2015-02-05, 20:32
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meir
Ngn som har en uppfattning om Hammarsten-Meds? Fick PM om att han är grön, men behöver fler gröningar. Samma gäller malvax, jag minns att han var grön på FS - är han det fortfarande?

Fick ett till pm:

Hammarsten-Meds ska vara grön enligt egna erfarenheter.
2015-02-05, 21:56
Medlem
Eftersom Erkran gått under jorden så undrar jag vem ni tycker man ska köpa vallar av?

Tack.
2015-02-05, 22:15
Medlem
lluBdeRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsyketSviker
Eftersom Erkran gått under jorden så undrar jag vem ni tycker man ska köpa vallar av?

Tack.

Finns det möjlighet att cancel sin order som man lagt oss Erkan? Det står "under behandling/proccesing" men skulle vilja ha tillbaka mina BTC och lägga en order hos Swecan (pålitlig)?
2015-02-05, 22:59
Medlem
Tiaitchsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lluBdeR
Finns det möjlighet att cancel sin order som man lagt oss Erkan? Det står "under behandling/proccesing" men skulle vilja ha tillbaka mina BTC och lägga en order hos Swecan (pålitlig)?
Nepp, ordern avbryts per automatik efter en viss tid.
2015-02-05, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Findmuck
Hammarsten-Meds ska vara grön enligt egna erfarenheter.

Ja, men toalettpapper som stealth känns ju sådär. Eller är det olika från kund till kund?
2015-02-05, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lluBdeR

Efter fyra dygn avbryts ordern automatiskt har jag för mig, tyvärr kan man inte avbryta själv som på Flugsvamp.
2015-02-05, 23:24
Medlem
Någon som hört något utav organismen?

Väntar fortfarande på en beställning!!!

1. Han har åkt fast

2. Cashing out?

3. överdos?

4. bilolycka?

whatever...

Känns mer som att han inte kommer att komma tillbaka igen. Han har inte varit online på 8 dagar Organismen
2015-02-05, 23:37
Medlem
Bamse.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SickYo
Någon som hört något utav organismen?

Väntar fortfarande på en beställning!!!

1. Han har åkt fast

2. Cashing out?

3. överdos?

4. bilolycka?

whatever...

Känns mer som att han inte kommer att komma tillbaka igen. Han har inte varit online på 8 dagar Organismen

Om du söker efter MDMA kan jag meddela att MNGFS just meddelade mig att de lagt upp en listing på 1G för 600 SEK av samma kvalité som de sålde på FlugSvamp. De hade dock tydligen endast 4 gram kvar så det gäller i så fall att passa på Håller på att föra över pengar till EVO nu så kanske man kan lägga beslag på ett.

2015-02-05, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Ja, men toalettpapper som stealth känns ju sådär. Eller är det olika från kund till kund?

Nej, samma här.
Dock supertrevliga och produkten är som beskrivet på deras sida. Bra med det blistrade. men precis som redox skriver så är stealthen inte så mycket att hurra för.
2015-02-05, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ginfaxi
Nej, samma här.
Dock supertrevliga och produkten är som beskrivet på deras sida. Bra med det blistrade. men precis som redox skriver så är stealthen inte så mycket att hurra för.

Jättebra med trevliga säljare och bra varor, men det är ju så dåligt packat att man snarast har hyggliga brevbärare att tacka för att det inte hamnade hos snuten istället. Toalettpapper och onödigt tjockt med tanke på hur lite det innehöll. Hade gått ner i ett helt vanligt brev.
2015-02-05, 23:59
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Jättebra med trevliga säljare och bra varor, men det är ju så dåligt packat att man snarast har hyggliga brevbärare att tacka för att det inte hamnade hos snuten istället. Toalettpapper och onödigt tjockt med tanke på hur lite det innehöll. Hade gått ner i ett helt vanligt brev.

Håller med om att breven de skickar ut är alldeles för tjocka när de egentligen kan vara mycket smalare. Något de definitivt måste bli bättre på.
2015-02-06, 05:02
Medlem
Uppdaterar listan för 7e gången. 6 Februari 2015.

Gröna:
=======
YLBD
Erkran
(förseningar enligt förklaring på personlig evo. sida. Avvakta.)
Swecan
Tramoteket
Alexandrus
MissMaryJane
LeifGW
MNGFS
Malvax
Hammarstens-Meds

Tveksamma:
=======
ormar - segade med leverans, men leverans kom. Från röd till tveksam. Iaktta försiktighet.
iDEAL-EXPRESS - segade med leverans, men leverans kom. Från röd till tveksam. Iaktta försiktighet.

Röda/Bör undvikas helt:
=======
Psyshop (selektiv)
organismen - spårlöst försvunnen
BCBOB Scammer

Fyll gärna på, annars kommer folk fortsätta bli scammade. Något måste göras åt alla skojare.
Senast redigerad av Meir 2015-02-06 kl. 05:05.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in