2015-07-09, 14:04
Medlem
t3x5s avatar
Tredje dagen nu utan någon leverans från någon av mina beställningar. Är det alla lortiga sommarjobbare på posten som strular till det? Någon mer som inte fått?
2015-07-09, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Tredje dagen nu utan någon leverans från någon av mina beställningar. Är det alla lortiga sommarjobbare på posten som strular till det? Någon mer som inte fått?
beställde av FS2.0s Luckys i lördags och blev skickat i måndags med postnord (07.30 tydligen, enligt escrow) men kom inte idag (torsdag) heller så hoppas på att det bara är postnord som är sämst och inte Luckys som är scammer vilket verkar rätt tvivelaktigt..

Kan man kolla pressmeddelanden från postnord eller nåt liknande då detta verkar ta förvånansvärt lång tid för att bara vara inrikes.
2015-07-09, 16:21
Bannlyst
Är väl "razzia" nu på posten efter den här XANAX skiten.
2015-07-09, 16:55
Medlem
denfinastavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Är väl "razzia" nu på posten efter den här XANAX skiten.

Vilken Xanas skit? Berätta för oss som inte är "in the loop".
2015-07-09, 17:06
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denfinastaven
Vilken Xanas skit? Berätta för oss som inte är "in the loop".

Tror h*n syftar på detta:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21095037.ab
2015-07-09, 18:25
Medlem
Blygfisens avatar
Någon som har testat Swepost's MDMA kapslar á 100mg?

Citat:
Ursprungligen postat av morktsvammel
Har hört att funkys tesla ska vara riktigt bra. dela på en och må riktigt gott
Testat själv?
2015-07-09, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blygfisen
Någon som har testat Swepost's MDMA kapslar á 100mg?

Testat själv?

Jag har testat den. Tog 2/3 först och 1/3 efter typ 1.5 timmar och det var väldigt bra. Misstänker nästan att det var lite mda i den för den höll i sig längre än kristaller brukar och var lite mer pushig men det kan mycket väl vara att det är mycket mdma i.
2015-07-09, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5

Citat:
Ursprungligen postat av F1LLE
beställde av FS2.0s Luckys i lördags och blev skickat i måndags med postnord (07.30 tydligen, enligt escrow) men kom inte idag (torsdag) heller så hoppas på att det bara är postnord som är sämst och inte Luckys som är scammer vilket verkar rätt tvivelaktigt..

Kan man kolla pressmeddelanden från postnord eller nåt liknande då detta verkar ta förvånansvärt lång tid för att bara vara inrikes.

Sedan ett par år tillbaka så är det så här varje sommar och Juli är absolut värst. Man kan få vänta upp till en vecka i värsta fall.

Jag förstår inte hur utvecklingen kan ha gått bakåt. För 10 år sedan kom posten alltid dagen efter samt runt kl. 10 på morgonen (även i semestertider), nu tar det ofta längre tid samt att posten kommer någon gång på eftermiddagen eller framåt kvällen. Tekniken har ju gått framåt och mindre sorteras manuellt. Vad är det som fallerar?

Men tyvärr - så här ser verkligheten ut i Sverige år 2015. Får man posten dagen efter den postats nu i Juli så har man tur eller så bor kranen förhållandevis nära dig.

Vi kanske skulle börja bomba posten med klagomål. Är det inte så att de har ett uppdrag av regeringen att leverera post på 1-2 arbetsdagar?
Senast redigerad av totaler.krieg 2015-07-09 kl. 20:57.
2015-07-09, 21:34
Medlem
Skriuws avatar
Den mesta posten kommer fortfarande på 24 timmar. Trillat in ett par leveranser med ett dygns postgång hos mina lådor nu i veckan. Ibland slöar posten men inte alla vendors springer till lådan så fort en beställning är lagd. Det krävs lite logistik att få iväg många orders på ett säkert sätt för alla. Att vara en större, säker och stabil vendors kostar och är mer omständigt. Vem vill ha 24timmars leveranser av nån som enbart postar inom sitt arbetsområde tex? Eller har en massa "anställda" vilket driver priset uppåt istället?

Chilla lite och beställ av någon annan om det är stressat max. Tom Erkran som man nästan alltid får dagen efter leveranser ifrån har tagit runt 5 dar ibland.
2015-07-09, 21:40
Medlem
Blygfisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Jag har testat den. Tog 2/3 först och 1/3 efter typ 1.5 timmar och det var väldigt bra. Misstänker nästan att det var lite mda i den för den höll i sig längre än kristaller brukar och var lite mer pushig men det kan mycket väl vara att det är mycket mdma i.

Tack för ditt svar!

Så du tog alltså 100mg / 1st kapsel?
Vad är din kroppsvikt om man får fråga?

Du får PM:a mig om du vill
2015-07-09, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
llaffs: Inget stentjack i klassisk mening. Antagligen samma sort som Erkran och buggs har. Lätt gulbrunt, hårt ihoppressat pulver som luktar död fitta i räksås. Åker i byrålådan till en regnig dag sålänge.

Så trots allt skrävel i annonserna så levererar de samma jävla räkrens som resten av luffarna? Då lär ju deras "pulver" och "pasta" bara skilja sig åt genom hur mycket räkfittevätska de har hällt i påsen. Hur svårt ska det vara liksom. Överallt förutom i sverige finns det rent vanligt amfetamin, jävla skit.

Citat:
Nonny: Nästan luktfri pasta, liten svag metanoldoft och fin konsistens.Kan nog vara bra grejer. Kommer testa trycket i den imorgon så återkommer där.

Det låter ju intressant iallafall, återkom med omdöme snarast.
2015-07-09, 22:49
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Så trots allt skrävel i annonserna så levererar de samma jävla räkrens som resten av luffarna? Då lär ju deras "pulver" och "pasta" bara skilja sig åt genom hur mycket räkfittevätska de har hällt i påsen. Hur svårt ska det vara liksom. Överallt förutom i sverige finns det rent vanligt amfetamin, jävla skit.
Jag ska inte säga nått om kvaliten innan jag har testat men har inga stora förväntningar. Men kanske blir positivt överraskad för en gångs skull. Börjar kännas som jag är den gnälligaste jäveln på flashback.

Citat:
Det låter ju intressant iallafall, återkom med omdöme snarast.
Absolut, droppar ett omdöme imorgon kväll

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in