2015-05-01, 11:53
Medlem
Varningens finger för AGORA. deposits kommer inte fram. withdrawals går inte ut. och support svarar knappt. alla förutom vanillatrillaa bör undvika de.
2015-05-01, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ppffaann
haha och förmodligen den enda strain du köpte där ifall det är den bästa? fanns hur många vendors som helst som sålde bättre än den snubben. chrishasch t.ex. finns även ett par säljare idag på nya flugsvamp som ger bättre bänga än hans la woman.
Möjligt, olika batches var olika bra. Jag vill dock ha tag i just haze eftersom mitt förtroende för honom är 100%.

Vet någon om han husserar på en annan sida eller hur man kontaktar han så vore det toppen. Kan ni inte posta här duger ett PM fint sålänge det följer flashbacks regler.
2015-05-01, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFlum
Möjligt, olika batches var olika bra. Jag vill dock ha tag i just haze eftersom mitt förtroende för honom är 100%.

Vet någon om han husserar på en annan sida eller hur man kontaktar han så vore det toppen. Kan ni inte posta här duger ett PM fint sålänge det följer flashbacks regler.
personligen skulle jag inte ha fortsatt högt förtroende för en person som uppenbarligen ger helt olika batches haha. jämn kvalitet är väl en person man ska ha förtroende för.

finns han inte på nucleus, agora eller flugsvamp så har han nog lagt ner försäljningen och det är nog dags att du glömmer han hehe.
2015-05-01, 12:35
Medlem
FuckThePolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Känns som du är ganska färsk, annars hade vetat att han är grön. Om inte så har du ecsrow till skillnad mot resten av alla blåsshoppar.

Japp jag är ny inom detta, jag ska dra min första beställning så fort jag har fått in pengar på kontot.
2015-05-01, 16:24
Medlem
ambigues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Fick min order både från Lucky's och Tripparn idag så dom är gröna. Men min order från KickAss som dom markerade som skickat i förrgår har fortfarande inte kommit. Hur lång tid har det tagit för er andra när ni beställt från dom?

Har du testat Tripparns än? Jag väntar på mitt fortfarande.

Däremot fick jag mitt från bugsbunny, la orden på natten till onsdag, på onsdag morgon stod det som skickat och redan igår låg det i brevlådan
2015-05-01, 17:53
Medlem
Jannebigplays avatar
Hade helt missat denna tråden sen de gjorde om Nätapotek forumet. Vad glad jag blir när jag såg att FS är uppe igen Vilken jävla helg! Ni förstår inte vad FS och framförallt lsd och svamp betyder för mig, nästan varit fri från huvudvärk i tre år nu! Här blir det att lägga en beställning snarast perfekt nu när träden och blommorna knoppar.
2015-05-01, 19:17
Medlem
Hirvis avatar
Någon som har länk till nya FS? saknat en svensk sida.
Fortfarande arg över att Evo fick ner med.
2015-05-01, 22:58
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
Har du testat Tripparns än? Jag väntar på mitt fortfarande.

Däremot fick jag mitt från bugsbunny, la orden på natten till onsdag, på onsdag morgon stod det som skickat och redan igår låg det i brevlådan

Yes jag har testat och jag tyckte att det var bra drag i det, det behövdes inte mycket för att känna av det. Jag är iallafall väldigt nöjd och kommer beställa fler gånger därifrån
2015-05-01, 23:35
Medlem
swapzs avatar
Någon som vet någon sida där dem säljer lean? Har letat runt men inte hittat.
För ni som inte fattar vad jag menar:
https://www.google.se/search?q=lean&espv=2&biw=1536&bih=783&source=lnms& tbm=isch&sa=X&ei=J_FDVar0A4aosgHdxoGYDg&ved=0CAYQ_ AUoAQ#tbm=isch&q=lean+drink&revid=2068414068
2015-05-02, 04:20
Medlem
vanillatrillaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppffaann
Varningens finger för AGORA. deposits kommer inte fram. withdrawals går inte ut. och support svarar knappt. alla förutom vanillatrillaa bör undvika de.

Varför så elak mot mig?
2015-05-02, 19:35
Medlem
PerpetualVoids avatar
Halleluja, Flugsvamp är tillbaka, vilken fröjd! Sommaren är räddad!
2015-05-02, 20:56
Medlem
Robotboyoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerpetualVoid
Halleluja, Flugsvamp är tillbaka, vilken fröjd! Sommaren är räddad!
haha såg det idag, blev så lycklig att jag satt in ett par hundringar, wohoo!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in