2015-12-22, 17:09
Medlem
HappyHours avatar
3 snabba frågor nu bröder:
1. Vilken vendor på FS har bäst kola just nu, samt är pålitilig(ast)?
2. Någon som prövat Erkrans "Gröna whatsapp"?
3. Slutgiltigen, har någon erfarenhet av säljaren blackbone? Har b.la ketamin, så om nån prövat specifikt det är jag nyfiken kring kvalitet.
2015-12-22, 18:05
Medlem
KneKhis avatar
3 dagar sedan det skickades och inget har dykt upp, aldrig behövt vänta mer än 2 dagar på ett inrikesbrev tidigare. Hoppas hoppas det kommer imorgon
2015-12-22, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KneKhi
3 dagar sedan det skickades och inget har dykt upp, aldrig behövt vänta mer än 2 dagar på ett inrikesbrev tidigare. Hoppas hoppas det kommer imorgon

Det är jultider. Du kan vänta dig en veckas leveranstid då, allt under det är bara tur.
2015-12-23, 03:39
Medlem
Kartt92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Det är jultider. Du kan vänta dig en veckas leveranstid då, allt under det är bara tur.

Lite förseningar kan det att vara.
Men en vecka är lång leveranstid även i juletider, så under 5 arbetsdagar är verkligen inte tur.

Räknar du med röda dagar så har jag mer förståelse för ditt inlägg.
Senast redigerad av Kartt92 2015-12-23 kl. 03:42.
2015-12-23, 13:10
Medlem
Baskis avatar
Julen blev räddad till sist! Beställde i Torsdags, fick skickat i Fredags & det anlände idag.

Kapslarna är dock dränkt i Prega pulver då en de måste ha läckt ut men fick även en del extra så får väl försöka hålla mig från att klaga.

Tack för det CB, nu kan jag äntligen pusta ut.
2015-12-23, 16:25
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kartt92
Lite förseningar kan det att vara.
Men en vecka är lång leveranstid även i juletider, så under 5 arbetsdagar är verkligen inte tur.

Räknar du med röda dagar så har jag mer förståelse för ditt inlägg.
10 dagar fick jag vänta från en etablerad vendor som alltid annars haft leveranstid på under 48 timmar för min del.
2015-12-24, 02:57
Medlem
Kartt92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
10 dagar fick jag vänta från en etablerad vendor som alltid annars haft leveranstid på under 48 timmar för min del.

Stämde poststämpeln överens med dagen som det var skickat enligt vendorn?
2015-12-24, 21:31
Medlem
Illuzionzs avatar
Tycker det verkar som att Stocktown har riktigt fina grejer och en bra shop i övrigt, stämmer detta?
2015-12-25, 01:11
Bannlyst
Vad är det för sida so kom upp istället för flugsvamp??
2015-12-25, 02:25
Medlem
svampen211s avatar
Om något postat på söndag eller senast måndag tror ni det hinner fram innan nyår? Sitter i en knivig sits helt oförberedd och ingen mer post denna vecka. Fan altså, hade behövt post idag. Kommer bli ett par sega dagar nu men hoppas verkligen att de kommer nästa vecka innan nyår annars är mitt nyår typ förstört, eller jag kommer va oförmögen att leva. Postas det senast måndag måste de hinna innan torsdag.
2015-12-25, 10:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Om något postat på söndag eller senast måndag tror ni det hinner fram innan nyår? Sitter i en knivig sits helt oförberedd och ingen mer post denna vecka. Fan altså, hade behövt post idag. Kommer bli ett par sega dagar nu men hoppas verkligen att de kommer nästa vecka innan nyår annars är mitt nyår typ förstört, eller jag kommer va oförmögen att leva. Postas det senast måndag måste de hinna innan torsdag.
Posten brukar dröja 1-3 arbetsdagar. I regel så töms den gula postlådan på söndagar innan en viss tid(någonstans mellan 10-14) och därefter så tar det cirka 1-2 dagar innan det anländer beroende på vart i landet man bor och varifrån det skickas.
Vi har en fantastiskt bra logistik i Sverige. Det är enbart ett fåtal gånger om året då det kan dröja några dagar extra.
2015-12-25, 13:23
Medlem
itworkss avatar
La order 21/12, fortf status "Skapad". Börjar bli redigt trött på alla oseriösa säljare på FS nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in