Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-17, 11:02
  #277
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Vet du vart Sanna håller hus?

Hej, jag är idag 15 år gammal. Om någon har några frågor är det bara att fråga


Skulle uppskattat om ni isåfall har respekt då detta är ett trauma för mig. MYCKET av det som står i tråden är långt borta från sanningen, har känt till denna tråd i några år men aldrig riktigt vågat läsa igenom den

Skulle vilja ge en rak höger till varenda jävel som nämnt mig vid namn. Jag var ett barn, hela stan fick veta att jag var ett offer. Kändes inte så bra att gå till skolan när alla viste om man säger så, dock verkar ni alla ha svårt med stavningen. Mitt namn stavas med ett H.
Citera
2022-09-17, 11:08
  #278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsitorktumlare
Hej, jag är idag 15 år gammal. Om någon har några frågor är det bara att fråga


Skulle uppskattat om ni isåfall har respekt då detta är ett trauma för mig. MYCKET av det som står i tråden är långt borta från sanningen, har känt till denna tråd i några år men aldrig riktigt vågat läsa igenom den

Skulle vilja ge en rak höger till varenda jävel som nämnt mig vid namn. Jag var ett barn, hela stan fick veta att jag var ett offer. Kändes inte så bra att gå till skolan när alla viste om man säger så, dock verkar ni alla ha svårt med stavningen. Mitt namn stavas med ett H.
Du ska inte vara här och inte läsa här vännen. 18-årsgräns för det första, men det är heller inte bra för dig. Ta hand om dig själv och läs inte här.
Citera
2022-09-17, 11:20
  #279
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Du ska inte vara här och inte läsa här vännen. 18-årsgräns för det första, men det är heller inte bra för dig. Ta hand om dig själv och läs inte här.

Förstår vad du menar, men tråden handlar ju om mig och min uppväxt. Personerna som aktivt ansträngde sig för att försöka få fram info om mig och personer i min närhet, måste ju ändå förstått att tråden för eller senare skulle nå fram till mig
Citera
2022-09-17, 11:26
  #280
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsitorktumlare
Förstår vad du menar, men tråden handlar ju om mig och min uppväxt. Personerna som aktivt ansträngde sig för att försöka få fram info om mig och personer i min närhet, måste ju ändå förstått att tråden för eller senare skulle nå fram till mig
Ja men du skriver att du känt till den några år och du är endast 15. Gör dig själv en tjänst och läs inte här, för din egen skull. Det handlar inte om dig egentligen, det är en gåta, det är verklighet och ty fan fiction i en pervers röra och det är inte bra för dig att förknippa det med dig själv, för det är inte en sann bild.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback