2024-11-14, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarsaDelRey
Undra om Adam är en gentleman eller om han går runt med ett extra knä. Kan iofs tänka mig att Elsas grabbar har kört för kung och fosterland i 30 sekunder och sedan däckat.

Aja, Adam kommer inte ha några problem med matchningar på Tinder efter kvällens avsnitt. Unnar honom denna totala upprättelse!

Tyckte scenen var obehaglig och den tog aldrig slut heller.
varför får ”vännen ” så mycket tid i rutan?
Citera
2024-11-14, 21:36
Medlem
Varför har dom inte varit hos Selmas familj? Alla andra har fått träffa deras respektive familjer…. Vad har jag missat?
Citera
2024-11-14, 21:40
Medlem
Crapmagics avatar
Jag noterar att Nicklas bögkompis/Moderaternas talskrivare blev inbjuden på festen & inte alls canceled, iförd en skrikig brunskjorta, nu blir det öppet tåflörtande etc för att testa om Ninni är en cool cat som Svante Thuresson, lite som när Arvid beskrev att han sov naken med väninnor, fast nu med en killkompis

Jag noterar en annan kompis till Nicklas, Kattis Hoflin från Bullen (eller inte)
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-14 kl. 21:46.
Citera
2024-11-14, 21:44
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Vilka är oddsen på att Nicklas och hans tal-kompis brukar böga?

0,95 gånger pengarna(bolaget ska ju ha sin vinst).

Han ger ett riktigt obehagligt intryck, Nicklas kompis.
Senast redigerad av kulturstrateg 2024-11-14 kl. 21:49.
Citera
2024-11-14, 21:49
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
0,95 gånger pengarna(bolaget ska ju ha sin vinst).
Inte alls, ett platoniskt lågmält "älskar dig" och en vänskaplig kram som alla göööööööööööör

Årets julkort är här (någon har dragit i den tvåarmade banditen)
https://imgbox.com/omPECYxT
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-14 kl. 21:55.
Citera
2024-11-14, 21:50
Medlem
SnutteFia03s avatar
Elsa höjer Adam til skyarna i början av programmet efter att de legat med varandra. Till en början kan man nästan förledas till att tro att hon faktiskt menar det. Tills hon mot slutet av programmet flaggar för sina egentliga intentioner genom att säga att det är bäst att "det inte går längre än såhär, för då kommer han bli sårad när det är dags för beslut". Lite sent att tänka så efter att ha legat med honom och fått honom att tro att ni är ett "kärlekspar" kanske?

Det börjar också tjatas till leda om att "se rik ut" och "det ser rikt ut här".

Andreas har knappt hunnit skiljas (nej, inte skiljas som i skillsmässa) från Selma innan han saknar henne såpass mycket att han känner ångest. Även om han är lugn och samlad utåt så ger han uttryck för rätt starka känslor på väldigt kort tid. Först det med att han kände sig kär i Selma mer eller mindre direkt och nu hur han uttrycker sig här.

När Andreas pappa sedan säger att han har "döpt" Selma till nummer 16, så trodde jag först att han menade att Selma var flickvän nummer 16 i ordningen till Andreas. Förövrigt kan jag tycka att det här med att ge någon ett nummer som smaknamn är lite väl nedlåtande, men men.

Nicklas vän som höll det skumma bröllopstalet fortsätter ge konstiga vibbar när han besöker dem. Det märks att han är svartsjuk. "Glöm inte bort oss" säger han till Nicklas i hopp om att det ska bli dem någon gång i framtiden, trots allt. När de sedan klipper in en återblick av talet så väljer man såklart att inte ta med delen om vad som var "Magnifikt" och så vidare.
Citera
2024-11-14, 22:01
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03

När Andreas pappa sedan säger att han har "döpt" Selma till nummer 16, så trodde jag först att han menade att Selma var flickvän nummer 16 i ordningen till Andreas. Förövrigt kan jag tycka att det här med att ge någon ett nummer som smaknamn är lite väl nedlåtande, men men.
Jag tänkte samma sak, men där var varken Selma eller den sk humorkungen Andreas tillräckligt snabbtänkta för att få ihop en verbalt inspel som hade vält bordet, edit! jag ljög, Andreas levererade tillslut nånting iaf
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-14 kl. 22:06.
Citera
2024-11-14, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Varför har dom inte varit hos Selmas familj? Alla andra har fått träffa deras respektive familjer…. Vad har jag missat?

Jo men det har dom varit, tror det var förra avsnittet. Mamman bjöd på nån mat som Andreas var allergisk mot.
Citera
2024-11-14, 22:03
Medlem
Väldigt bra avsnitt ikväll. Det ger upphov till flera ?

- Vad menar Elsa på slutet att det finns risk för att hon sårar?
- Ninni och Niklas; väldigt konstiga vibbar av Niklas kompis? Har de haft en sexuell relation? Jag uppfattade det som betydligt mer än bara vänskapligt.
- Hector och Magnus; vad var det som hände egentligen? Allt var så fint i början och så tvärdog det. Var det Magnus försvarsmekanism som fick honom att skjuta bort Hector? Väldigt obehagligt att se hur glad han blev när de skiljdes åt.
Citera
2024-11-14, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naspi
Jo men det har dom varit, tror det var förra avsnittet. Mamman bjöd på nån mat som Andreas var allergisk mot.
Det har jag inget minne av alls. Har det visats?
Citera
2024-11-14, 22:25
Medlem
Crapmagics avatar
https://www.threads.net/@delphinecartierofficial
Vad har hon för lik i garderoben? eller i halloween urringningen

"SVT:s nya expert Delphine Cartier kallar sig själv ”Den sexlösa sexrådgivaren"

Hon är sexrådgivare för kvinnor med andra ord

Från hennes officiella konto enbart!
https://www.threads.net/@delphinecartierofficial
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-14 kl. 22:38.
Citera
2024-11-14, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Känns som dom är ex partners
Tror kompisen är kär i Nicklas.

Ja, det känns så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto