Citat:
Ursprungligen postat av
NewDeer
Höll hon en pistol mot ditt huvud och tvingade dig att bjuda ut henne? Och, som sagt, hur vet du vad hon vill och vem hon är som person när du inte ens ger henne en chans? Ditt kvinnoförakt är alltför djupt för att du ska kunna komma över det själv. Jag rekommenderar terapi.
Nej, jag tror inte att mina, eller någons ord, här gör någon skillnad. Han har redan bestämt sig.
Nej hon gjorde det utan pistol. Det är en oskriven regel att man ska vara gentleman och bjuda horan, så har det alltid varit. Bara feminister och annat vänsterpack bögar loss med 50 % och delad vårdnad och så vidare. Minsta lilla antydan till att du inte tar hand om henne så är hon vidare hos nästa. Kvinnor söker bara försörjning, ekonomiskt bäriga killar. Det är då alltid och därför kommer inget gratis med kvinnorna.
Någon tönt kan säkert säga att han fick knulla igår på dejten utan att han gav henne en spänn men det där är ohållbart i längden. Att han fick knulla är bara sex på kredit, fakturan kommer senare med ränta och tjat. Kvinnan måste få ut nåt annars går hon vidare,det är så det är. Tänk på alla kvinnor som är gifta. Hur många av dem är gifta med någon med sämre ekonomi.