Citat:
Ursprungligen postat av McCarthy01
artister/band:
ABBA - fasen vad trött jag är på alla dessa dokumentärer i TV som ska framhålla hur otroligt fantastiska de var och odödliga de är, SÅ bra var de inte.
Gyllene Tider/Roxette - Usch vad jag är trött på den fule Per Gessle och hans löjliga pubertetsstämma. Helt ofattbart att han än idag lyckas få unga tjejer helt knäsvaga. Tycker han kan ta sitt spö och gå och fiska precis som han sjunger i låten, så vi slipper se honom.
Kent - Ett intetsägande Stockholmsfjolleband. Tycker de är totalt värdelösa och deras musik är mesig och tråkig. Vad är egentligen deras "storhet"?
Beatles - Rolling Stones var 100 ggr bättre och häftigare än Beatles, ändå är det bara Beatles vanligt folk kommer ihåg. Den enda bra skiva de gjort är Sgt. Peppers lonely hearts club band - men den skivan känner inte mainstream-folket till tyvärr...
Eric Gadd - Hatar hans pipiga, feminina röst. Varför blir karlar som låter som tjejer alltid så populära?
Europe - Det sämsta "hårdrocks"-band som någonsin existerat. Bara en massa depressiva låtar och inget drag.
Metallica: Var faktiskt bra en gång i tiden, men idag har de köpt ner sig något katastrofalt! Hetfield passar inte i kort hår (inte de andra heller för den delen) och alla deras skivor efter "The Black album" suger verkligen.
Scorpions: Har aldrig gillat hårdrocksband som blivit stora pga sorgsna ballader. Jag HATAR verkligen ballader, speciellt hårdrocksballader.
Bon Jovi: Kommentarer överflödiga.
Måste ju kommentera lite här...
Kent: Ja, visst suger dem som fan. Men fan är de inte från stockholm, dem är från Eskilstuna. Det vet jag mycket väl, för jag bor där själv.
Beatles: Dem är ju typ den största inspirationskällan för många framgångsrika musiker, dumt att ens nämna dem.
Europe: Wtf? Det var ju dem som satte svensk hårdrock på kartan under 80-talet.
Metallica: Såg dem i globen när de var här sist, och att säga att deras nya låtar är dåliga är ju dumt. Band utvecklas, likaså Metallica, men knappast vare till något sämre.
Bon Jovi kan jag heller inte hålla med om, en utav 80 talets största artister, och är jävligt bra dessutom