2007-02-20, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nagax
När du har dödat gubben ska du sova på ett "safe spot" så kommer lucien igen och langar pw.
Jo men har fått reda på att jag ska säga Sanguine my brother, det är därför det är så knasigt. Aja får prova att sova en gång till sen när jag orkar lira. Spelar Xbox360 för mkt nu hehe
Citera
2007-02-21, 19:35
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Ön i Niben Bay..

Hur tar jag mig igenom den stängda grinden?
Citera
2007-02-22, 16:41
Medlem
Analkalass avatar
tjena! jag ska börja spela oblivion igen, det var ett tag sen sist. och min fråga är. hur slänger jag saker som jag tagit upp?
Citera
2007-02-22, 16:43
Medlem
Nagaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analkalas
tjena! jag ska börja spela oblivion igen, det var ett tag sen sist. och min fråga är. hur slänger jag saker som jag tagit upp?

Tror man trycker shift + itemet, eller så drar du ut det på marken från inventoryt.
Citera
2007-02-22, 16:52
Medlem
Analkalass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nagax
Tror man trycker shift + itemet, eller så drar du ut det på marken från inventoryt.

tack så hemsk mkt!
Citera
2007-02-23, 01:29
Medlem
grandezzas avatar
Grand Soul Gems??

Citera
2007-02-23, 06:02
Medlem
Hanksters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grandezza

Kör du på PC kan du alltid fuska. Tryck § för att öppna konsolen, skriv sen:

additem 00000192 5, och vips så har du fem soul gems.
Citera
2007-02-23, 06:09
Medlem
Hanksters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Ön i Niben Bay..

Hur tar jag mig igenom den stängda grinden?

Menar du Fort Grief? I sånt fall:

Citera
2007-02-23, 08:01
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grandezza

Du kan använda konsolen, men då förstör du hela spelet.

EDIT: Jag spelar en magiker med OOO-modden, och jag blir spöad i varenda j-a grotta. Är på level 10 men gör inte tillräckligt mycket skada & tål heller inte tillräckligt.. Pilbåge är ju ett helt meningslöst vapen, det gör ju INGEN skada? Det krävs typ 100 pilar för att döda en halvbra motståndare, speciellt när de ständigt healar sig själva,,
Citera
2007-02-23, 11:11
Medlem
roaders avatar
Citat:
Pilbåge är ju ett helt meningslöst vapen, det gör ju INGEN skada? Det krävs typ 100 pilar för att döda en halvbra motståndare, speciellt när de ständigt healar sig själva,,

Jag tror inte du är så van vid rollspel, men i ett rollspel så kan du inte göra precis vad du vill och tro att du ska vara bra på det. Du kan inte bara ta fram pilbågen även fast du har level 2 i Marksman, det går bara inte.
Citera
2007-02-23, 11:45
Medlem
Nagaxs avatar
Citat:

Du kan använda konsolen, men då förstör du hela spelet.

EDIT: Jag spelar en magiker med OOO-modden, och jag blir spöad i varenda j-a grotta. Är på level 10 men gör inte tillräckligt mycket skada & tål heller inte tillräckligt.. Pilbåge är ju ett helt meningslöst vapen, det gör ju INGEN skada? Det krävs typ 100 pilar för att döda en halvbra motståndare, speciellt när de ständigt healar sig själva,,

Som sagt ovan du måste ha rätt skill för rätt vapen etc...

Annars är ju helt klart det enklaste Blade, helt och enbart p.g.a. att när du får in skillen med "block" så kan du lyckas blocka så bra så du inte tar nån skada, alls..
Citera
2007-02-23, 13:14
Medlem
Exteruss avatar
Citat:
Pilbåge är ju ett helt meningslöst vapen, det gör ju INGEN skada? Det krävs typ 100 pilar för att döda en halvbra motståndare, speciellt när de ständigt healar sig själva,,
Säg det till min lvl 31 assassin som är master i marksman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in