2024-11-14, 18:52
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yllefilt
Innan han började prata om bröllopstalet så var jag tvärsäker på att det var hans bror. Kände inte igen honom först och dom är så himla lika!

Jag börjar undra om det drar åt autism-spektrat på Niclas? Och eventuellt hans kompis med.
Citera
2024-11-14, 18:57
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt

Citera
2024-11-14, 18:59
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Känns som dom är ex partners
Tror kompisen är kär i Nicklas.

Ja det är något väldigt onormalt i deras relation helt klart. Om de inte befinner sig på autismspektrat förstås, den möjligheten håller jag öppen.

De är fasligt lika några av deltagarna i Netflix serie ”Love on the spectrum”.
Citera
2024-11-14, 18:59
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keckoish
Följde dagens avsnitt lite halvt, då jag höll på med annat samtidigt. Fattade det därvid som att Elsa helt ändrade uppfattning om Adam efter att ha sett hans arbetsplats, dvs ett tjusigt advokatkontor i innerstan med utsikt över vattnet. Då steg han så många pinnhål i hennes ögon så att hon med ens kunde se sig själv som hans framtida lyxhustru.
Jag tycker det var uppenbart att han steg i hennes ögon när han fick henne att se stjärnor i sängen. Men redan i förra avsnittet började hon bli förtjust.
Citera
2024-11-14, 19:00
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Känns som dom är ex partners
Tror kompisen är kär i Nicklas.

Kompisen är iaf definitivt olyckligt kär i Nicklas.
Citera
2024-11-14, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Kompisen är iaf definitivt olyckligt kär i Nicklas.

Precis, det behöver inte ha hänt något mellan dem bara för att han (kompisen) är betuttad. Nicklas känns som typen som skulle bli smickrad av en sådan sak men inte skulle låta det påverka eller förstöra vänskapen.
Citera
2024-11-14, 20:58
Medlem
Undra om Adam är en gentleman eller om han går runt med ett extra knä. Kan iofs tänka mig att Elsas grabbar har kört för kung och fosterland i 30 sekunder och sedan däckat.

Aja, Adam kommer inte ha några problem med matchningar på Tinder efter kvällens avsnitt. Unnar honom denna totala upprättelse!

Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Vilken fin relation Niklas har till sin kompis. Fint att de visar det på tv.

Tyckte scenen var obehaglig och den tog aldrig slut heller.
Citera
2024-11-14, 21:04
Medlem
Crapmagics avatar
Elsa och Adam har haft skitsex!!!!!!, där förstörde hans lycka dom närmsta sek av min kväll, för inte fasen har han gjort sig förtjänt av det

Elsa smädar Adams kindpussar dock, bra där

Elsa bör lita på vad hennes stjärntecken vilket är Nymfen säger, att hon har ett problem
med sexet det kommande året
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-14 kl. 21:25.
Citera
2024-11-14, 21:24
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Elsa och Adam har haft skitsex!!!!!!, där förstörde hans lycka dom närmsta sek av min kväll, för inte fasen har han gjort sig förtjänt av det

Elsa smädar Adams kindpussar dock, bra där

Elsa bör lita på sitt stjärntecken=nymfen

Adam lär ha bombat Elsa i prutten.
Citera
2024-11-14, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Det jag menade är att i min uppfattning tenderar män att vara mer ytliga medan kvinnor har lättare skapa attraktion genom någons personliga egenskaper, och har lättare se bortom fysiskt yttre.

Jag upplever det nog som tvärtom faktiskt. V
Kvinnor har högre krav. Allt ska stämma, helheten är det som avgör. Jag har då aldrig mött en man som tackat nej. Så baserat på det så verkar det räcka med att man är kvinna för att de ska bli attraherade, eller så är jag bara otroligt attraktiv.
Citera
2024-11-14, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarsaDelRey
Undra om Adam är en gentleman eller om han går runt med ett extra knä. Kan iofs tänka mig att Elsas grabbar har kört för kung och fosterland i 30 sekunder och sedan däckat.

Aja, Adam kommer inte ha några problem med matchningar på Tinder efter kvällens avsnitt. Unnar honom denna totala upprättelse!

Tyckte scenen var obehaglig och den tog aldrig slut heller.
Tycker det är fint att vissa känslor.
Citera
2024-11-14, 21:33
Medlem
NiccoJs avatar
Vilka är oddsen på att Nicklas och hans tal-kompis brukar böga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in