Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-27, 22:29
  #205
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av problemformulerarn
Good! Let the hate flow through you! Jag märker att ilskan du känner står i positiv korrelation till humorn i dina inlägg.

Men säg mig: du vill inleda en kukmätartävling oss emellan. Men hur funkar det? Du borde väl veta att alla som skriver på FB har en flashbackdase.
Fast det är klart: med dina flera tusen fler inlägg än vad jag gjort har du ju en längre e-penis än jag. Men räknas det? Du kanske är en posthora?

OnT: Reinfelt kanske ser att det kommer att gå bra för sverige i framtiden. Sådant brukar trigga upp löneförhandlingarna. Sverige som helhet är inte gynnad av överhettad arbetsmarknad.
Importerad presumtiv arbetskraft lägger effektiv sordin på sådana tendenser.
Joo, jag inser att det verkar helt puckat. Visst. Men när Reinfelt kommer med ett puckat uttalande så får man väl söka efter en puckad förklaring.

(min fetning) Detta var det du som nu införde, men när du kallade samtliga på I & I forat för arbetslösa WT-losers konstaterade jag bara att jag med största sannolikhet har högre lön, längre arbetsdagar och fetare plånbok än vad du har. Att jag har ansenligare fortplantningsorgan finner jag för självklart varför utlösande (sic! ) av någon "tävling" får anses onödigt.

On-t; problemet - som även marknadsliberaler måste se, och här faller alla vänsterorienterade "skapa låglöneproletariat"-konspirationsteorier, ivf de renodlade - är ju att arbetskraftsdeltagandet hos de nyanlända är så chockerande lågt, även efter åratal i landet, att det inte ger någon press nedåt på lönerna då de inte dyker upp i utbudsfunktionen för arbete, om du minns samhällsekonomin i plugget?
Citera
2014-12-27, 23:12
  #206
Avstängd
Tatturerad.m.Tofss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosiko
Absolut. Gör man det över en längre tidsperiod och successivt ökar i samband med att man får fram bostäder och jobb.

Större länder som också har en betydligt högre befolkningstäthet än Sverige. Vi skulle må bra av att höja vår befolkningsmängd till 20-25 miljoner, det finns definitivt plats som FR tidigare påpeka


Det vore väl ingen skillnad till vad svenskar har gjort i tiotals år? Har aldrig förstått varför du som heter Svensson i efternamn har mer rätt till mina pengar än vad någon som heter Muhammed har.

Roisko du med tomte mössan.. Firar du ens jul eller vill du skämta med oss "svennar"?

Jag vet inte vad du har för en agenda men den delas inte av så många som du tror?

Du vill plocka in 20-25 miljoner kan det bero på att du vill djävlas eller har du en stor släkt som sitter utanför gränserna?

Jag kan tänka mig att vårt land kanske har 20 miljoner om 100 år men skulle du få din vilja genom skulle vi tredubbla vår befolkning på 10 år?

Hur tror du att vår välfärd ser ut då eller skiter du i det. Nej du är ett vänster troll och så ska du behandlas

Jag kommer aldrig mer kommentera dig nu är du blockerad för mig personligen.
__________________
Senast redigerad av Tatturerad.m.Tofs 2014-12-27 kl. 23:15.
Citera
2015-01-08, 09:37
  #207
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tatturerad.m.Tofs
Roisko du med tomte mössan.. Firar du ens jul eller vill du skämta med oss "svennar"?

Jag vet inte vad du har för en agenda men den delas inte av så många som du tror?

Du vill plocka in 20-25 miljoner kan det bero på att du vill djävlas eller har du en stor släkt som sitter utanför gränserna?

Jag kan tänka mig att vårt land kanske har 20 miljoner om 100 år men skulle du få din vilja genom skulle vi tredubbla vår befolkning på 10 år?

Hur tror du att vår välfärd ser ut då eller skiter du i det. Nej du är ett vänster troll och så ska du behandlas

Jag kommer aldrig mer kommentera dig nu är du blockerad för mig personligen.

Njae... "vänstertroll"... vetinte det. Hen säger ju bara och tycker precis som RuinSväldt och Centerhuboten. Visst, sinnessjukt, men allmängods för 7-klövern.
Citera
2015-01-08, 13:51
  #208
Medlem
Rosikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tatturerad.m.Tofs
Roisko du med tomte mössan.. Firar du ens jul eller vill du skämta med oss "svennar"?

Jag vet inte vad du har för en agenda men den delas inte av så många som du tror?

Du vill plocka in 20-25 miljoner kan det bero på att du vill djävlas eller har du en stor släkt som sitter utanför gränserna?

Jag kan tänka mig att vårt land kanske har 20 miljoner om 100 år men skulle du få din vilja genom skulle vi tredubbla vår befolkning på 10 år?

Hur tror du att vår välfärd ser ut då eller skiter du i det. Nej du är ett vänster troll och så ska du behandlas

Jag kommer aldrig mer kommentera dig nu är du blockerad för mig personligen.
Kul att se att du tar åt dig, jobbigt det är med oliktänkande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback