2014-11-21, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moraltanten88
misstänkt är väl inte skyldig eller har jag fel här ?

Stämmer!
Citera
2014-11-21, 23:12
Medlem
Någon som kan länka till dennes facebook och kanske förklara närmare varför ni nämner just henne?
Vilken fakta sitter ni på?
Citera
2014-11-22, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wilhelm.Pieck
Som bor på 45 B?
Vad är din källa till att det skulle vara hon? Hon bor med en jämnårig kille.

Fick ett pm från en användare som påstod sig känna personen som bor på 45b och hon ska enligt uppgift vara bortrest och inte anhållen. (Personen kunde inte posta inlägg än då användaren är ny.)
Citera
2014-11-22, 11:21
Medlem
Asså, vad fan sysslar ni med?
Leker jävla poliser bakom en dataskärm och förstör andra människors liv igenom massa påhittade jävla saker som inte ens stämmer.
Ni kanske borde ta reda på all fakta innan ni hänger ut oskyldiga människor.

Vem som nu hittade på dessa anklagelser kanske skall rannsaka sig själv först och se till så att allt stämmer innan man skall förstöra någons liv.
Äckligt!
Citera
2014-11-22, 11:25
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getz
Fick ett pm från en användare som påstod sig känna personen som bor på 45b och hon ska enligt uppgift vara bortrest och inte anhållen. (Personen kunde inte posta inlägg än då användaren är ny.)

När man sitter i fängelse så brukar det heta att man är på semester......Heter det bortrest när man är anhållen???
Citera
2014-11-22, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
När man sitter i fängelse så brukar det heta att man är på semester......Heter det bortrest när man är anhållen???

Fast personen är inte ens anhållen så du kan ju bara vara tyst!
Citera
2014-11-22, 11:37
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paronhjarta
Fast personen är inte ens anhållen så du kan ju bara vara tyst!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19896946.ab
Citat:
En 25-årig kvinna från Vänersborgs kommun misstänks för barnvåldtäkt.

Nu sitter hon anhållen.

Personen som gjort det är visst anhållen
Citera
2014-11-22, 11:42
Medlem
Citat:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19896946.ab

Personen som gjort det är visst anhållen

Ja, den som gjorde det ja MEN INTE DEN SOM FOLK HÄNGER UT HÄR!
Citera
2014-11-22, 11:42
Medlem
Citat:

Jag vet inte hur det ligger till utan vidarebefordra endast informationen jag fått i pm. Lika så vet jag inte vad bakgrunden till att namnet nämndes från början är.

=========

Fick för övrigt ett nytt pm från samma användare som jag citerar rak av:

"Hej igen.

Tack för att du posta. Du kan gå ut med mitt namn Martin Iveström och säga att jag är hennes sambo. Vi är i arvidsjsur och hälsar på hennes syster. Vi åkte hit i onsdags och kommer hem i morgon kväll. Barnet på hennes facebook är på hennes brorson från hans dop.

Tack på förhand "
Citera
2014-11-22, 11:52
Medlem
Lawlines avatar
Jag har aldrig trott att det skulle vara MI:s sambo som skulle vara GM. Det var alldeles för lösrykt och tolkning enbart på en bild. Det jag frågade var om det kallas för att man är bortrest när man är anhållen då gick vissa personer här i spinn eftersom dom inte förstod det dom läst. Det var inget påstående från mig att MI:s sambo som skulle vara GM och jag förstår inte hur man kan tolka det så heller....
Vem som är GM kommer fram förr eller senare.
Citera
2014-11-22, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getz
Jag vet inte hur det ligger till utan vidarebefordra endast informationen jag fått i pm. Lika så vet jag inte vad bakgrunden till att namnet nämndes från början är.

=========

Fick för övrigt ett nytt pm från samma användare som jag citerar rak av:

"Hej igen.

Tack för att du posta. Du kan gå ut med mitt namn Martin Iveström och säga att jag är hennes sambo. Vi är i arvidsjsur och hälsar på hennes syster. Vi åkte hit i onsdags och kommer hem i morgon kväll. Barnet på hennes facebook är på hennes brorson från hans dop.

Tack på förhand "

vad smart av denne martin att dra igång det där, förutsätter att tanken är god och så men när man googlar hans namn längre fram så kommer den här tråden förmodligen komma högt, om inte högst, och folk läser som bekant bara rubriker.
Citera
2014-11-22, 13:37
Medlem
Haha vilken legend till sambo som har ett Flashbackkonto?

Ge fan i att hänga ut oskyldiga dock!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in