Citat:
Jag har ingen aning om vad jag ska ta mig till.
Jag är 18 år gammal och har hoppat av skolan pga. mobbning och för att jag mår så extremt psykiskt dåligt och får ingen hjälp från varken socialen eller psyket.
Jag bor i en lägenhet som föräldrarna betalat men de slutade betala för någon månad sen och alla sparpengar fick gå till hyra men nu ska jag alltså skrapa fram 5000 till hyra och mer därtill till den 25 December för att ens kunna leva ett värdigt liv.
Har ingenting att sälja och har sökt jobb överallt men inget napp.
Livet känns bara så grymt jäkla meningslöst och jag vill bara hoppa framför nått tåg.
Kommer alltså bli hemlös och pank UNDER JULEN.
Vafan ska jag göra?
Jag är 18 år gammal och har hoppat av skolan pga. mobbning och för att jag mår så extremt psykiskt dåligt och får ingen hjälp från varken socialen eller psyket.
Jag bor i en lägenhet som föräldrarna betalat men de slutade betala för någon månad sen och alla sparpengar fick gå till hyra men nu ska jag alltså skrapa fram 5000 till hyra och mer därtill till den 25 December för att ens kunna leva ett värdigt liv.
Har ingenting att sälja och har sökt jobb överallt men inget napp.
Livet känns bara så grymt jäkla meningslöst och jag vill bara hoppa framför nått tåg.
Kommer alltså bli hemlös och pank UNDER JULEN.
Vafan ska jag göra?

Du bör inte hoppa framför ett tag, men sorry, du ÄR en jävla fegis.
Du är 18 år och verkar inte trivas med livet? Du bor i ett av världens rikaste länder, och vet du vad!
Väster om detta land finns ett ÄNNU rikare land! Där du inte känner någon, där du inte vet vilket gata som ligger brevid den andra, där du kan klanta dig utan att dina barndomsvänner får veta.
Du kan ta dig dit i 3-5 år och jobba och ha kul men det kommer du aldrig för du är en FEGIS. Du kommer sitta hemma i flera år till och hitta på ursäkter för att stanna hemma.
Du kommer tänka "men just jag KAN ju faktiskt inte!" "För just mig GÅR det ju inte!"
Om du svarar på det här kan jag berätta om mina första tre månaderna i Norge, dom var inte vackra men dom var fan kul!
Men du kommer inte svara, och du kommer inte göra något år ditt liv för du ÄR en fegis. Detta inlägg är postat 14-12-19, svara i denna tråd 15-12-19 och bevisa att jag inte har rätt!