2017-06-26, 17:55
Medlem
melfokss avatar
Någon som har köpt av mrtrump ?
Hittar inget om han på fs forum men han har funnits på fs ett tag iaf vet jag.
2017-06-27, 11:37
Medlem
t3x5s avatar
Någon som kan rekommendera en seriös vendor med bra gräs?
2017-06-27, 11:55
Medlem
Frawjons avatar
Är det någon annan som inte kommer in på Flugsvamp?
2017-06-27, 14:04
Medlem
Frawjons avatar
Nu är sidan uppe igen.
2017-06-27, 15:17
Medlem
KastaMasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KastaMask
Som jag förstår det så skickas trafiken i klartext mellan exit noden och FS om trafiken körs utan HTTPS. Tycker jag har hört om exit nodes som sniffat trafik flera gånger. Känns inte jättesäkert...

Blev rättad angående ovanstående uttalande, nedanstående är det som gäller:

"Nej, TOR använder end-to-end encryption vilket innebär att en .onion-address inte behöver vara HTTPS-krypterad för att informationen skall vara otillgänglig för exit-noden. Däremot måste en clearnet-address (exempelvis en .se, .com, .net osv som kan nås utan TOR) vara HTTPS-krypterad för att skydda användaren från en snokande exit-nod."
2017-06-28, 03:46
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
1. TjackWerner (POTENT ruset är väldigt behagligt. räckte med 0.030mg för 8-12h rustid sinnessjukt faktis behövs bara 50mg så är du tip top i timmar!. AT är väldigt MINIMAL.

2. Aftonbladets(POTENT som satan också men känns som Werners fast 10% svagare vilket är ju ingeting hehe .) ATn MINIMAL.

3. Pillertrillaren (Inte provat detta men hört väldigt bra omdömen ungefär som Wernes fast lite svagare sägs det i forumet. ) ATn ingen aning inte provat!

testat 1 och 2 och måste säga båda är bra men folk misstänker RC bankat på wernes på FS forumet men själv så kan jag säga att det är väldigt rent amfetamin och ju renare desto mindre AT får man förutom sömnen för den går i botten oavsett vad men duhhh det är ju tjo vi snackar om

så om du vill ha tjacket snabbt i brevlådan så väljer du aftonbladet mindre än 20h leverans :O

hoppas detta hjälpte men tjo har aldrig varit min grej faktis men ibland så är det gött för att få saker gjort så att säga.

Peace

Kan fylla i med pillertrillarens tjack, var förmodligen väldigt rent då det räckte väldigt länge och jag hade väldigt lätt AT dagen efter, tredje gången jag körde på det käkade jag en del och drack två glas apelsinjuice innan jag och la mig och mådde relativt bra dagen efter, däremot sov jag ingenting den natten. Köpte 1g som räckte flera kvällar för mig men iofs kör jag inte spec ofta så vet inte om det är någon indikation.
2017-06-28, 11:53
Medlem
Resanhems avatar
Beställde saker från 4 vendors i söndags, på morgonen. Posten har redan kommit till mig idag och jag har fått ett av dessa paket. Är det rimligt att behöva vänta mån-tis-ons utan att få ett skit? Är postnord fortfarande CP eller skickar inte vendors när de säger att de skickar?
2017-06-28, 13:57
Medlem
Kockistens avatar
La en beställning från Tjack Werner på FS den 22e och har fortfarande inte fått någonting.

Folk säger att han är grön. Någon som kan intyga?

Man börjar ju tvivla vid det här laget......
2017-06-28, 20:39
Medlem
Resanhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kockisten
La en beställning från Tjack Werner på FS den 22e och har fortfarande inte fått någonting.

Folk säger att han är grön. Någon som kan intyga?

Man börjar ju tvivla vid det här laget......

Ett av mina paket är från honom. Jag är dock inte orolig att han är röd, han har alltid levererat tidigare. Däremot börjar jag bli riktigt less på att vendors säger att det är skickat när det uppenbarligen inte är det. Det ska aldrig ta med än 2 arbetsdagar.

Jag tror många utnyttjar att postnord har så dåligt rykte just nu.
2017-06-28, 21:08
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resanhem
Beställde saker från 4 vendors i söndags, på morgonen. Posten har redan kommit till mig idag och jag har fått ett av dessa paket. Är det rimligt att behöva vänta mån-tis-ons utan att få ett skit? Är postnord fortfarande CP eller skickar inte vendors när de säger att de skickar?

Det märks att det är semestertider även på Postmord för det går långsammare utan tvekan, jag har t.ex handlat av en som alltid levererat på ett dygn i 99 fall av 100 men så kommer den här perioden när alla ordinarie verkar bromsa ner till halvfart och sommarvikarierna gör entré.

Jag märker iallafall skillnad i staden där jag bor.
2017-06-28, 22:43
Medlem
The foxs avatar
Någon som vet vad som hänt med Lyck*ruset? användaren är helt borttagen ifrån FS.
2017-06-29, 00:10
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
1. TjackWerner (POTENT ruset är väldigt behagligt. räckte med 0.030mg för 8-12h rustid sinnessjukt faktis behövs bara 50mg så är du tip top i timmar!. AT är väldigt MINIMAL.

2. Aftonbladets(POTENT som satan också men känns som Werners fast 10% svagare vilket är ju ingeting hehe .) ATn MINIMAL.

3. Pillertrillaren (Inte provat detta men hört väldigt bra omdömen ungefär som Wernes fast lite svagare sägs det i forumet. ) ATn ingen aning inte provat!

testat 1 och 2 och måste säga båda är bra men folk misstänker RC bankat på wernes på FS forumet men själv så kan jag säga att det är väldigt rent amfetamin och ju renare desto mindre AT får man förutom sömnen för den går i botten oavsett vad men duhhh det är ju tjo vi snackar om

så om du vill ha tjacket snabbt i brevlådan så väljer du aftonbladet mindre än 20h leverans :O

hoppas detta hjälpte men tjo har aldrig varit min grej faktis men ibland så är det gött för att få saker gjort så att säga.

Peace

8 till 12 timmars rus på 30 mg? Vad fan väger du pojk 10kg?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in