Citat:
Ursprungligen postat av
Keith.Moon
Sammanfattningsvis kan man alltså tänka sig följande händelseförlopp:
Kvinnan sticker in fingrarna i sitt eget barns kön framför webb-kameran, detta på uppmaning utav mannen som sitter i en annan stad o tittar på sin skärm.
Ofattbart. Hur kan en kvinna göra så? Det måste ju finnas en rejäl förklaring till det här. Droger, hjärnskador, efterblivenhet...ja, någonting. En normal moder skulle ju offra sig eget liv för barnet. Nu utnyttjar hon det som en trasa på uppmaning över internet. Är karln hypnotisör eller vad?
Sherlock?
Först spekulerar du vad som kan ha hänt. Sedan söker du förklaring till något du inte ens vet om det ens hänt.
Det kan vara en kvinna som kidnappat o stoppat i en kille lite blå piller med. Kan du leka lite Freud o förklara hur hon kan göra så?
Sluta tro o kom tillbaka till planeten Tellus
Citat:
Ursprungligen postat av
aergia
Har det kommit fram vilken relation GM har till BO? Låter lite som att det kan vara syskon? Låter lite bekant, formuleringarna. Min bror var runt 25 när han anmäldes för våldtäkt mot mig.
Lite långsökt att spekulera om det. Även om jag är 13 år äldre än mina syskon är det mkt ovanligt med över tio års skillnad i barnaskaran.