2014-11-27, 19:14
Medlem
Molkos avatar
Är det uteslutet att BO också är kvinna?
I sådant fall kan det ju röra sig om just olika former av ofrivillig penetrering. Alla här verkar förutsätta att BO är yngre kille med kuk. Behöver det inte alls vara... Pedo-härvan häromåret med flera inblandade kvinnor hade förgripit sig på egna barn etc.
Citera
2014-11-27, 19:15
Medlem
Keith.Moons avatar
Sammanfattningsvis kan man alltså tänka sig följande händelseförlopp:

Kvinnan sticker in fingrarna i sitt eget barns kön framför webb-kameran, detta på uppmaning utav mannen som sitter i en annan stad o tittar på sin skärm.

Ofattbart. Hur kan en kvinna göra så? Det måste ju finnas en rejäl förklaring till det här. Droger, hjärnskador, efterblivenhet...ja, någonting. En normal moder skulle ju offra sig eget liv för barnet. Nu utnyttjar hon det som en trasa på uppmaning över internet. Är karln hypnotisör eller vad?
Citera
2014-11-27, 20:05
Medlem
Kaffenarkomanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keith.Moon

Kvinnan sticker in fingrarna i sitt eget barns kön framför webb-kameran, detta på uppmaning utav mannen som sitter i en annan stad o tittar på sin skärm.

Ofattbart. Hur kan en kvinna göra så? Det måste ju finnas en rejäl förklaring till det här. Droger, hjärnskador, efterblivenhet...ja, någonting. En normal moder skulle ju offra sig eget liv för barnet. Nu utnyttjar hon det som en trasa på uppmaning över internet. Är karln hypnotisör eller vad?
Finns gott om kvinnor som begår övergrepp på sina egna barn Sexuella, fysiska och psykiska.
Knappast något nytt under solen. Vissa as gillar att pilla och andra tycker det är rätt uppfostran att slita dom i håret och tvångsduscha dom i kallt vatten.
Citera
2014-11-27, 20:32
Medlem
Keith.Moons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffenarkomanen
Finns gott om kvinnor som begår övergrepp på sina egna barn Sexuella, fysiska och psykiska.
Knappast något nytt under solen. Vissa as gillar att pilla och andra tycker det är rätt uppfostran att slita dom i håret och tvångsduscha dom i kallt vatten.
Ja, det är ju precis det jag tar upp. Ett övergrepp av en kvinna på sitt eget barn. Vad ville du säga?
Citera
2014-11-27, 20:43
Medlem
Kaffenarkomanens avatar
Citat:
Ja, det är ju precis det jag tar upp. Ett övergrepp av en kvinna på sitt eget barn. Vad ville du säga?
Nej du kallade det ofattbart och börjar leta förklaringar och till och med att killen måste vara hypnotisör.

Så nej det är så enkelt att det finns massor med kvinnor som gör detta så det är inte ofattbart i någon större utsträckning än det skulle ha varit om det var en man.

Får inte glömma heller att kvinnor står för större delen av våldet i nära relation och när det kommer till mördade barn så är det oftast en kvinna som gjort det.
Citera
2014-11-28, 00:40
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:

Sherlock?
Först spekulerar du vad som kan ha hänt. Sedan söker du förklaring till något du inte ens vet om det ens hänt.
Det kan vara en kvinna som kidnappat o stoppat i en kille lite blå piller med. Kan du leka lite Freud o förklara hur hon kan göra så?
Sluta tro o kom tillbaka till planeten Tellus
Citat:
Ursprungligen postat av aergia
Har det kommit fram vilken relation GM har till BO? Låter lite som att det kan vara syskon? Låter lite bekant, formuleringarna. Min bror var runt 25 när han anmäldes för våldtäkt mot mig.
Lite långsökt att spekulera om det. Även om jag är 13 år äldre än mina syskon är det mkt ovanligt med över tio års skillnad i barnaskaran.
Citera
2014-11-28, 00:47
Medlem
Nu kommer jag o är kanske mr dumbophone... Men varför web-cam? Bara för att de gripits på olika orter? Man kan ju faktiskt träffas.
Citera
2014-11-28, 08:30
Medlem
det verkar inte vara hennes eget barn eftersom föräldrarna anmält det.
Citera
2014-11-28, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stollfia
det verkar inte vara hennes eget barn eftersom föräldrarna anmält det.

I den länkade artikeln står det att "anhöriga" anmält, kan ju finnas andra anhöriga
än just föräldrar. Eller har du kanske mer information från ngn annan källa?
Citera
2014-11-28, 10:55
Medlem
vet bara att flickan går som vanligt i skolan
Citera
2014-11-28, 11:02
Medlem
Kaffenarkomanens avatar
Citat:
Kan som sagt vara att barnet berättade för pappa som anmälde. Hon är ju skild. Att hon skulle sitta med någon annans unge än sin egen hemma framför någon webcam ser jag som ganska osannolikt.
Det är ju även oftast föräldrar som är förövare med.
Citera
2014-11-28, 13:08
Medlem
Turrdurs avatar
Citat:

Så du håller koll på en oskyldig, eventuellt utsatt flicka i skolan? Du verkar sannolikt frisk i huvudet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in