Citat:
Ursprungligen postat av
VelvetRed
Jimmie är ju inte överdrivet erfaren som politiker.
Invandringen lär ju minska, men inte med 90% eller mer som SD vill.
Jag har ärligt talat inget politiskt hopp kvar. Om 7 av 8 partier är lika goda kålsupare, varför skulle då inte även SD vara det? Visst de vinner en djävla massa röster på att läget ser ut som det gör, men sen då? Blir det guld och gröna skogar? Det lär bli samma skit som vanligt såklart med svikna löften och hyckleri. Dock ser jag inget bättre alternativ just nu.
Hahaha för det är ju Löfvén då eller? Stefan Löfvén vår nuvarande statsminister har inte suttit i Riksdagen tidigare, han är bara en simpel amatörsvetsare som lyckats göra karriär på kontoret för IF-metall och LO. Åkesson har ju i jämförelse mångårig riksdagserfarenhet och en påbörjad (avslutad?) universitetsutbildning?
Plus att han tidigare också varit en del av gräsrötterna inom SD, delat ut flygblad osv. som lyckats klättra till partiledare.
Nog om det men ifall SD tar makten så kan man ju ändå säga att landet blivit illa åtgånget. Vi lär däremot få se radikalare förändringar när det kommer till upplopp och uppvigling i Sveriges förorter. De som skapar kravaller lär ju inte släppas efter ett polisomhändertagande utan snarare utvisas
ifrån Sverige, vilket inte är mer än de förtjänar. Lika så gäller alla de utlänningar som våldtar, stjäl, slåss, mördar och terroriserar i vårt samhälle.
Om nu SD visar sig vara mesiga nog att inte utvisa eller avrätta idioter tillhörande det kriminella slöddret så väntar ju betydligt tuffare och längre fängelsestraff iallafall, det är ju alltid något att trösta sig med.
Det kommer nog införas krav på självförsörjning bl.a. och senare får de som vägrar integreras resa hem. Jag hoppas vanligt folk tar sitt förnuft till fånga inför nästa val, allt fler och fler börjar ju att reagera på förd politik och sitter SD i regeringsställning år 2018 kan vi nog börja se ljusare på framtiden.