Citat:
Ursprungligen postat av
creepyone
Fan det lät ju trevligt efter dom 30 sec hade passerat plana det ut snabbt efter det? Hur känns ruset iv mot näsa förutom kicken tänker jag på
Ja fast gränsen mellan för lite, perfekt skön kick och för mycket var hårfin. Slår hårt så in i helvete under en halv minut oavsett, inte bara snabbt utan också starkt, dom 10 första brutalt. Var det för mycket "kändes" det ändå ok efter 15 sekunder när man märker att det inte blir starkare. Var nog uppe i 0.5g pannor innan påsen tog slut.
Jag hade bara oranga nålar så tog ju ett tag innan man kunde få i sig x ml, (plus 3ml tvåkmponent pumpar SOM verkligen sög, köp aldrig såna riktig skit) och om stasen inte va "täppt" var ja tvungen av avbryta efter hälften när metallsmaken i munnen kom och tillhörande effekter såsom anvfådd som fan i fem sekudner med hjärtat DUNK DUNK, skakig, plus hosta, "svimmar jag eller

", ect. Sen plana ruset ur som på vanligt sätt, fyllde på med 2-4 timmar mellanrum.
Ruset går ej jämföra med att nasalt i början, helt annat rus. Slippa den totalt förstörda näsan är ju dessutom underbart.
Du får helt enkelt prova, hehe simma lugnt.
Slår 4-cmc IV med hästlängder.
Edit:
Gör fett ont att missa, du känner direkt om nålen råkat hamna ur venen eller om du kör på utan att vara säker på att vara inne. Rätt bra ändå.

Dessvärre verkar inte kroppen ta upp det som hamnar under huden eller i muskeln, lite tråkigt och förmodligen inte bra alls.