2014-12-24, 19:00
Medlem
batman4evers avatar
Det har slagit över totalt för Reinfeldt. Han förtjänar endast förakt,inget annat..
Citera
2014-12-24, 19:03
Medlem
blofeld88s avatar
Den jävla dåren verkar ha tappat fotfästet helt. Tur att vi är av med idiotjäveln. Han är en pajas och jag måste sägs att jag är mycket fundersam över vad han har bidragit med. Vad det Borg som drog hela lasset själv i åtta år?
Citera
2014-12-24, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlXVII
Fattas det ord trådrubriken? Jag fattar nada i alla fall

Fattas det ord i ditt inlägg?

För övrigt är de ju inte direkt någon nyhet att seminegern Reinfeldt hatar svenskar.
Citera
2014-12-24, 19:17
Medlem
SD tackar för rösterna, Moderatexodus till SD lär fortsätta speciellt då Stekpanneansiktet Batra-Kinesberg är minst lika rabiat globalist som Ruinfeldt och vill se många fler våldtäktsoffer, mördade och även fler och större blattemaffior och islam miliser...
Citera
2014-12-24, 19:18
Bannlyst
Han är en man som bara umgåtts med ja sägare och han har aldrig varit intresserd och se vår kärna och historia. Han är helt urblåst jag hatar han innerligt.
Citera
2014-12-24, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattfarssas
Fattas det ord i ditt inlägg?

Det kan det mycket väl göra iom svenska inte tillhör mina starkaste språk. Det var därför jag hade svårt att tolka rubriken utan hjälp
Citera
2014-12-24, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zalkan
Finns det någon kompilation av Reinfeldt Best Of På Gamla Dar? Så som det brunnit i hans membran borde citaten vara oändliga.
Jag skrev detta den 2014-12-07 i (FB) Fredrik Reinfeldt tycker att det finns plats för fler flyktingar... och ja... jag trodde helt ärligt att det inte kunde bli värre, speciellt inte på så pass kort tid. Men tji fick jag. Detta är helt sjukt.

Plötsligt faller polletten i alla fall ner helt och hållet - nu är han, lagom till julafton ärligare än någonsin, eller snarare talar han i klartext. Härligt att han höll sig i 8 år med att rakt ut säga vad han tycker om landet han lett, om dess historia och framförallt om dess folk som "öppnar sina hjärtan". Visst har vi på dessa långa år sett förfallet med egna ögon steg för steg, men nu får vi liksom kråkan på kontraktet.

Mållös. Vilken jävla rasist han är.
Senast redigerad av Zalkan 2014-12-24 kl. 19:34.
Citera
2014-12-24, 19:37
Medlem
SKMaurices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batman4ever
Det har slagit över totalt för Reinfeldt. Han förtjänar endast förakt,inget annat..

Han borde bokstavligen bli halshuggen, fucking jävla landsförrädare. Blir så arg att jag nästa får upp julmaten.
Citera
2014-12-24, 19:41
Medlem
Fulfarfars avatar
Det här är ju allvarligt. Det luktar vad de kallar "race-baiting" i USA. Dvs han försöker hetsa grupp mot grupp. Det är absurt att han skulle angripa svenskarna ungefär som att tusentals år av utveckling till en demokrati utan våld och misär helt ska omtolkas av vilda horder från Mellanöstern, "just cause they can..". Han är förmodligen helt hjärntvättad och kontrollerad av utländska handlers, alternativt allvarligt bitter och hämndlysten - och mentalt störd! - alternativt en kombination av de föregående alternativen.
Citera
2014-12-24, 19:44
Medlem
Tja, fast är det bara han då? Bara för att han säger det? Titta på MP och C, den överenskommelsen som t.o.m. den nuvarande S+MP regeringen säger sig hålla fast vid.

Trots (FB) Damberg (s): Invandringen hotar den svenska modellen

Postulat: Sedan SD kom in i riksdagen är det en fysisk omöjlighet att prata volymer och kommer att så vara!

EDIT: Överenskommelsen = den migrationspolitiska dito.
Citera
2014-12-24, 19:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
http://www.tv4.se/nyheterna/klipp/re...a-vara-3034687

Ett helt sensationellt uttalande! Liknande trådstart av annan användare slängdes av mod, gissar att vederbörande inte såg ett diskussionsunderlag, vilket det naturligtvis finns.

För Reinfeldt är det alltså självklart att Sverige är ett land för "de som kommer hit mitt i livet". Märk väl! Inget myspys om "integration" eller "alla(h) ska med". Men han står rakt upp och säger att landet tillhör de MENA-horder som dagligen väller in i en takt klart överstigande svenskt barnafödande och som ger oss ett Sverige med svenskar i minoritet om 19-27 år, med muslimer i majoritet om 25 till 34 år (givet att den inslagna kaosvägen fortsätter).

Är speciellt intresserad av att höra vad ni sjuklöverröstande tycker om detta!? Det handlar inte om integration utan att helt enkelt ge plats för en ny befolkning. Vad säger ni alla moderater och sossar om detta? Vad säger ni hårt arbetande första eller 50-11:e generationens invandrare? Vad säger ni om denna spottloska i ansiktet. Sverige tillhör de som sitter 7 år på SFI, föder nio pensionsräddare och är såååå utsatta för strukturell rasism att aldrig kan tänka sig att kunna arbeta.

Egen reflektion: sinnessjukt, man tror det är någon form av skämt. Samtidigt bra att han talar klarspråk. Den naturliga implikationen är ju att den hårt arbetande skattebetalaren - oaktat etnicitet och hudfärg - inte är lika mycket värd som nyadeln. Bra att det sägs öppet! Vad tycker Batra? Vad tycker ni?

(finner moderator inget existensberättigande i denna tråd tycker jag hen ska överväga sin moderatorsroll, alternativt skruva igen korken till julspriten, alternativt både-och.)
Vad trött rajnfält ser ut, han kanske inte mår så bra efter att ha läst på nätet?
Han sa en gång på tv att multi kulti och berikning är intressant att läsa om på nätet. Han har konstiga ologiska resonemang dessutom.
Citera
2014-12-24, 20:29
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlXVII
Fattas det ord trådrubriken? Jag fattar nada i alla fall

Jope... "till" - ska vara "tillhör" -MOD FÅR GÄRNA ÄNDRA.

(skrev i affekt... ingen ursäkt, dock en förklaring..)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in