Citat:
Ursprungligen postat av
Ultra24
Jag förstår dig och nej, jag utmålar inte dig som det svarta fåret men alla som handlar och inte låter dispyter avgöras på korrekt sätt är ju en del av det. Sen som du säger, alla sitter i olika situationer och det får man respektera. Men risken är att det blir ännu värre om man väljer att godta falska säljares %.
Både och, tror du missförstår mig lite. Självklart är det ingen som tycker det är okej att bli scammad, det kan vi nog enas om. Men jag anser att man "godtar" att bli scammad om man tex inte inleder dispyt utan låter det gå till autosläpp och skiter i vilket, man godtar 10% för man tror admins aldrig kommer bry sig, eller man på annat sätt godtar en liten summa för att hålla käften att vara nöjd. Men målet som alla strävar efter, även admins är nog ändå någonstans att ingen ska bli scammad. Annars hade man inte haft escrow systemet. Men det tar lång tid, jag har ingen som helst info på hur mycket som säljs på FS. Men eftersom folk kan leva på det och dessutom leva jävligt gott, samt med info från tex. dokumentärer så drar jag min egna lilla slutsats att det är en JÄVLA massa transaktioner = mååånga dispyter.
Jag hoppas allt löser sig för dig och det går bra i fortsättningen.
Ah okej. Det du skriver är klokt, och tycker det är bra att du kommer in med det här i tråden så folk kan se som inte tänker så. Jag missförstod dig där i slutet förut. Men jag har alltid litat på Admin. Alltså till en viss grad, jag vet ju att dem kan luras och spela ful spel också men när det gäller deras system så tror jag dem försöker sköta allt så bra det går. Sen hade jag en känsla för ett tag sen att Admins jobbade lite halft med säljare, men det var nog bara någon nojja jag fick. Hoppas god fortsättning till dig med Ultra24
Det var när Lassegodiskungen kom till forumet, hand delade ut sample, stora sådana, sen erbjöd han sig att skicka varorna alltid i förväg och sen betala. Han bli utmålad som scammer direkt av Admin och blockad fast jag faktiskt fick sample och han sa inget om pengar i förväg. Kan mycke väl va att han gick utanför FS system eller så var han en scammer som förberedde på en större scam.
Det var även en annan som kom och lovade väldigt låga priser på oxy, som också skickade ut sample innan han gjort sälj konto, han verka inte va så hype på internet utsäljning PGP kryptering vilket självklart inte är bra men är väl samma för alla i början. Han blev totalt MÖRDAD på forumet av säljare och sen bannad av Admin. Det enda han lovade var att han skulle sälja skit billiga oxy när han fått upp ett säljarkonto. Detta kan också varit en scammer mycket väl. Alliancen som var på han mest hahaa, vilket var lite kul endå kanske hade helt rätt det hoppas jag annars hade vi haft bra oxy priser nu på FS.
Vet inte varför jag skrev det här, ville bara skriva ner mina tankar. Båda dessa 2 var säkert scammers, Admin verkar ju vara riktigt duktiga på cracking och grejer så dem visste säkert exakt vilka dessa va och sett att dem va scammers, det får vi hoppas, att Admins är våra beskyddare och inte börjar likna staten själv.