2024-11-14, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Varför har dom inte varit hos Selmas familj? Alla andra har fått träffa deras respektive familjer…. Vad har jag missat?

Jo, de har varit hos Selmas familj.
Citera
2024-11-14, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Jag upplever det nog som tvärtom faktiskt. V
Kvinnor har högre krav. Allt ska stämma, helheten är det som avgör. Jag har då aldrig mött en man som tackat nej. Så baserat på det så verkar det räcka med att man är kvinna för att de ska bli attraherade, eller så är jag bara otroligt attraktiv.

Jag håller helt med.
Citera
2024-11-14, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
https://www.threads.net/@delphinecartierofficial
Vad har hon för lik i garderoben? eller i halloween urringningen
Det vete fan. Men jag hade inte fegat att ta henne franskt, hårt och med tveksamt (men juridiskt hållbart) samtycke:
https://www.instagram.com/p/C_nHZjaOLz0/?img_index=2
Citera
2024-11-14, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
- Hector och Magnus; vad var det som hände egentligen? Allt var så fint i början och så tvärdog det. Var det Magnus försvarsmekanism som fick honom att skjuta bort Hector? Väldigt obehagligt att se hur glad han blev när de skiljdes åt.
Det är tänkvärt.

Om man kisar lite, kan man faktiskt säga att Hector v Magnus är en upprepning av Jim och Linnea från förra säsongen. Med skillnaden då att de flesta verkade förutsätta att det låg ett övergrepp bakom i Jims fall.

Borde man iaf umgås med tanken att Hector överskridit någon slags gräns?
Citera
2024-11-14, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Vilka är oddsen på att Nicklas och hans tal-kompis brukar böga?

100%! Kompisen såg ju sorgsen ut redan vid bröllopet.
Citera
2024-11-14, 23:01
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Det börjar också tjatas till leda om att "se rik ut" och "det ser rikt ut här".

Ja, herregud.
SÅ. JÄVLA. OATTRAKTIVT.
Tror hon på allvar att någon kille vill ha en sån "högsta-önskan-att-bli-hollywood-fru-bombad-brud"?
Hon är ju riktigt korkad och visar prov på vilken jävla under-wt-brud hon är.
Vad fan har hon att komma med själv egentligen?
Absolut ingenting utom att vara en riktig nolla till blåst bimbo. Och ändå verkar hon tro att hon är något.
Jävligt glad för Adams skull om hon försvinner ur hans bild, för hon är verkligen en riktig nolla.
Citera
2024-11-14, 23:04
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Jag upplever det nog som tvärtom faktiskt. V
Kvinnor har högre krav. Allt ska stämma, helheten är det som avgör. Jag har då aldrig mött en man som tackat nej. Så baserat på det så verkar det räcka med att man är kvinna för att de ska bli attraherade, eller så är jag bara otroligt attraktiv.
Tackat nej till vad? till ett långsiktigt förhållande?
Citera
2024-11-14, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Det vete fan. Men jag hade inte fegat att ta henne franskt, hårt och med tveksamt (men juridiskt hållbart) samtycke:

Vilken jäkla kropp hon döljer. Som sexrådgivare är hon säkert också kinkig, vilket inte skadar
Citera
2024-11-14, 23:07
Medlem
Leeanns avatar
Alltså jag får röda flaggor all over när jag ser Nicklas. Han är troligen bög men förnekar det så mycket att han anmäler sig till programmet för att så fort som möjligt få ihop det med en kvinna (för att glömma det fantastiska sexet han hade med sin pojkvän). Här har vi ju även hört att Ninni sa att sexet blir nog bättre…

Snälla lilla Ninni spring bara spring. Det här kommer inte att sluta bra. Antingen kommer det att bli kortslutning hos Nicklas eller hos den svartsjuka pojkvännen.
Citera
2024-11-14, 23:08
Medlem
picapicans avatar
Selma och Ninni skrattar ju fan hela tiden. Vad är det för fel på dem? Elsa dricker energidryck och fotar allt som händer hela tiden. Hon blev kåt av Adams kontor. Mycket yta där verkar det som.
Citera
2024-11-14, 23:12
Medlem
Citat:
Det är tänkvärt.

Om man kisar lite, kan man faktiskt säga att Hector v Magnus är en upprepning av Jim och Linnea från förra säsongen. Med skillnaden då att de flesta verkade förutsätta att det låg ett övergrepp bakom i Jims fall.

Borde man iaf umgås med tanken att Hector överskridit någon slags gräns?

Ja, jag tror gränsen handlar om att H uttryckt att han inte är attraherad.
Citera
2024-11-14, 23:13
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zachwaro
Vilken jäkla kropp hon döljer. Som sexrådgivare är hon säkert också kinkig, vilket inte skadar
Klipp härifrån till när hon iförd ett låst kyskhetsbälte smiskar dig blå med en grön flugsmälla när där du ligger handklovad på ett underkylt stengolv med en levande fågelunge i munnen av märke Talltita

Citat:
Tillsammans kan vi i framtiden sänka nivån på tråden, vi kämpar på
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-14 kl. 23:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in