Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-26, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Fint ändå att dom fick sin bebis. Det säger jag inget om. Tror ändå att vi snart ser miljöpartisten i ett nytt dejtingprogram.
Ja eller snarare sexproblems program.
Citera
2025-09-26, 23:47
Medlem
Vad gör en produktägare för någonting? Vilka produkter äger man då?

https://www.hant.se/noje/har-ar-alla-deltagare-i-gift-vid-forsta-ogonkastet-i-vinterskrud-2025/11041404
Citera
2025-09-27, 02:10
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Det är denna vintersäsong som skulle bli katastrofal, eller hur? Någon som varit med i produktionen berättade det.
Vad menar du med eller hur och frågetecken?

Citat:
Ursprungligen postat av Maria222

https://www.hant.se/noje/har-ar-alla-deltagare-i-gift-vid-forsta-ogonkastet-i-vinterskrud-2025/11041404
Samms skityrke som tidigare lyckad dom hinna, Rosanna var också produktvägrare
Citera
2025-09-27, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad menar du med eller hur och frågetecken?

Jag minns inte exakt vad personen sa, som berättade det, så jag tänkte att någon annan minns bättre. Det var under en diskussion om hur illa vissa deltagare behandlats utan att produktionen ingripit. Då svarade en person att vintersäsongen var ännu mer dramatisk, han/hon hade varit med i produktionen. Kommer du ihåg vad som sas?
Citera
2025-09-27, 08:56
Medlem
Citat:

Produktägare är en vanlig titel inom IT, man ansvarar för en produkt som ofta är ett system. T ex ett lönesystem, skolplattform, webbpubliceringssystem. Mycket IT-utveckling!
Citera
2025-09-27, 11:33
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Fint ändå att dom fick sin bebis. Det säger jag inget om. Tror ändå att vi snart ser miljöpartisten i ett nytt dejtingprogram.

Jag tänker att de hade mått bra av att få ett år själva som par först och bygga upp en starkare grund att stå på innan bebiskaoset. De är unga och kunde behövt i alla fall en sommarsemester utan varken tv-kameror eller bebis. Nu gör de liksom allt på en gång, flytta ihop direkt, gifta sig, byta jobb, skaffa barn, trots att ingen av dem varit sambo tidigare och Dennis aldrig haft en relation. Jag stärks i den uppfattningen när de berättar vilken tuff höst de haft och hur dåligt de mått (inte bara kopplat till rädsla för missfall). Men de verkar nöjda och glada i slutändan.

Det verkar ha gått bra för just det här paret men generellt så tror jag inte att det är optimalt att ha så bråttom. Mycket prat om att "familj är viktigt för oss båda" och inte typ "jag är så lycklig över att få barn med just honom/henne".
Citera
2025-09-27, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mexx35
Produktägare är en vanlig titel inom IT, man ansvarar för en produkt som ofta är ett system. T ex ett lönesystem, skolplattform, webbpubliceringssystem. Mycket IT-utveckling!

Tack för hjälpen
Citera
2025-09-27, 17:12
Medlem
Nu har de fått prata i radion lite med

https://www.sverigesradio.se/artikel/dennis-och-jannikas-bebisbubbla-vart-och-svenska-folkets-barn?fbclid=iwy2xjawne3s5lehrua2flbqixmabic mlketbkzzfnukjvd2zou0rsr0ywar5rsoj5wa-dh86beajglxa50q3rhgy1hn2iesfksxc-c0hkk2mu8xnfn6j63a_aem_ms2hrn xs0atlbvm_oxyzig
Citera
2025-09-27, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Jag tänker att de hade mått bra av att få ett år själva som par först och bygga upp en starkare grund att stå på innan bebiskaoset. De är unga och kunde behövt i alla fall en sommarsemester utan varken tv-kameror eller bebis. Nu gör de liksom allt på en gång, flytta ihop direkt, gifta sig, byta jobb, skaffa barn, trots att ingen av dem varit sambo tidigare och Dennis aldrig haft en relation. Jag stärks i den uppfattningen när de berättar vilken tuff höst de haft och hur dåligt de mått (inte bara kopplat till rädsla för missfall). Men de verkar nöjda och glada i slutändan.

Det verkar ha gått bra för just det här paret men generellt så tror jag inte att det är optimalt att ha så bråttom. Mycket prat om att "familj är viktigt för oss båda" och inte typ "jag är så lycklig över att få barn med just honom/henne".

Ja eller den första graviditeten som kom 2 veckor in i programmet
Citera
2025-09-27, 18:11
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Jag minns inte exakt vad personen sa, som berättade det, så jag tänkte att någon annan minns bättre. Det var under en diskussion om hur illa vissa deltagare behandlats utan att produktionen ingripit. Då svarade en person att vintersäsongen var ännu mer dramatisk, han/hon hade varit med i produktionen. Kommer du ihåg vad som sas?
Det låter som att du pratar om gamla vinterskrud? nu kommer det en ny vinterskrud och det vore ju trevligt om din källa kan upprepa samma glada budskap? det är upplagd för konflikt då vi har 2 homos ånyo & ett trackrecord av fientlighet dem emellan att leva upp till där
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-27 kl. 18:25.
Citera
2025-09-27, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
5 man och 3 tjejer i år igen

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/wgw9z1/har-ar-hostens-par-i-gifta-vid-forsta-ogonkastet
Here we go again!

Den noggranne flashbackaren (och alla andra också) noterar raskt att det bara finns utrymme för 3 st Charlie Kirk-godkända samlagskonstellationer, dvs penis-i-slida, vilket följaktligen utlöser (!) ännu en omgång av "gissa skinkryttaren" (Kirk själv kanske hade föredragit "find the faggot", eller ännu mer koncist: "who's going to hell"). Anywho, mina pengar är på att det är Patrik och Hampus som kommer att driva upp aktiekursen för Vaseline Inc. Vad tror ni?

Vad mer att säga? "Produktägare" är ingen riktig titel, det är snarare en roll man ibland kan ta i storföretag. Den som svänger sig med något sådant har sannolikt ingen tyngre utbildning eller annat i grunden, konstigt namn på det antyder att det handlar om en tjej med visst självhävdelsebehov som gärna tjatar om att hon "jobbat hårt för att komma dit jag är idag" (dvs en sketen IT-firma i Malmö). Röntgensyrran Abtin är förmodligen raka motsatsen: invandrarkille med ödmjuk uppsyn, ansvarsfullt jobb och gravt mindervärdeskomplex. Jag hoppas att SVT inte gett efter för sina tropikhattvänster-impulser och parat ihop dem!

Gränspolis-kingen Jimpa från Kgl Uppsuttna osar rejält av småstadscowboy och dansband! Om han paras ihop med damp-hanteraren från Peking kan det nog bli lågaffektivt barnalstrande inom kort. Viss risk för att det blir en alldeles naturlig snarkmaskin, dock.

Förresten, borde vi inte prata lite mer om det nya GFVÖ-trådfenomenet att ett antal kvinnor dyker upp lagom till premiären, postar maniskt i ett par veckor innan de utbrister något i stil med "HUJ UTTJYCKER DU DIG???" och stormar ut från forumet? Nåja, ni damer är naturligtvis mycket välkomna. Dock, för er egen trevnad kanske ni ska överväga att idka lite KBT med er mest rasistiska morbror innan ni går för djupt i Flasbacks intrikaliteter. Ett tips i all välmening.

Då så. Spelet är en fot! 5 dagar kvar nu...
Citera
2025-09-27, 23:02
Medlem
Jazkers avatar
Citat:
Fy fan vilken förspilld timme.

+1
En timme jag aldrig får tillbaka...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera