2017-06-29, 00:13
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melfoks
Någon som har köpt av mrtrump ?
Hittar inget om han på fs forum men han har funnits på fs ett tag iaf vet jag.
Jag har handlat av han vid 2 eller 3 tillfällen och då har hans tjack vart riktigt gött
2017-06-29, 12:08
Medlem
t3x5s avatar
Kan starkt rekommendera "Brudarna" på FS, otroligt snabba och seriösa plus en generös övervikt på min order som alltid uppskattas.
2017-06-29, 12:36
Medlem
Resanhems avatar
Inget idag heller. Spännande. Är det någon som fått nått av KingKongKush eller TjackWerner under denna vecka?
2017-06-29, 13:06
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resanhem
Inget idag heller. Spännande. Är det någon som fått nått av KingKongKush eller TjackWerner under denna vecka?

På KinGongKush står det ju inte ens leveranstider, eller är det bara för mig?

Sen var det genomsnitt 80+ timmar för TW. Hur länge har du väntat?
2017-06-29, 13:25
Medlem
Resanhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
På KinGongKush står det ju inte ens leveranstider, eller är det bara för mig?

Sen var det genomsnitt 80+ timmar för TW. Hur länge har du väntat?

Samma för mig. Reagerade också på det.

4 hela arbetsdagar har jag väntat nu (beställde i söndags).
2017-06-29, 13:30
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Samma för mig. Reagerade också på det.

4 hela arbetsdagar har jag väntat nu (beställde i söndags).

Mycket märkligt att båda ska skeva, eller så kanske du har snuten i hasorna.

Nej men har du provat skrivit till någon av dom? Dom brukar inte gilla frågor om leverans men när det börjar närma sig en vecka så måste man göra ett undantag så man kan utesluta att problemet ligger hos dom osv.
2017-06-29, 13:35
Medlem
Resanhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Mycket märkligt att båda ska skeva, eller så kanske du har snuten i hasorna.

Nej men har du provat skrivit till någon av dom? Dom brukar inte gilla frågor om leverans men när det börjar närma sig en vecka så måste man göra ett undantag så man kan utesluta att problemet ligger hos dom osv.

Beställt av 4 olika vendors i söndags, ett paket kom igår. Ja man blir ju minst sagt lite nojig . Jag har skrivit till samtliga nyss och de som svarat hittills skyller ju så klart på Postnord. Det tar jag som ren skitsnack dock .
2017-06-29, 13:48
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Beställt av 4 olika vendors i söndags, ett paket kom igår. Ja man blir ju minst sagt lite nojig . Jag har skrivit till samtliga nyss och de som svarat hittills skyller ju så klart på Postnord. Det tar jag som ren skitsnack dock .

Ja jag håller med om att det kan vara väldigt enkelt för dom att skylla på Posten och sen var det slut på den diskussionen, men som jag skrev förut så är det vanligtvis sämre ruljans på allt när sommarvikarierna tar över, även om det kan vara problemfritt på vissa ställen.

Får du inget imorgon så är det bara starta dispyt.
2017-06-29, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
8 till 12 timmars rus på 30 mg? Vad fan väger du pojk 10kg?

Närmare 95kg och 0 tolerans på CS så prova det och skriv efter din tupp
2017-06-30, 11:22
Medlem
Resanhems avatar
Citat:

Dessa kom fram till slut. Med stämpel från igår på kuverten. Nåväl, man ska inte vara bitter. Jag fick ju ändå mitt knark innan helgen .
2017-06-30, 11:40
Medlem
Claviuss avatar
Har nu väntat på en leverans från TjackWerner som blev markerad som skickad den 21:a. Nu kom posten för idag än en gång utan mitt efterlängtade paket från herrn i fråga. Han skyller givetvis på Postnord och visst, det kan väl vara lite segare med posten nu på sommaren men såhär länge har jag ta mig fan aldrig behövt vänta på något via posten. Paket från andra sidan jordklotet tar sig ju fan fram snabbare, även under semestertider.
Brukar vanligtvis inte beställa från säljare med mer än ca. 50 timmar i leveranstid (DET SKA INTE OCH TAR INTE LÄNGRE TID ÄN SÅ INRIKES!!!), men ekonomin och desperationen gjorde att det fick bli såhär.
Skicka bara paketen när ni markerar det som det! Är inte rocket science direkt...

Har för övrigt bara blivit av med ett paket tidigare av sammanlagt över 50+ beställningar.
Ge mig mitt knark för bövelen!
2017-06-30, 16:06
Medlem
Hejsan, köpte från Centralboden, hans mdma kristaller för 100 ynka spänn. Betalade i lördags o har väntat sedan dess, beställde även av en annan på fs o de kom fram på 48 timmar, men centralbodens har ej dykt upp, någon som haft problem med honom? Eller bra erfarenheter? Kan snuten plockat de?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in