Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-10, 03:33
  #637
Medlem
Ok. Det var Sveriges absolut sista chans. Den sumpade befolkningen helt. Där gick tåget och 2022 är för sent.

Nu har jordens I särklass mest hjärndöda nation röstat för att skrota sin nation.

Nu vill jag inte höra ett enda klagomål någonstans på sveriges ekonomi, välfärd eller migration. Inte ett jävla pip jag vill höra. Håll käften jävla idiot är det enda jag kommer säga, för du vill ha det så här. .

Dags för svensken att packa väskorna. Vi vill uppenbarligen inte längre ha ett land.

Min små flickor kommer inte att ha något land att växa upp i, inte om de vill leva i frihet och säkerhet.
Citera
2018-09-10, 05:39
  #638
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larswad
Ok. Det var Sveriges absolut sista chans. Den sumpade befolkningen helt. Där gick tåget och 2022 är för sent.

Nu har jordens I särklass mest hjärndöda nation röstat för att skrota sin nation.

Nu vill jag inte höra ett enda klagomål någonstans på sveriges ekonomi, välfärd eller migration. Inte ett jävla pip jag vill höra. Håll käften jävla idiot är det enda jag kommer säga, för du vill ha det så här. .

Dags för svensken att packa väskorna. Vi vill uppenbarligen inte längre ha ett land.

Min små flickor kommer inte att ha något land att växa upp i, inte om de vill leva i frihet och säkerhet.

Det är tragiskt. Inte minst med tanke på alla framtida offer för den importerade brottsligheten.

Svensken i gemen gillar verkligen jordens bottenskrap. Framtiden bekymrar dem inte det minsta. Så länge SD hålls utanför demokratin.

Nu har SD ändå starkare sits än tidigare. Ändå känns det som en förlust.

Nu måste Jimmy göra allt för att sätta saker och ting på sin spets via regeringsbildningen. Inte något godkännande för någon statsminister utan att få genomslag för sin politik. Saboterar 7K demokratin ska Åkesson göra detsamma enligt mig. Att tvinga fram ett extraval ger svensken några ångerveckor.
Citera
2018-09-10, 08:48
  #639
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larswad
Nu vill jag inte höra ett enda klagomål någonstans på sveriges ekonomi, välfärd eller migration. Inte ett jävla pip jag vill höra. Håll käften jävla idiot är det enda jag kommer säga, för du vill ha det så här. .

Och den som hädanefter klagar på vården kan få öppna sitt hjärta enligt min ringa mening.
Citera
2022-02-17, 14:16
  #640
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krockodill
Om det skulle bli valresultatet så skulle det resultera i en proklamering i direktsänd television av Stefan Löfvén direkt från Rosenbad:

"Kära svenska folk,

inatt kom det sorgliga beskedet att fascisterna fått egen majoritet i riksdagen och därmed skulle ha bildat regering. Jag har just kommit från ett möte med samtliga demokratiska partier och vi var eniga. Vi kan inte lämna över makten till fascister som kommer att avskaffa demokratin och påbörja mördandet av svenska medborgare med fel hårfärg. Det har historien lärt oss.

Jag har därför i samråd med Säkerhetspolisen och Polisen beslutat att låta gripa Sverigedemokraternas ledning och ett antal av deras politiska tjänstemän, Jimmie Åkesson greps för några timmar sedan och hålls på hemlig ort och fler gripanden är att vänta. Åtgärden är tillfällig och kommer endast att bestå fram till efter ett nyval - vilket förhoppningsvis kommer att komma till stånd så snart som möjligt. Jag ber folket ha tålamod till dess.

Mer information kommer att komma vartefter men jag vill understryka att vi demokrater måste ta kampen mot fascismen i parlamentet och på gatorna. Detta är något som myndighetscheferna också erinrats om inatt.

Tack.
"
Hahaha! Vore underbart om så skedde!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback