2015-07-20, 23:02
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Hahah, jävla cp. Får ont i hjärtat av att bara läsa det sista
Nu när toleransen är mindre så hade de nog klingat bra i skallen av en 0.5a iaf Får se om jag provar de sen eller om jag snålar lite så de inte tar slut på ett par timmar. Hoppas bara min nästa leverans kommer imorgon.

Edit: Dröjde fan inte länge tills jag bestämde mig och prova en 0.5a och kan meddela att den kickade bättre (u dont say?!) än den innan men fortfarande inte så hårt de kan göra. Men antar att de beror på att jag är smått förtjust i "fint" fultjack som kickar så klockorna stannar och man bara sitter o flåsar och smått hyperventilerar
Senast redigerad av fr3aksh0w 2015-07-20 kl. 23:29.
2015-07-20, 23:39
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Dålig kick är ett gott tecken för ett rent och fint tjack

Är det bara jag som gillar när det kommer med en kick?

Har någon testat de kola-samplen som finns förresten?
2015-07-21, 00:55
Medlem
Santadunks avatar
Vad har Flugsvamp 2.0 för adress? De vekar inte finnas nån tråd för den fast många tips om den här i denna tråd
2015-07-21, 10:01
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Är det bara jag som gillar när det kommer med en kick?
Det tror jag knappast. Bara att smutsa ner amfetaminet tills du är nöjd med kicken

Edit: Som FanpAnna ovanför säger så kan väl mod klistra in rätt url's i trådstarten, är ingen dum ide faktiskt. Får det inte göras igentligen så lovar jag att ingen här i tråden kommer gola ner ansvarig mod till admin!
Senast redigerad av Skriuw 2015-07-21 kl. 10:11.
2015-07-21, 10:39
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Det tror jag knappast. Bara att smutsa ner amfetaminet tills du är nöjd med kicken

Edit: Som FanpAnna ovanför säger så kan väl mod klistra in rätt url's i trådstarten, är ingen dum ide faktiskt. Får det inte göras igentligen så lovar jag att ingen här i tråden kommer gola ner ansvarig mod till admin!

Eller så lär sig medlemmarna söka
Inte svårt alls att skriva in .onion i sökrutan, badabing badaboom ALLA adresser.

Lite udda fråga här men jag gör ett försök ändå
Finns det någon vendor som skickar från södra delarna av Sverige? Det är av ytterst största vikt att leveransen kommer snabbt och jag har märkt att brev från söder kommer snabbast(både vanliga och vadderade).
Förstår att det är info som inte alla vill outa men nu gör jag ändå ett försök.
2015-07-21, 11:22
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DampNisse
Eller så lär sig medlemmarna söka
Inte svårt alls att skriva in .onion i sökrutan, badabing badaboom ALLA adresser.
Nä det är det lättaste så klart. Men iom att dom alltid frågar och aldrig söker så är det enklaste nog att uppdatera förstasidan
2015-07-21, 11:25
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Nä det är det lättaste så klart. Men iom att dom alltid frågar och aldrig söker så är det enklaste nog att uppdatera förstasidan

Nu kanske det jag som är lite väl hård haha men en veckas avstängning lär nog dom flesta att använda sökfunktionen

Haha go diktator i tråden helt enkelt
2015-07-21, 11:43
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DampNisse
Nu kanske det jag som är lite väl hård haha men en veckas avstängning lär nog dom flesta att använda sökfunktionen

Haha go diktator i tråden helt enkelt
Hehe stackarna. Pundsugna Torsten Flinck style, belönas med en veckas extra abstinens. U evil mothafucka
2015-07-21, 17:18
Medlem
t3x5s avatar
Trevligt att Tripparns börjar visa sig på FS igen. Jag gillade tjacket dom hade och såg det fanns en ny batch nu så det måste testas
2015-07-21, 18:41
Medlem
kNarkluders avatar
Ej provat darkweb,tor browser och allt vad detta innebär. Men finns det Elvance och köpa av någon seriös säljare där ute på någon sida på darkweb?
2015-07-21, 19:46
Medlem
Not-Sures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kNarkluder
Ej provat darkweb,tor browser och allt vad detta innebär. Men finns det Elvance och köpa av någon seriös säljare där ute på någon sida på darkweb?

Finns inget Elvanse på FS iaf..

http://linkk.se/artikel/gp-goteborg/posten-kan-forsenas-i-nasta-vecka

Citat:
- Vår bedömning är att vi klarar postgången. Men ju längre från Göteborg försändelsen ska, desto större är risken för att utdelningen försenas i ett dygn, säger Annika Ibsén, presskommunikatör vid Postnord.

Postnord räknar med att de tåg som transporterar post mellan Göteborg och Stockholm kommer att bli 90 till 100 minuter försenade i nästa vecka.

- Det är ett planerat arbete som Trafikverket genomför. Vi har därför förberett oss så gott vi kan. Turligt nog är den kommande veckan, 20-24 juli, den vecka på året då det skickas minst antal brev och andra försändelser, säger Annika Ibsén.
2015-07-21, 20:02
Medlem
KJuices avatar
Vem på FS ska man köpa MDMA från? Tänkte på 3 gram, då har SweCan och cobraswe bäst priser, vad tycker folk om dem två?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in