2015-09-29, 17:47
Medlem
Vem har bäst syra på Flugsvamp?
2015-09-29, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Ja verkligen! Kommer försöka hålla mig till säljare jag handlat av innan eller jag vet att det inte är några problem med. Börjar bli trött på nya säljare som bara krånglar och inget kommer fram fyfan. Dem får fan skärpa sig, visar ju sig att vi är minst 3 som inte fått vad vi ska av Hiro?

Väntar också på varor från Hiro :-(
2015-09-29, 23:55
Medlem
itworkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itworks
Ritalin finns

Satans dyrt dock... Något bättre alt?
2015-09-30, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itworks
Satans dyrt dock... Något bättre alt?

Amfetamin? Bara dela upp ett gram i 20 delar och ta en. Behöver du mer så tar du mer.
2015-09-30, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirkidyrk
Väntar också på varor från Hiro :-(

Fick inte mitt idag heller... Luktar surströmming om detta så de bara stänker om det
2015-09-30, 14:18
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetSarhas
Fick inte mitt idag heller... Luktar surströmming om detta så de bara stänker om det

Samma här, väntar på 2 andra nu. Lär komma åtminstonde 1 i morgon, annars kommer ja nog dyka från närmsta bro haha. Hiro har jag gätt upp om och inlett dispyt.

Någon som vet någon om 020KNULLADODEN? Tror han är legit, men jag tror han är ny till internetmarknaden, hoppas i morgon från honom. Då blir jag glad
2015-09-30, 14:58
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Samma här, väntar på 2 andra nu. Lär komma åtminstonde 1 i morgon, annars kommer ja nog dyka från närmsta bro haha. Hiro har jag gätt upp om och inlett dispyt.

Någon som vet någon om 020KNULLADODEN? Tror han är legit, men jag tror han är ny till internetmarknaden, hoppas i morgon från honom. Då blir jag glad

Såg att Hiro lagt en uppdatering på sin sida

Citat:
UPDATE: En del beställningar har blivit försenade. Vissa andra är (antagligen) pga postnord. Tyvärr kan vi inte svara på frågor ang. när något har skickats eller inte, och vi har ingen utlovad leveranstid. Det som hänt har varit utanför vår kontroll men ska inte gå¨in längre på det.

Skevt att säljaren undviker att svara folk på PM när h*n ändå är inloggad stup i kvarten. Men desto fler som startar en dispyt, desto bättre.

Skriv gärna om 020KNULLADODEN är grön eller inte. Har varit tänkt att lägga en order på dos men är lite passiv tills jag ser att folk får sina beställningar.
2015-09-30, 17:15
Medlem
Ladidas avatar
Satt och velade om jag skulle köpa av Hiro eller inte, är så jävla nöjd att jag valde min gamla stamsäljare Urban istället!
Får alltid rätt vara och mängd jag beställt, bra jävla skit också.
2015-09-30, 19:45
Medlem
itworkss avatar
Ser inget om säljaren Totoro, kvalité?
2015-09-30, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Satt och velade om jag skulle köpa av Hiro eller inte, är så jävla nöjd att jag valde min gamla stamsäljare Urban istället!
Får alltid rätt vara och mängd jag beställt, bra jävla skit också.

Riktigt bra köp för guds skull inte av hiro den skojjaren......
2015-09-30, 20:00
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Såg att Hiro lagt en uppdatering på sin sida

Skevt att säljaren undviker att svara folk på PM när h*n ändå är inloggad stup i kvarten. Men desto fler som startar en dispyt, desto bättre.

Skriv gärna om 020KNULLADODEN är grön eller inte. Har varit tänkt att lägga en order på dos men är lite passiv tills jag ser att folk får sina beställningar.
Kollar man statsen på ordrar osv så hade jag undvikit den säljaren. Verkar ha ett omdöme än sålänge och det verkar vara ett omdöme dom själva lagt.
2015-09-30, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Kollar man statsen på ordrar osv så hade jag undvikit den säljaren. Verkar ha ett omdöme än sålänge och det verkar vara ett omdöme dom själva lagt.

Ah omdömmet or skrivet av någon som tydligen handlat av han från annat håll dvs kompis eller dnnat skit dessutom namnet antyder att han är en snorunge eller ghetto wannabe på sättet han skriver....

Att förklaringen på kvalitén på deras jonk va i feedback " detta är som jobbet vardagliga användare får" eller nått sånt.. Vilket inte säger ett jävla skit.

Så va försiktiga med dessa nya och ska ni köpa se till att ni har bra statistik på köpar kontot så att vid dispyt så får ni rätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in