2015-04-01, 22:53
Medlem
djuphavsdjungelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RCKemikalier
Just nu är det svårt att säga om det är på grund av polisen, konkurrenter eller av annan anledning som gjort att det har blivit som det blivit. Banken tycker i vilket fall att företaget vi tagit konsulthjälp av inte följer deras riktlinjer. Mycket mer kan jag tyvärr inte säga nu. Vi har tagit lärdom av detta och arbetar febrilt för att starta igång banköverföring igen, med säkrare metoder så att vi slipper dessa avbrott. Vi räknar med att vara igång med nytt bankkonto inom 2 veckor. Så länge går det alltid att använda sig utav Bitcoin, UKash och Paysafe som betalningsmedel.

//
RCKemikalier.se

På sidan står det att man kan betala med UKash och bitcoin, inte med paysafe. Har aldrig betalat med Paysafe så jag kanske har missat något?
Citera
2015-04-02, 03:53
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattvrak
Jävlar var 200mg iv slog på, haha trodde fan ja skulle svimma för en sekund.

Släppte givetvis stasen så ja fick allt på en gång, riktigt fett påslag alltså... Jag blev lite rädd där ett tag, kände hjärtat DUNK DUNK DUNK OCH SHIT DET SLÅR SÅ IN I HELVETE.

Fett, men var försiktiga. Överväldigande kick under 30 sekunder, seriöst!
Fan det lät ju trevligt efter dom 30 sec hade passerat plana det ut snabbt efter det? Hur känns ruset iv mot näsa förutom kicken tänker jag på
Citera
2015-04-02, 04:41
Medlem
Oh-Ds avatar
RCKemikalier har utan tvekan det tokigaste 3-CMC't jag nånsin provat.
Kristaller stora som sockerbitar, och ett rikligt doserat skott i armen utlovar fanimej en hästspark till rush!

Rekommenderas starkt!
Citera
2015-04-02, 11:53
Medlem
Hej!

Vi på RC Bolaget vill bara meddela alla FlashBack forskare att om ni har några frågor eller liknande om oss eller våra produkter så tveka inte att kontakta oss genom mail. Vi kommer inte att svara på PM.

Vi vill också passa på att önska alla en riktigt god påsk!

Med vänliga hälsningar,
RC Bolaget
Senast redigerad av RCBolaget 2015-04-02 kl. 12:08.
Citera
2015-04-02, 18:37
Medlem
pmsls avatar
Mitt kom idag från rckemikalier.s* trots strulet med banken, rcbolagets kom inte trots inget strul med banken. Trevlig påsk!
Citera
2015-04-03, 04:51
Medlem
Talions avatar
Mkt trevlig substans Välmående men inget stiss. Känner mig lugn och hjärtat bankar inte som satan. Lite vasokonstriktion. Liten penis men en utmärkt marathon-substans Puls lite olika. Nyss 150 och innan 90. Har "varit igång" sen 23. och fyllt på en gång i timmen ungefär. Mår bra än sålänge. Får se om det blir en kraschlandning eller ej. 6/10 would snort again.

ps. har druckit sprit också
Citera
2015-04-03, 14:50
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
Fan det lät ju trevligt efter dom 30 sec hade passerat plana det ut snabbt efter det? Hur känns ruset iv mot näsa förutom kicken tänker jag på

Ja fast gränsen mellan för lite, perfekt skön kick och för mycket var hårfin. Slår hårt så in i helvete under en halv minut oavsett, inte bara snabbt utan också starkt, dom 10 första brutalt. Var det för mycket "kändes" det ändå ok efter 15 sekunder när man märker att det inte blir starkare. Var nog uppe i 0.5g pannor innan påsen tog slut.

Jag hade bara oranga nålar så tog ju ett tag innan man kunde få i sig x ml, (plus 3ml tvåkmponent pumpar SOM verkligen sög, köp aldrig såna riktig skit) och om stasen inte va "täppt" var ja tvungen av avbryta efter hälften när metallsmaken i munnen kom och tillhörande effekter såsom anvfådd som fan i fem sekudner med hjärtat DUNK DUNK, skakig, plus hosta, "svimmar jag eller ", ect. Sen plana ruset ur som på vanligt sätt, fyllde på med 2-4 timmar mellanrum.

Ruset går ej jämföra med att nasalt i början, helt annat rus. Slippa den totalt förstörda näsan är ju dessutom underbart.

Du får helt enkelt prova, hehe simma lugnt.

Slår 4-cmc IV med hästlängder.

Edit:
Gör fett ont att missa, du känner direkt om nålen råkat hamna ur venen eller om du kör på utan att vara säker på att vara inne. Rätt bra ändå. Dessvärre verkar inte kroppen ta upp det som hamnar under huden eller i muskeln, lite tråkigt och förmodligen inte bra alls.
Senast redigerad av kattvrak 2015-04-03 kl. 15:23.
Citera
2015-04-05, 07:17
Medlem
fjiskens avatar
Tog något ikväll, var jättelikt E i ruset, fast man blev mer pigg. Substansen bombade man i form av kristaller som smakade väldigt väldigt salt. Nu såhär 2h efter ruset lagt sig har jag fortfarande svårt att sova, och har typ "somnat" lite i vissa delar av mina underarmar.

Var det 3-cmc jag fick? Anledningen till att jag postar här är för att jag hörde namnet 3cmc slängas runt, men minns inte namnet på det jag tog.
Citera
2015-04-08, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Tog något ikväll, var jättelikt E i ruset, fast man blev mer pigg. Substansen bombade man i form av kristaller som smakade väldigt väldigt salt. Nu såhär 2h efter ruset lagt sig har jag fortfarande svårt att sova, och har typ "somnat" lite i vissa delar av mina underarmar.

Var det 3-cmc jag fick? Anledningen till att jag postar här är för att jag hörde namnet 3cmc slängas runt, men minns inte namnet på det jag tog.

Jag skulle nog tro att det var 3-Fluoro-Phenmetrazine du fick i dig. Den substansen är väldigt salt i smaken. Vad jag vill minnas iaf.
Citera
2015-04-09, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-D
Kristaller stora som sockerbitar, och ett rikligt doserat skott i armen utlovar fanimej en hästspark till rush!

Rekommenderas starkt!

Den tyngsta som finns just nu i Sverige med garanti är just dem =) keep it real!
Citera
2015-04-09, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-D

Rekommenderas starkt!

Håller med dig där !
Citera
2015-04-13, 03:14
Medlem
G.Bs avatar
Kan starkt rekommendera rcbolagets batch! Vart på att hela helgen och fy satan i gatan vilket drag den har! Mår som en jävla kung!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in