2015-07-20, 18:04
Medlem
Blygfisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Jag har testat den. Tog 2/3 först och 1/3 efter typ 1.5 timmar och det var väldigt bra. Misstänker nästan att det var lite mda i den för den höll i sig längre än kristaller brukar och var lite mer pushig men det kan mycket väl vara att det är mycket mdma i.

Jag sparar dessa tillsvidare, skall testa och öppna en och se vad det är i.
Tack för svar, men låter inte alls väl om det är utspätt.
2015-07-20, 20:29
Medlem
Hejsan1s avatar
Hallå gott folk!

Jag har scannat igenom ett gäng sidor här men är fortfarande osäker på vilken som är den bästa sidan för mina behov, så jag frågar istället och hoppas någon vänlig rackare har ett bra svar.

Jag gjorde förr i tiden en hel del shopping på första SR med stor framgång och belåtenhet, har sedan dess tagit en paus och är nu sugen på att ta upp det igen. Håller endast på med CB, inget intresse av annat.

Har en gång haft ett paket som fastnade i tullen, dumt nog beställt från Nederländerna, skrämde livet ur mig.

Så mitt behov är egentligen en sida som säljer CB och gärna har bra leverantörer inrikes, och förstås det vanliga pålitlig och säker.

Nån som har några tips?
2015-07-20, 20:33
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan1
Hallå gott folk!

Jag har scannat igenom ett gäng sidor här men är fortfarande osäker på vilken som är den bästa sidan för mina behov, så jag frågar istället och hoppas någon vänlig rackare har ett bra svar.

Jag gjorde förr i tiden en hel del shopping på första SR med stor framgång och belåtenhet, har sedan dess tagit en paus och är nu sugen på att ta upp det igen. Håller endast på med CB, inget intresse av annat.

Har en gång haft ett paket som fastnade i tullen, dumt nog beställt från Nederländerna, skrämde livet ur mig.

Så mitt behov är egentligen en sida som säljer CB och gärna har bra leverantörer inrikes, och förstås det vanliga pålitlig och säker.

Nån som har några tips?

Flugsvamp utan tvekan, där har du enbart inrikes säljare och fungerar i princip som SR fast på svenska.
2015-07-20, 20:35
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Hallå gott folk!

Nån som har några tips?
inrikessiten flugsvamp kanske kan duga åt herrn?
2015-07-20, 20:51
Medlem
ShouldBeFines avatar
Citat:
Hallå gott folk!

Nån som har några tips?
Flugsvamp, enbart inrikes. Hyfsade priser på det som säljarna inte har monopol på.
2015-07-20, 21:08
Medlem
The foxs avatar
Nucleus, Agora etc funkar också, är bara att leta upp Svenska säljare, Agora är väl den "säkraste" av dem alla, då denna har funnits ett bra tag nu. Vet inte hur det ser ut med Svenska säljare just på den sidan, dock, men skulle vara konstigt om det inte finns åtminstone ett par.
2015-07-20, 21:54
Medlem
Hejsan1s avatar
Tack för alla svar! Har spanat in Flugsvamp och det ser ju riktigt trevligt ut! Skall träda till verket med att ordna coins och så vidare så får man prova.
2015-07-20, 22:31
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Fick mitt tjack från G4U tidigare idag och nu satte jag första pannan. Jag har inte tagit tjack på 1-2 veckor så min tolerans bör gått ner en aning men kände att 0.35 i 2.5m vatten borde vara lagom.

De löste sig mycket bra (ett av de bättre som funnits på FS hittils) men tyckte kicken va lite väl svag med tanke på min tolerans som sagt. Men de kändes åtminstone väldigt rent och fint, inget fultjack detta! Kan tänka mig att ta detta nasalt är väldigt skonsamt mot näsan och bör funka bra på de sättet.

Ska inte säga att de inte är optimalt för IV för då ljuger jag, för som sagt så löste de sig bra och utan en massa slagg efter filtrering. Man får väl helt enkelt smaska på med lite större dos bara... för kickens skull.

Nu väntar jag på en leverans från Theunderdog också, bör komma imorgon så jag återkommer då.
2015-07-20, 22:42
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Fick mitt tjack från G4U tidigare idag och nu satte jag första pannan. Jag har inte tagit tjack på 1-2 veckor så min tolerans bör gått ner en aning men kände att 0.35 i 2.5m vatten borde vara lagom.

De löste sig mycket bra (ett av de bättre som funnits på FS hittils) men tyckte kicken va lite väl svag med tanke på min tolerans som sagt. Men de kändes åtminstone väldigt rent och fint, inget fultjack detta! Kan tänka mig att ta detta nasalt är väldigt skonsamt mot näsan och bör funka bra på de sättet.

Ska inte säga att de inte är optimalt för IV för då ljuger jag, för som sagt så löste de sig bra och utan en massa slagg efter filtrering. Man får väl helt enkelt smaska på med lite större dos bara... för kickens skull.
2015-07-20, 22:45
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Dålig kick är ett gott tecken för ett rent och fint tjack
Ja så är de, därför är jag mycket nöjd med tjacket överlag. De går ju faktiskt att slå tjacket lite själv för kickens skull, man skulle haft ett lager med rent racemiskt metamfetamin som man kunde toppat pannan med

Edit: "Dålig" kick va de inte utan jag kände ju att den fanns där men nådde inte riktigt hela vägen. Men smaskar man på med ett halv gram i 2m vatten så är de nog andra bullar.
2015-07-20, 22:47
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ja så är de, därför är jag mycket nöjd med tjacket överlag. De går ju faktiskt att slå tjacket lite själv för kickens skull, man skulle haft ett lager med rent racemiskt metamfetamin som man kunde toppat pannan med
Hehe finns mycket gott man skulle haft men utan förtjänad kemihatt får vi klara oss på det som dyker förbi helt enkelt

Fetade: Sen på med spindelmannenkostymen och svinga sig mellan hustaken då
Senast redigerad av Skriuw 2015-07-20 kl. 22:55.
2015-07-20, 22:50
Medlem
f0cuss avatar
Citat:

Edit: "Dålig" kick va de inte utan jag kände ju att den fanns där men nådde inte riktigt hela vägen. Men smaskar man på med ett halv gram i 2m vatten så är de nog andra bullar.
Hahah, jävla cp. Får ont i hjärtat av att bara läsa det sista

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in