2014-09-11, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Germangestalt
Hat är en känsla och inte ett väldefinierat beteende. Det är ett alltför diffust och godtyckligt begrepp för att vara något att ta avstånd ifrån. Skriv då hellre mer specifikt vad som menas; att du ogillar att folk hänger ut privata saker etc. Detta är ett råd som inte är riktat specifikt till dig utan till PK-folk i allmänhet.

Du har en bra poäng my good sir!
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aviart
Vet inte om någon nämnt det innan, men skulle dom få för sig att börja hänga ut flashbackare så ska dom nog tänka två gånger. En hel del medlemmar på forumet innehar väl en hel del våldskapital.

För att inte tala om våra kära fotbollssupportrar av kategorin C. Jag tror inte dom hade uppskattat det så värst med en uthängning.

Tittar man på Researchgruppens tidigare aktiviteter så är det främst (uteslutande?) "näthatare" och personer på högerkanten som hängts ut. Jag tror att de är dessa som riskerar att offentliggöras också denna gång, och alltså inte kriminella eller fotbollshuliganer (så vida inte det råkar sammanfalla med näthatet eller högerextremismen).
Medlem
IIIDraculs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oddballse
...men borde inte någon kunna kartlägga RG tillbaka?
Vad ska du kartlägga hos dem? Deras namn finns ju redan och bilder.
Medlem
kul att se alla nojjiga människor.

skulle vara ännu mer kul att se om ni stod för det ni sa på FB i verkligheten.

Om RG har fått ut info från FB så SKA dom personerna som är ansvariga på båda sidor utsättas för lämpligt straff.

Enkel matematik.
2014-09-11, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Hur menar du? Dom är ju redan officiela, deras bakgrund som kriminella vänsterextremister är känd, dom är älskade av mainstream media och etablissemangspolitiker. Spelar ingen roll vilka brott dom begått eller vilka andra lik i garderoben dom har, finns inget som kan försvåra deras liv i Sverige.

Det finns gott om sätt att göra livet riktigt surt för dessa små fjantar. Men det är inget man skriver om i ett öppet forum. Att sänka någon totalt i deras privat- och yrkesliv är väldigt lätt.

2 st i RG har redan klantat sig. Men det tar vi fram när allting är på plats.
2014-09-11, 12:00
Medlem
SvenskOppositions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helveteskyrka
Absolut är det inte deras sak att avgöra.

Men jag frågade efter uthängningar av icke rasister som rasister.. Jag menar är man rasist så säger man rasistiska saker, är man inte rasist säger man inte rasistiska saker. Säger man inte rasistiska saker så skiter nog RG i en. Tror jag

Problemet är ju bara att det är deras kommunistiska definition av rasism som utgör rättesnöret.
I den är man rasist om man prioriterar ett fungerande, svenskt, Sverige över ett mångkulturellt kaosland där svenska staten matar negrer och araber med pengar stulna från skattebetalarna.
2014-09-11, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav-IV-Adolf
Och där dog Flashback. Rätt uppenbart att de har kommit över databasen. Finns ju ingen anledning för dem att bluffa om saken.

Finns många anledningar till varför man skulle bluffa om en sådan här sak.
2014-09-11, 12:08
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarkbait
Varför tillåter inte Flashback att man raderar sitt konto?

Därför att alla inlägg man har skrivit försvinner. Hur ser det sen ut i trådarna då tror du med stora hål i diskussionerna? Och ja det finns andra lösningar de använder på andra forum som t ex låta raderade medlemmars inlägg stå som 'anonym' men ärligt talat förstör det väldigt mycket av läsupplevelsen och blir förvirrande i diskussionstrådar.
2014-09-11, 12:08
Medlem
HerrBormanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aviart
Vet inte om någon nämnt det innan, men skulle dom få för sig att börja hänga ut flashbackare så ska dom nog tänka två gånger. En hel del medlemmar på forumet innehar väl en hel del våldskapital.

För att inte tala om våra kära fotbollssupportrar av kategorin C. Jag tror inte dom hade uppskattat det så värst med en uthängning.

Tror du på riktigt att DE skulle utgöra ett problem för RG? Säger ju något om vilken världsbild du har.

Men givetvis kommer RG undvika att hänga ut potentiellt farliga personer. Det säger sig självt.
2014-09-11, 12:09
Medlem
Var det någon som fick ut något från RG:s hemsida? Vad går det ens att få ut?
2014-09-11, 12:09
Medlem
helveteskyrkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockandrolla
Vad spelar det för roll? Alla har rätt till anonymitet, oavsett vilka vidriga åsikter de sprider.

Så ett forum för islamister där de sitter och hejjar på varandra sitt hat emot svenskar och vad de vill och kommer göra med dessa svenne jävlar är ok eftersom det är deras åsikt och den är ok ?

Jag tycker inte man ska hänga ut kreti och pleti, men att säga att all anonymitet ska vara helig är bara sjukt..
2014-09-11, 12:12
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helveteskyrka
Så ett forum för islamister där de sitter och hejjar på varandra sitt hat emot svenskar och vad de vill och kommer göra med dessa svenne jävlar är ok eftersom det är deras åsikt och den är ok ?

Jag tycker inte man ska hänga ut kreti och pleti, men att säga att all anonymitet ska vara helig är bara sjukt..

Ja, jag tycker att de ska ha rätt att skriva det. Det är skillnad på att skriva anonyma inlägg på ett forum och att attackera folk med fysiskt våld på stan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in