Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Så vad borde en sexuellt normal kvinna göra?
2) Hur mycket sex och hur många partners borde en normal kvinna ha?
3) Det är relevant för att ni ska inse hur super-frigida 90% av kvinnorna är.
1) Göra som män säger, utan undantag och hålla sig snygg och ligga så ofta som det går. En riktig kvinna tjänar enormt på att lyssna på en man. En man är flera miljoner ljusår längre fram i tiden än vad en kvinna är.
2) Där är jag inte säker, men alla kvinnor ska ha sex med flera olika män och säga ja praktiskt taget hela tiden. Sedan kan man ha en relation om sexet är bra med just en kille, men sexlusten ska aldrig avta och kvinnan ska alltid göra som mannen vill.
Det är en dröm att begära att kvinnan genuint ska uppskatta en. Men idealt vill jag att hon tar initiativ, visar att hon är tänd på mig, vill göra allt äckligt i sängen och göra saker för mig. Idag gör kvinnor ingenting för män, de köper inget, de förväntar sig bli bjudna varje gång, de nekar sex och massa andra sjuka saker i ren feministanda. Allt med mottot att "varför ska kvinnor göra som män vill".
Citat:
Så vad säger det om alla kvinnor som sitter på facebook varje dag?
Ja allt det här stämmer men ni måste förstå att det beror på att det är något allvarligt fel på de flesta kvinnor. Alltså ni har att göra med kvinnor som är störda, inte normala.
Facebookfrågan har ett lika sjukt svar för kvinnor som för män. Vaffan gör män med Facebook? Invalida varelser.
I ett sunt samhälle får män så mycket sex som de vill. Det skulle gynna båda två i en relation. Män skulle vara mer belåtna och prestera bättre på jobbet om de slutade oroa sig om de fick knulla när de kom hem.