2007-01-10, 16:35
Medlem
Nissedruvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacGayVer
Tvärtom, det är på tok för lätt

Ähh jag brukar muta istället
Citera
2007-01-10, 16:48
Medlem
MacGayVers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nissedruva
Ähh jag brukar muta istället

Onödigt slöseri med dina likvida medel, då det är så pass lätt att öka på sin Speechcraft via mini-spelet
Citera
2007-01-10, 23:46
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av MacGayVer
Tvärtom, det är på tok för lätt

Då är jag nog ovanligt korkad...
Citera
2007-01-11, 01:22
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admiralganja
Då är jag nog ovanligt korkad...

Nej, tror även du kommer tycka det är löjligt lätt när du förstår.
Tryck helt enkelt på det som gör dom glada när det gula fältet är stort där, och på det som gör dom sura när det gula fältet är litet där.

Sjukt lätt, och sjukt dumt.
Citera
2007-01-11, 07:38
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyFists
Nej, tror även du kommer tycka det är löjligt lätt när du förstår.
Tryck helt enkelt på det som gör dom glada när det gula fältet är stort där, och på det som gör dom sura när det gula fältet är litet där.

Sjukt lätt, och sjukt dumt.

Ok, så det spelar ingen roll var de gula fälten "stannar"?
Citera
2007-01-11, 08:12
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ok, så det spelar ingen roll var de gula fälten "stannar"?

Dom rör sig ju alltid ett snäpp medurs och taktiken går ju ut på att få de stora fälten att flytta sig till det som gör personen glad och de små fälten till det som gör henom arg. Prova dig fram. Tyckte också det verkade svårt först.
Citera
2007-01-17, 12:59
Behöver 5 st Grand Soul Gems för att en häxa ska hjälpa bota min "vapmyrism". Var kan jag hitta dessa?
Citera
2007-01-17, 14:35
Medlem
Tja, precis börjat spela etta underbara spel Någon som har några tips till en nybörjare ? och vilken klass osv som man kan vara, tacksam för svar
Citera
2007-01-17, 16:05
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allemannen
Tja, precis börjat spela etta underbara spel Någon som har några tips till en nybörjare ? och vilken klass osv som man kan vara, tacksam för svar

Har du det till PC rekommenderar jag dig att fixa en mod som tar bort funktionen som gör att fienden går upp i level med dig.
Annars är spelet faktiskt mycket roligare om man går in i det utan diverse tips. Utforska och upptäck själv.
Citera
2007-01-17, 18:43
Medlem
Citat:
Behöver 5 st Grand Soul Gems för att en häxa ska hjälpa bota min "vapmyrism". Var kan jag hitta dessa?

Det är en snubbe i Mage Guilden som säljer sånt i varje by.
Citera
2007-01-17, 18:56
Medlem
Nagaxs avatar
Sånt jävla bullshit att det är "På tok för lätt", sätt upp nivån till högsta så ska ni få se på ett svårt spel.
Citera
2007-01-17, 18:58
Medlem
Nagaxs avatar
Citat:

Om du aldrig spelat förut rekommenderar jag att du åtminstone har med bland dina main skills: Heavy eller light armor, blade eller blunt, BLOCK, restoration, acrobatics (för att levla lite lättare), armorer, sneak, security. Fan, det blev 8. Ta bort acrobatics eller sneak!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in