2017-06-30, 17:51
Medlem
justonefix124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Någon som kan rekommendera en seriös vendor med bra gräs?

Smokers delight på FS. Alltid snabb leverans, bra gräs, bra stealth.
2017-06-30, 17:56
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robotboyoo
Beställde 500mg MDMA kristaller av TjackWerner på FS och ska varna för honom, var definitivt inte MDMA. Troligtvis Methylone eller liknande, men INTE MDMA. Vägrar höra av sig via PM heller.
Tvivlar på att det är Methylone som nuförtiden är dyrare än MDMA. Säkert någon ny pissig RC.
2017-07-01, 00:34
Medlem
Vill bara ge en heads upp att PT på FS har hållt måttet varje gång. Svarade inte på mail jag ksickade vilket jag tyckte va lite oproffsigt, men produkten/affären har hållt topp notch kvalle i mina ögon varje gång. Inte som jävla skit medex (som levde på gammalt rykte) som tog 1000kr för deras "prime kola" som va RIKTIGT jävla bankad. Usch.
2017-07-01, 13:33
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justonefix124
Smokers delight på FS. Alltid snabb leverans, bra gräs, bra stealth.

Tack för tipset.

Det blev en beställning från den säljaren och det var riktigt jävla bra kvalité på det gräset jag beställde. Riktigt smidig affär från början till slut, kommer definitivt handla igen.
2017-07-01, 18:44
Medlem
Kockistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resanhem
Inget idag heller. Spännande. Är det någon som fått nått av KingKongKush eller TjackWerner under denna vecka?

Nej, Tjack Werner vill inte skicka ut till någon alls denna veckan verkar det som.
Köpte både tjack och MDMA av honom som markerades som skickat i söndags, så inledde dispyt igår.

DisneyStore svarar inte på meddelanden öht och har också bara markerat som skickat och hoppats på autosläpp.

Hippieambulansen hade snabb leverans och bra röka till det priset, så honom grönar jag.

Medex MDMA var också rätt schysst. har inget testkit, men det luktade lakritsaktigt och slog som det skulle på dem doseringar och den tidsramen som det ska, så grönar honom.

Jokern levererade snabbt också, men det var inte så jävla bra, men paketerat schysst och jävligt billigt.
Senast redigerad av Kockisten 2017-07-01 kl. 19:25. Anledning: Tillägg
2017-07-01, 23:21
Medlem
snedtrippens avatar
Ang tidigare frågan om Kingkongen så vet jag en som fick nu i veckan. 3 dagar från beställning till låda, inte alls dålig produkt heller med tanke på priset tydligen.
PT är det sällan man ser/hör dåligt om.. bra vendor, bra grejer.
Jokern är inte heller fel; stealthen är väl det man har hört det mesta positiva om.

Skål.
2017-07-02, 12:57
Medlem
SpiritusSanctis avatar
Någon som vet hur pass riskabelt det är med weed? Har hört att man ska undvika det p.g.a. lukt bland annat, men det kanske bara är utrikes eller? Finns det risk för att en hund luktar sig till ett kuvert?

P.S. Jag är inte uppkopplad till deep web än så jag kan inte direkt kolla runt, men jag undrar, hur ser sortimentet ut inrikes? Söker främst efter sativa, syra och E, är dessa lätt tillgängliga inom rikets gränser?

Tacksam för svar.
2017-07-02, 14:22
Medlem
justonefix124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiritusSancti
Någon som vet hur pass riskabelt det är med weed? Har hört att man ska undvika det p.g.a. lukt bland annat, men det kanske bara är utrikes eller? Finns det risk för att en hund luktar sig till ett kuvert?

P.S. Jag är inte uppkopplad till deep web än så jag kan inte direkt kolla runt, men jag undrar, hur ser sortimentet ut inrikes? Söker främst efter sativa, syra och E, är dessa lätt tillgängliga inom rikets gränser?

Tacksam för svar.

Alla jag köpt röka av har vakumförpackat med noll lukt så det är ingen fara med den biten. Tror knappast det springer knarkhundar på postnords inrikesterminaler heller.
Jag kan ha fel men det känns säkrare atr beställa ett hegge röka från flugsvamp än att gå rödögd och köpa munchies.
"Koppla upp dig mot dark web" och skaffa konto på flugsvamp går på en kvart. Alla substanser du räknar upp finns det gott om till hyffsade priser.
Senast redigerad av justonefix124 2017-07-02 kl. 14:26.
2017-07-02, 14:52
Medlem
SpiritusSanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justonefix124
Alla jag köpt röka av har vakumförpackat med noll lukt så det är ingen fara med den biten. Tror knappast det springer knarkhundar på postnords inrikesterminaler heller.
Jag kan ha fel men det känns säkrare atr beställa ett hegge röka från flugsvamp än att gå rödögd och köpa munchies.
"Koppla upp dig mot dark web" och skaffa konto på flugsvamp går på en kvart. Alla substanser du räknar upp finns det gott om till hyffsade priser.
Tack för hjälpen!
2017-07-02, 16:34
Medlem
Resanhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snedtrippen
Ang tidigare frågan om Kingkongen så vet jag en som fick nu i veckan. 3 dagar från beställning till låda, inte alls dålig produkt heller med tanke på priset tydligen.
PT är det sällan man ser/hör dåligt om.. bra vendor, bra grejer.
Jokern är inte heller fel; stealthen är väl det man har hört det mesta positiva om.

Skål.

Fick mitt efter 5 dagar. Produkten var verkligen grym med tanke på priset. Tummen upp!
2017-07-03, 15:34
Medlem
Halloj. Har aldrig beställt något från en shop online men då jag nu inte kan få tag på någon e i mitt fina sommarstockholm får man väl pröva antar jag.

Lyckades ta mig ut på flugsvamp igår men undrar lite om det finns någon speciell lirare ni brukar köpa av? Uppskattar snabb leverans, hur lång tid brukar det ta? Vilka e där är bäst nu? Hört bra grejer om orangea tesla
2017-07-03, 19:54
Medlem
snedtrippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0gras
Halloj. Har aldrig beställt något från en shop online men då jag nu inte kan få tag på någon e i mitt fina sommarstockholm får man väl pröva antar jag.

Lyckades ta mig ut på flugsvamp igår men undrar lite om det finns någon speciell lirare ni brukar köpa av? Uppskattar snabb leverans, hur lång tid brukar det ta? Vilka e där är bäst nu? Hört bra grejer om orangea tesla

Kika lite på omdömena för respektive säljare, där står bl.a. leveranstid, nu är ju inte det direkt det bästa systemet för att ens få ett hum om hur lång tid det verkligen tar men det normala för de flesta större säljarna (det finns undantag) är väl mellan 2-4 dagar. Förut så stod det tiden från att det markerades som skickat tills deponin släpptes, det ändrades nyligen då det inte var så säkert att skriva ut det.

Läs lite i tråden här eller på flugforum så får du en rätt så bra uppfattning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in