Citat:
Ursprungligen postat av
allanmadsen
Here we go again!
Den noggranne flashbackaren (och alla andra också) noterar raskt att det bara finns utrymme för 3 st Charlie Kirk-godkända samlagskonstellationer, dvs penis-i-slida, vilket följaktligen utlöser (!) ännu en omgång av "gissa skinkryttaren" (Kirk själv kanske hade föredragit "find the faggot", eller ännu mer koncist: "who's going to hell"). Anywho, mina pengar är på att det är
Patrik och Hampus som kommer att driva upp aktiekursen för Vaseline Inc. Vad tror ni?
Vad mer att säga? "Produktägare" är ingen riktig titel, det är snarare en roll man ibland kan ta i storföretag. Den som svänger sig med något sådant har sannolikt ingen tyngre utbildning eller annat i grunden, konstigt namn på det antyder att det handlar om en tjej med visst självhävdelsebehov som gärna tjatar om att hon "jobbat hårt för att komma dit jag är idag" (dvs en sketen IT-firma i Malmö). Röntgensyrran Abtin är förmodligen raka motsatsen: invandrarkille med ödmjuk uppsyn, ansvarsfullt jobb och gravt mindervärdeskomplex. Jag hoppas att SVT inte gett efter för sina tropikhattvänster-impulser och parat ihop dem!
Gränspolis-kingen Jimpa från Kgl Uppsuttna osar rejält av småstadscowboy och dansband! Om han paras ihop med damp-hanteraren från Peking kan det nog bli lågaffektivt barnalstrande inom kort. Viss risk för att det blir en alldeles naturlig snarkmaskin, dock.
Förresten, borde vi inte prata lite mer om det nya GFVÖ-trådfenomenet att ett antal kvinnor dyker upp lagom till premiären, postar maniskt i ett par veckor innan de utbrister något i stil med "HUJ UTTJYCKER DU DIG???" och stormar ut från forumet? Nåja, ni damer är naturligtvis mycket välkomna. Dock, för er egen trevnad kanske ni ska överväga att idka lite KBT med er mest rasistiska morbror innan ni går för djupt i Flasbacks intrikaliteter. Ett tips i all välmening.
Då så. Spelet är en fot! 5 dagar kvar nu...