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Om vi tar bodycontact (att du ens hänger där får mig att misstänkliggöra dig till en incel av manligt kön men jag ska inte vara dryg) som exempel, hur många killar ser du och hur många tjejer ser du, 90 % killar 10 % tjejer?
Att killar har sådana mobbade osäkerheter är irrelevant att de ens är där bevisar att de har ett större intresse av sex än ca 90% av kvinnor.
På Bodycontact finns inga tjejer. Skulle det vara 10 % tjejer så skulle det vara riktigt bra men det går ungefär 250 killar på varje "tjej" (badtunna, fläskberg, gris, hälften häst hälften åsna osv) så granskar man närmare så finns det inga tjejer. Det finn BBW, 160 och 130. Skriver man inte enhet vet man inte vilken som är längd och vilken som är vikt.

Det får killarna.
Citera
2015-11-24, 21:18
Avslutad
Citat:
På Bodycontact finns inga tjejer. Skulle det vara 10 % tjejer så skulle det vara riktigt bra men det går ungefär 250 killar på varje "tjej" (badtunna, fläskberg, gris, hälften häst hälften åsna osv) så granskar man närmare så finns det inga tjejer. Det finn BBW, 160 och 130. Skriver man inte enhet vet man inte vilken som är längd och vilken som är vikt.

Det får killarna.
Hahaha ja det stämmer, de hänger där för att de inte får bekräftelse på vanliga dejtingsidor så som Tinder.
Citera
2015-11-24, 21:27
Avslutad
Citat:

1) Varför är du inte för att ta bort kvinnors rättigheter istället?

2) Om man lär dem att lyda så är det inte sämre än att ha en hund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in