2018-05-04, 11:55
Medlem
MrInnocents avatar
Fick just hem en order av suits AMG hasch riktigt fint till det priset de säljer det för. Jag brukar vara lite petig och detta gillar jag speciellt sett till priset. Mjukt lätt oljigt som faller isär när men pressar lite på det och doftar riktigt gott.

Kan även rekommendera haschet några säljare har just nu som är märkt Medical marijuana "Natural". Riktigt ljust fint röka som faller isär så fort du nuddar det, mycket likt gul libanese i rus och hur det beter sig. Ett av mina favoriter älskar denna sorts hasch.
2018-05-04, 12:00
Medlem
g0dspirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XPF
Jag har en beställning som skickades i söndags och inte ännu dykt upp. Beställde från annan vendor som skickades samma dag och dök upp igår antar att de är postnord som är sega.

Grejerna från DK dök upp idag. Riktigt roligt jävla galet bra batch. Jag sitter o flåsar efter en liten fjutt bara. Bra stealth och när det kommer till priset är det i nuläget oslagbart erbjudande.
2018-05-04, 12:24
Medlem
escilichiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Grejerna från DK dök upp idag. Riktigt roligt jävla galet bra batch. Jag sitter o flåsar efter en liten fjutt bara. Bra stealth och när det kommer till priset är det i nuläget oslagbart erbjudande.

Åååh najs, hoppas det dyker upp i lådan hos mig med! Du får mig att tänka positivt
2018-05-04, 12:51
Medlem
80-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FeedMyInfection
Hur är DKs nuvarande batch?

Om det är amfetamin du syftar på så är den riktigt bra Rätt potent så var försiktig med doseringen. Räkna även med att förlora vikt vid torkning.
2018-05-04, 12:59
Medlem
escilichiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escilichis
Åååh najs, hoppas det dyker upp i lådan hos mig med! Du får mig att tänka positivt

Fick ena paketet från han nu, antagligen det som beställdes nån dag innan det andra! Då lär det andra komma till veckan
2018-05-04, 15:50
Medlem
melfokss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melfoks
Grönar Tiger fick hem ett större paket från han.
Inväntar fortfarande ett större paket från blandshoppen, sista dagen är imorgon innan jag måste inleda dispyt.

Edit: blandshoppen är grön också, fått paketet nu. Hans weed såg riktigt najs ut.
2018-05-04, 22:02
Medlem
Sweenietods avatar
Grönar Lawless , leveranstiden var 1 dag efter det var angivet som skickat, så det blir 2 sen beställningen. Midazolamen var helt ok (snabb effekt), liksom deras diazepam (Bensedin) är helt ok. Dom är gröna och mycket pålitliga!
2018-05-05, 02:40
Medlem
Kingandaces avatar
Vilken säljare har bäst tjack för IV-administration? Jag vill ha tjack som ger en skön eufori samt mycket speed och pratgladhet dessa effekter verkar ju inte stämma in på det som mångar här klassar som ”bra & rent tjack” som jag förstått.

Vad för sorts tjack ger de effekter jag vill ha? Är det metabankat?
2018-05-05, 05:01
Medlem
FeedMyInfections avatar
Hur är pregabalin kapslarna från TheBoss?
2018-05-05, 14:48
Medlem
g0dspirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80-talist
Om det är amfetamin du syftar på så är den riktigt bra Rätt potent så var försiktig med doseringen. Räkna även med att förlora vikt vid torkning.

Det känna som att jag doserar fel mängd för långt emellan gångerna. Kan du ge mig vägledning på hur man bör dosera DK senaste batch. Jag är hyfsat van användare, 190 cm 96 kg.
2018-05-05, 19:10
Medlem
polseks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80-talist
Det känns som att det är lite mer klös i mollys. Dock hade jag rätt hög tolerans när jag prövade h3h3:s batch (som jag för övrigt även starkt rekommenderar). En stor fördel med h3h3:s tjack är att det levereras torrt och kan intas direkt. Jag tappade även lite vikt med mollys vid torkningen, vilket aldrig är kul.

Stopp där!
Beställde 10g av h3h3 i samma veva som du skrev det var bra och torrt. Det går för 1100 för en 10a har jag för mig, det jag fick - det tog en arbetsvecka - var extremt blött. Det är fortfarande inte torrt (nu kletigt), och när det är snortbart kommer den 10an att ligga på 6g om jag har tur. Jag provade lite och visst, det är helt okej dos, men jag skulle inte köpa det igen.

Givetvis inte menat som ett påhopp på dig, 80-t, men som ren upplysning: h3h3 har bytt batch.
2018-05-05, 20:41
Medlem
80-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polsek
Stopp där!
Beställde 10g av h3h3 i samma veva som du skrev det var bra och torrt. Det går för 1100 för en 10a har jag för mig, det jag fick - det tog en arbetsvecka - var extremt blött. Det är fortfarande inte torrt (nu kletigt), och när det är snortbart kommer den 10an att ligga på 6g om jag har tur. Jag provade lite och visst, det är helt okej dos, men jag skulle inte köpa det igen.

Givetvis inte menat som ett påhopp på dig, 80-t, men som ren upplysning: h3h3 har bytt batch.

Jo, jag fick nyligen ett PM av någon i samma sits som du gällande att h3h3:s nuvarande batch är väldigt blöt. Svårt att veta när de aldrig skrev ut att de bytt batch. Beklagar om någon handlat från h3h3 i hopp om att de skulle få en torr produkt baserat på mitt inlägg.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in