Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-11, 07:45
  #721
Medlem
takeitchills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blown
Sitter och rotar lite bland reaktioner på Twitter, och hittar den här från Axel Gordh Humlesjö:

http://i.imgur.com/joVrmjz.png

I mina ögon borde det kunna generera en smärre skitstorm. Kan SVT stå bakom sådana uttalanden? Han skriver ju dessutom att han i egenskap av SVT-journalist har dessa åsikter. Läskigt!
Ursäkta om samma inlägg tagits upp tidigare, jag har inte läst hela tråden.

Skrämmande. Då borde denna person vara för ett Stasi i Sverige. För "bara man har rent mjöl i påsen" så är man säker.

Skriver man så borde man inte få vara anställd på SVT.
2014-09-11, 07:48
  #722
Medlem
StenSaxPauses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Om jag inte minns fel gick väl RG ut och erbjöd pengar för få FB:s databas. Anstiftan till dataintrång? Lika allvarligt som den som gör det.
Jaha? Vad har det med konventionsbrott att göra? Har saken prövat rättsligt i Sverige? Om inte så är det helt ointressant.
2014-09-11, 07:49
  #723
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
Jag tror huvudmannen bakom avpixlat är på väg att bli avslöjad. Eller ska man säga huvudkvinnan?

Dessutom alla användares mail och ip i klartext, as we speak...
Vad snackar du om?
En ett år gammal läcka enligt datum på en av bilderna, är det inte den läckan som är känd sedan länge?

Jag tror dom kan ha FBs databas, vissa här verkar tro att FB är helt omöjligt att dumpa, dom är säkerhetsmedvetna men knappast helt vattentäta. Inget är 100% säkert.

Det kan också vara så att någon försöker sälja på RG en välgjord fake databas eller fejkade delar av FBs databas för att få lite pengar.
__________________
Senast redigerad av SlugSomEnRav 2014-09-11 kl. 07:54.
2014-09-11, 07:52
  #724
Medlem
Juristens avatar
Snart kommer angiverisystem där du uppmanas rapportera multikultikritiker och andra "rasister". Du kommer att uppmanas hålla koll på arbetskamrater och bekanta och rapportera om de yttrar icke godkända åsikter.

Snart i ett Sverige nära dig.
2014-09-11, 07:53
  #725
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlugSomEnRav
Vad snackar du om?
En ett år gammal läcka enligt datum på en av bilderna, är det inte den läckan som är känd sedan länge?
Kolla in första länken till alla bilder så ser du att den är ny, dvs senast igår så var dom inne på Avpixlat och tog bilder samt säkert annat.
2014-09-11, 08:07
  #726
Medlem
Carl Serungs avatar
Personligen tror jag bara det är skitsnack.Tomma tunnor skramlar mest!
Det mest oroande är Expressens samarbete med Stasifalangen researchgruppen. Att någon av dessa snart råkar ut för något "mycket allvarligt" är väldigt överhängande .

Men då är jag den första att jubla och dansa krigsdans.

2014-09-11, 08:10
  #727
Avstängd
Aegizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Personligen tror jag bara det är skitsnack.Tomma tunnor skramlar mest!
Det mest oroande är Expressens samarbete med Stasifalangen researchgruppen. Att någon av dessa snart råkar ut för något "mycket allvarligt" är väldigt överhängande .

Men då är jag den första att jubla och dansa krigsdans.


Trodde också att det var skitsnack tills jag såg detta https://twitter.com/qnrq/status/509911524572278786

tro mig när jag säger att den killen har bra insyn.
2014-09-11, 08:11
  #728
Medlem
Juristens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Personligen tror jag bara det är skitsnack.Tomma tunnor skramlar mest!
Det mest oroande är Expressens samarbete med Stasifalangen researchgruppen. Att någon av dessa snart råkar ut för något "mycket allvarligt" är väldigt överhängande .

Men då är jag den första att jubla och dansa krigsdans.


Det är bara en tidsfråga när dom hänger ut fel person och denna tar lagen i egna händer. Jag ska inte påstå att jag kommer att spilla några tårar när detta oundvikligen händer, men jag vill inte leva i denna typ av samhälle.
2014-09-11, 08:13
  #729
Medlem
helveteskyrkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blown
Sitter och rotar lite bland reaktioner på Twitter, och hittar den här från Axel Gordh Humlesjö:

http://i.imgur.com/joVrmjz.png

I mina ögon borde det kunna generera en smärre skitstorm. Kan SVT stå bakom sådana uttalanden? Han skriver ju dessutom att han i egenskap av SVT-journalist har dessa åsikter. Läskigt!
Ursäkta om samma inlägg tagits upp tidigare, jag har inte läst hela tråden.

Han kan säkert skylla på att han trodde att alla rgs avslöjanden kommit fram på laglig väg.. Sen måste ju även vi förstå att vi är hatade av allmänheten pga vår frihet att skriva vad han vi vill utan repressalier från lagar och regler i Sverige.

Typ HMF, Erkännanden av brott, droger, pedofili osv osv..

Hänger dom ut Anders Andersson från Anderslöv som skrivit om sin förmodade könssjukdom lär de få det hett bakom öronen..
2014-09-11, 08:16
  #730
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegiz
Trodde också att det var skitsnack tills jag såg detta https://twitter.com/qnrq/status/509911524572278786

tro mig när jag säger att den killen har bra insyn.
Har inte en aning vem killen är. Läser aldrig någon twitter eller liknande.
Citat:
Ursprungligen postat av Juristen
Det är bara en tidsfråga när dom hänger ut fel person och denna tar lagen i egna händer. Jag ska inte påstå att jag kommer att spilla några tårar när detta oundvikligen händer, men jag vill inte leva i denna typ av samhälle.

Du har så rätt. Det är nu bara en tidsfråga.
2014-09-11, 08:18
  #731
Medlem
helveteskyrkas avatar
Skall ju även tilläggas att antagonister till SD och SvP/SmR ingår i dessa databaser. Bara att öppet kritisera sd brukar leda till mordhot och hot om våldtäkt. Tänk er då de som kämpar aktivt mot SvP osv..

Eller tjallare på Organiserad Brottslighet..

Släpper de databasen som en dump så kan verkligen skiten slå mot fläkten. Men är dom så satans demokratiska och fina människor som de påstår att de är så hoppas jag att de inte bara fokuserar på rasister och nazister utan även muppvänstern och kriminella
2014-09-11, 08:21
  #732
Medlem
Neolitikums avatar
De har redan avslöjat en Flashbackmedlem, kan finnas en koppling.
http://antifa.se/2014/07/carl-strayb...kom-realisten/

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback