2018-01-30, 17:12
Medlem
LeMeilleur tjack var nog det sämsta skiten som jag har provat WORD!
2018-01-30, 18:06
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
Nån som kan uttala sig om drdealers heroin? Är det värt att beställa?

Ja det är helt okej, i Sverige är det nog svårt att hitta bättre på gatan. OZD är också bra, sköt lite av hans idag, men Drdealers löser sig nästan allt när man kokar, OZD är det mer som inte löser sig men tycker endå kvaliten är väldigt lik. Och OZD levererar stadigt och snabbt med riktigt bra stealth så det får man tänka på också annars gillar jag Drdealer. Har gjort typ 3 beställningar av han nu som han inte accepterat så har ja ångrat mig beställt nåt annat och så har det hänt så 3 gånger nu för han tar sån tid att mottaga ordern haha. Men det får man räkna lite med honom, man får va förberedd att det kan ta lite tid om man har otur, vem vet han kanske jobbar ensam eller säljer på gatan och FS så han är inte lika snabb.

Sen rekommenderar jag [Bplskan[/b] varmt! Schysst och verkar inte va någon greedy vendor alls, snabba leveranser och säljer det billigaste morfinet. Dem andra vill man ju bara pissa och spy på samtidigt som man skrattar åt priserna, gäller alla opiater metadon, oxy, som tur är, är ja bara intresserad av morfin och heroin, och metadon kan ja få tag på själv billigt. plskan, OZD och DrDealer är mina ända jag skulle handla av när det gäller opiater. ODZ pris kan va värt om man vill ha sina varor snabbt.
2018-01-30, 18:23
Medlem
escilichiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Inte för att ge dig falkst hopp, men rätt säker på att DK skickar innan den står som skickad, så du bör få det innan helgen även om du inte ser att det är "skickat" förrän torsdag kväll

Kan rekommendera DK, nöjt första besök

Fick den inom 24h, grymt! Tredje gången jag beställer från han
2018-01-30, 19:04
Medlem
Amarantis avatar
Någon som har erfarenhet av juanochljuset? Såg att det finns en ny saftig listing för 5-meo-dmt som jag velat testa i år nu.
2018-01-30, 19:23
Medlem
FeedMyInfections avatar
Någon som vet om DKs innehåller meta?

Har pissprov med sticka så.. Visar det på amfetamin är det lugnt pga medicinering.
2018-01-30, 21:35
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lichking
Jadu, semester eller tillfälligt bannad? Det var väl han som hota sina kunder va? Läste något om det och är rätt säker på att han var boven i dramat. Grymt gräs må han ha, men ack så otrevlig säljare

Ingen som haft kontakt med etablerade cb-säljare och hört om/när de får in nytt? Både aktiva för tillfället och de som inte varit det på ett tag. Ni behöver inte skriva när de får in om ni nu fått veta bara om det är snart i så fall.
2018-01-30, 22:03
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
La en liten beställning hos Drdealer.

Återkommer när/ifall det anländer.

Verkar vara svårt att få någon kontakt med Drdealer. Någon som har testat ODZ's heroin?

Edit: Läste nyss Svampen's inlägg så testar att beställa hos ODZ
Senast redigerad av zrtx 2018-01-30 kl. 22:06.
2018-01-30, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lichking
Jadu, semester eller tillfälligt bannad? Det var väl han som hota sina kunder va? Läste något om det och är rätt säker på att han var boven i dramat. Grymt gräs må han ha, men ack så otrevlig säljare

Man är inte otrevlig bara för att man hotar någon med hembesök om han fortsätter bete sig som skit. Folk som sitter bakom sin skärm och beter sig dåligt förtjänar hembesök. Smokers är hur trevlig som helst, hamnar man på dålig fot med han utgår jag från att kunden är det största problemet. Smokers är en av dom bästa på fs om inte den bästa.
2018-01-30, 22:19
Medlem
weedsones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Ja det är helt okej, i Sverige är det nog svårt att hitta bättre på gatan. OZD är också bra, sköt lite av hans idag, men Drdealers löser sig nästan allt när man kokar, OZD är det mer som inte löser sig men tycker endå kvaliten är väldigt lik. Och OZD levererar stadigt och snabbt med riktigt bra stealth så det får man tänka på också annars gillar jag Drdealer. Har gjort typ 3 beställningar av han nu som han inte accepterat så har ja ångrat mig beställt nåt annat och så har det hänt så 3 gånger nu för han tar sån tid att mottaga ordern haha. Men det får man räkna lite med honom, man får va förberedd att det kan ta lite tid om man har otur, vem vet han kanske jobbar ensam eller säljer på gatan och FS så han är inte lika snabb.

Sen rekommenderar jag [Bplskan[/b] varmt! Schysst och verkar inte va någon greedy vendor alls, snabba leveranser och säljer det billigaste morfinet. Dem andra vill man ju bara pissa och spy på samtidigt som man skrattar åt priserna, gäller alla opiater metadon, oxy, som tur är, är ja bara intresserad av morfin och heroin, och metadon kan ja få tag på själv billigt. plskan, OZD och DrDealer är mina ända jag skulle handla av när det gäller opiater. ODZ pris kan va värt om man vill ha sina varor snabbt.

Håller med om det mesta. Jag tycker dock drdealers heroin är en annan klass än ODZ. Men han är mycket mer pålitlig än drdealer. Tror jag försökt 2 gånger senaste månaderna men avbrutit pga att jag inte pallar. Skrev och frågade och fick svar direkt och la en order... ändå samma sak nu. Jisses.
Tyvärr köper jag oxy till och från... priserna är fåniga. Pushermans priser på oxikodon är näääästan så att jag slår till.

I övrigt vet jag fortfarande inte vad PN håller på med sedan årsskiftet. Brev jag får är stämplade en vecka innan de når mig. Allt går mer eller mindre till dispyt. Jag är så less.
2018-01-30, 22:22
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FeedMyInfection
Någon som vet om DKs innehåller meta?

Har pissprov med sticka så.. Visar det på amfetamin är det lugnt pga medicinering.

Inte testat hans senaste batch men har beställt tjack från han många gånger innan och inte känt av elr lagt märke till något meta i tjacket.
2018-01-30, 22:22
Medlem
sketcells avatar
Fick DK's i fredags så det skickades i onsdags trots att det tog tills förrän torsdag natt att bli skrivet som skickat.

Kom väldigt vått. Skulle lätt säga att nära hälften kommer att tappas i vikt om man torkar det, så det som stod tidigare i tråden om 45% stämmer nog. Sen vägde det 5.1g med påsen så nog fattades det vikt också. Kom i en ca 0.6g påse.

Annars var det hyfsat bra produkt. Inget skit i som man kände på ruset i alla fall så kändes i alla fall hyfsat rent och ganska potent. Om någon undrar över IV så blev lösningen lite grumlig så är man petig får man nog köra en dubbel filtrering. Sen skjussade det tyvärr inte.

Om det kom lite mer torkat så man får ut det ur påsen lättare (gör inte mig något om det blir lite dyrare då) samt att det vägde korrekt så skulle det varit full pott för mig.

Annars rent allmänt jävligt prisvärt.
2018-01-30, 22:28
Medlem
Lichkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nepun
Man är inte otrevlig bara för att man hotar någon med hembesök om han fortsätter bete sig som skit. Folk som sitter bakom sin skärm och beter sig dåligt förtjänar hembesök. Smokers är hur trevlig som helst, hamnar man på dålig fot med han utgår jag från att kunden är det största problemet. Smokers är en av dom bästa på fs om inte den bästa.

Kan tyvärr inte uttala mig om det, Hört att det surrar mycket runt hans namn så har alltid avstått. Så jäkla bra jämfört med pris är det inte, Dem som säger annat vet bara inte bättre. Hoppas det ordnar upp sig på fs iallafall. peace

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in