2018-05-01, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Har flugsvamp stängt registreringen?

Vem har bäst tjack nu på FS?

Citat:
Ursprungligen postat av yeahsurexxx
Har ett gammalt konto på fs2 jag inte kommer åt längre.
Kanske finns i tråden men hur fan får jag tillgång till fs2 nu. Måste regga nytt konto.
Går inte.

Tacksam för hjälp.

Registreringen är öppen.
2018-05-01, 17:38
Medlem
roligpojkejapps avatar
Nu har admins eller just den adminen jag hade att göra med flippat ut totalt.

Jag beställde som vanligt 100 stavar av min favorit vendor på FS. Dem råkade skickade 50 st, jag startade en dispyt och säljarna har förtroende och jag är ingen blåsare. Så dem skickade 50% av pengarna tillbaka istället för 50 nya stavar vilket jag önskat. Men men nog om det.

Vi avslutar dispyten, inga sura miner. Jag ska sen plocka ut btc från mitt konto till min wallet men märker att jag glömt mitt lösenord, skriver till supporten och jag får ett nytt lösenord. MEN DET VÄRSTA AV ALLT. Är att dem anser att jag ljugit i min dispyt för att säljaren har bättre rykte än vad jag har. Och därför har dem precis stulit nästan 600 kr av mig.

Vad händer med FS egentligen? De brukade vara normala admins, som inte stänger ner sina forum och som inte helt plötsligt går in och ändrar på dispyter där säljare och köpare kommit överens.

Jag är fly förbannad på deras patetiska beteende... Jag vill gärna höra era åsikter om min historia.

Edit, jag har 4.93/5 i betyg med ETT autosläpp... Hur fan kan dem göra så?
2018-05-01, 17:40
Medlem
raven101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Har flugsvamp stängt registreringen?

Vem har bäst tjack nu på FS?

Många har hänvisat till DK. Ej provat deras nuvarande batch men allt tidigare har varit bra. Bra stealth och snabba.
2018-05-01, 23:20
Medlem
Rufoss avatar
Till min förvåning så ser jag att Flugsvamps sektion för indica (under weed) är helt borta.

Kvar finns bara hybrid, sativa och ätbart.

Fad fan?
2018-05-01, 23:24
Medlem
raven101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Till min förvåning så ser jag att Flugsvamps sektion för indica (under weed) är helt borta.

Kvar finns bara hybrid, sativa och ätbart.

Fad fan?

Förmodligen ingen som säljer det för tillfället. Märkte att kratom kategorin varit borta sedan någon vecka. Men samma där, ingen som säljer det.
2018-05-01, 23:32
Medlem
Rufoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raven101
Förmodligen ingen som säljer det för tillfället. Märkte att kratom kategorin varit borta sedan någon vecka. Men samma där, ingen som säljer det.
Ja det är en möjlig förklaring. Tyckte bara det kändes otippat att all indica är slutsåld, med tanke på att det brukar finnas väldigt mycket.
2018-05-02, 01:11
Medlem
raven101s avatar
Stor varning! Nu sysslar visserligen jag själv inte med opiater men kom över detta.
(FB) FAQ: Oxikodon/Oxycontin & Oxynorm

Alltså falska oxys med fentanyl-analog som jag ser nu fortfarande säljs på Flug av säljaren DoktorKosmos.
Källa: https://polisen.se/aktuellt/nyheter/2018/april/falska-tabletter/
Bilderna stämmer och företaget i fråga verkar inte existera.

Jag kommer att bojkotta deras produkter framöver.
2018-05-02, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raven101
Stor varning! Nu sysslar visserligen jag själv inte med opiater men kom över detta.
(FB) FAQ: Oxikodon/Oxycontin & Oxynorm

Alltså falska oxys med fentanyl-analog som jag ser nu fortfarande säljs på Flug av säljaren DoktorKosmos.
Källa: https://polisen.se/aktuellt/nyheter/2018/april/falska-tabletter/
Bilderna stämmer och företaget i fråga verkar inte existera.

Jag kommer att bojkotta deras produkter framöver.

Vad är det första sökresultatet om du googlar "Hexapharm"? Just det, läkemedelsbolaget Hexapharm i frankrike.

Jag har inte testat deras oxycodone så ska inget säga om den saken, men vendorn är bra att ha att göra med i övrigt, så jag ställer mig skeptisk till människor på Flashback som kallar vendorn schizo/borderline. Är det som några säger i den tråden att DK säljer falska Oxycodone med fentanylanaloger i sig bör han givetvis ta förlusten och sluta sälja dem, men samtidigt ska vi nog vara lagom skeptiska till viskningsleken på Flashback och alla hobbykemisters bedömningar. Sedan är det ju frågan om uppsåt också, som alla i den tråden verkar ha klart för sig för redan.
2018-05-02, 11:50
Medlem
80-talists avatar
Jag har nu prövat mollys amfetamin och måste säga att det rör sig om riktigt bra grejor; potent och rent. Något fuktig så en kort torkning krävs vid intranasal administration. Löser sig även helt i vatten. Rekommenderas
2018-05-02, 12:38
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80-talist
Jag har nu prövat mollys amfetamin och måste säga att det rör sig om riktigt bra grejor; potent och rent. Något fuktig så en kort torkning krävs vid intranasal administration. Löser sig även helt i vatten. Rekommenderas

Hur är det jämfört mot h3h3's tjack?
2018-05-02, 12:49
Medlem
80-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Hur är det jämfört mot h3h3's tjack?
Det känns som att det är lite mer klös i mollys. Dock hade jag rätt hög tolerans när jag prövade h3h3:s batch (som jag för övrigt även starkt rekommenderar). En stor fördel med h3h3:s tjack är att det levereras torrt och kan intas direkt. Jag tappade även lite vikt med mollys vid torkningen, vilket aldrig är kul.
2018-05-02, 12:51
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80-talist
Det känns som att det är lite mer klös i mollys. Dock hade jag rätt hög tolerans när jag prövade h3h3:s batch (som jag för övrigt även starkt rekommenderar). En stor fördel med h3h3:s tjack är att det levereras torrt och kan intas direkt. Jag tappade även lite vikt med mollys vid torkningen, vilket aldrig är kul.

Ok, tack för infon!

Inväntar en beställning från h3h3 just nu men blir nog att lägga en beställning från molly också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in