Flashback läcker. Jag vet att det är så. Jag kan inte precis berätta hur utan att berätta vem jag är och en massa annat. Men jag har märkt det. Olika antirasistiska rörelser har hackat denna sidan och samlar info om dess medlemmar.
Själv skiter jag i vilket, dom kan gärna få se vad jag skrev. Men för andra kanske det inte är riktigt lika kul.
Sen ska vi ha klart för oss att dessa vänsterrörelser också är feministiska porrmotståndare. För dom som skriver tips om vilka horor man ska besöka, för människor som skriver att dom varit otrogna etc etc.
Om det nu är så att RG har uppgifter om forumets användare, kan man då räkna med att det kommer läcka åt alla håll och kanter?
FB måste bli mer selektiva med vilka dom ger tillgång till flashbacks medlemsdatabas.
PK-folk och andra med lojalitet år det hållet går bort. En kille som är för "integritet" men samtidigt är "vänster" är inte trovärdig. Det finns helt enkelt för många PK-religiösa i det här landet.
Syftet från organisationer som researchgruppen och expo är använda den här informationen för att kompromettera folk. Man vill använda metoden att offentligt skambelägga. Den har fungerat jättebra för att tysta allt som dom kallar "rasism" och som strider mot deras uppfattning om vilken riktning samhället ska utvecklas i.
Här kan ni höra Abe Foxman tala om hur man inte ska kunna vara anonym på nätet. Anonymiteten på internet är ett problem eftersom den gör att man kan komma runt den komprometteringen som han och andra likasinnade arbetat hårt för att skapa.
http://www.youtube.com/watch?v=4Gw39lpNLyM