2015-03-31, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1994-1
Problem med banköverföringen.. Dom jobbar på det

ja men de blev överfört och klart.
och dem kommer ha cashen imorgon.
så det kan dem inte jobba på :S

hoppas de kommer innom 48 timmar nu!
Citera
2015-03-31, 22:03
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnes
bara jag som får kort svagt stim, med huvudvärk som bieffekt och panikångest under dalet?

Blev lite speedad, max 1 timme. Jämför med 2 st bra effe + kaffe.
Sen var det mest ängslan o kommande panikångest som bara benzo löser.

Slängde det, märkbart frätande, känns helt ängslig dagen efter. Sämsta RC hitills.

tycker det är en riktikt bra rc. klart en av de bästa och mest jämna sett till ruset på mycket länge. imo en fin stimulant
Citera
2015-03-31, 22:28
Medlem
pmsls avatar
La en beställning i natt banköverföring, fick ingen respons under hela dagen och såg att dom har slutat med banköverföring, har mailat och undrat vad som händer med min order men helt tyst från rckemikalier.s* sida. Pengarna är dragna från kontot. Gillar inte tystnaden hajjar att det kan strula men tystnaden är inte bra.
Citera
2015-03-31, 23:44
Medlem
G.Bs avatar
Samma här! Har dock beställt en annan produkt men sitter i samma båt som dig Blir också ignorerad. Fan hoppas inte att det inte är något knas nu?
Citera
2015-04-01, 01:19
Medlem
kattvraks avatar
Jävlar var 200mg iv slog på, haha trodde fan ja skulle svimma för en sekund.

Släppte givetvis stasen så ja fick allt på en gång, riktigt fett påslag alltså... Jag blev lite rädd där ett tag, kände hjärtat DUNK DUNK DUNK OCH SHIT DET SLÅR SÅ IN I HELVETE.

Fett, men var försiktiga. Överväldigande kick under 30 sekunder, seriöst!
Senast redigerad av kattvrak 2015-04-01 kl. 01:23.
Citera
2015-04-01, 02:38
Medlem
svampssons avatar
efter rättvis forskning på både 3fp och 3-cmc måste jag personligen säga att 3-cmc går ut som segrare. Lugnare rus, inte i närhen så påfrestande som 3fp. Ett mer uppåt rus, det funkar utmärtkt i ensamt syftte utan alkohol. Jag tyckte t.ex att 3fp var meningslöst utan en viss mängd alkohol. Men 3-cmc är ok helt ensamt. Tär inte alls lika mycket på näsan som 3fp gör. Inte lika potent som t.tex 3-mmc men själva ruset påminnerhelt klar toch jag luktar kräftdjur i hela näsan/munnen. Mår fint. Mvh
Citera
2015-04-01, 09:08
Medlem
jonness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DampNisse
Dos & ROA?

Dos 100mg + 100mg
ROA 100mg snort + sen 100mg bomb

kommer från S-I
Citera
2015-04-01, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.B
Samma här! Har dock beställt en annan produkt men sitter i samma båt som dig Blir också ignorerad. Fan hoppas inte att det inte är något knas nu?

har du fått ngn respons än??

jag har inte hört ngt alls!
Citera
2015-04-01, 10:57
Medlem
G.Bs avatar
Någon som fått svar från rckemikalier ännu?
Har fortfarande inte fått något svar. Känns inte bra alls det här.
Citera
2015-04-01, 10:58
Medlem
G.Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacontroler
har du fått ngn respons än??

jag har inte hört ngt alls!

Samma här! Har inte hört någonting
Citera
2015-04-01, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.B
Samma här! Har inte hört någonting

Nää det är väldigt märkligt!
Men tror inte de är ngt större problem, det kommer att lösa sig hoppas jag!
Citera
2015-04-01, 12:03
Medlem
svenskbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaniljpuddingen
Nja det är tyvärr såhär att alla substanser som höjer puls och blodtryck och alltså får hjärtat att arbeta hårdare, dvs alla CS mer el mindre, kan leda till förtjockade hjärtklaffar o förstorat hjärta.
Detta ses ganska ofta vid obduktioner av personer som missbrukat kokain/ amfetamin/ crack osv, det är dock inte alltid dödsorsaken (ca 50 % av amfetaminister dör i hjärt/ kärl relaterade händelser) men kan självklart bli det vid frekvent bruk av i princip alla Centralstimulerande substanser..
Sedan finns det substanser som är toxiska (giftiga) för diverse organ (hjärta, hjärna, lever, njurar) men det tror jag inte var fallet med just 3-MMC, däremot misstänks väl 4-CMC vara lite toxiskt. 3-CMC verkar dock än så länge vara mildare mot kroppen o kanske ger lite mindre sympatikus påslag..
Tillägg: finns intressant läsning i Läkartidningen: http://www.lakartidningen.se/Functions/OldArticleView.aspx?articleId=18830

Du har till viss del rätt bortsett från uttalandet om 3-mmc.
Just dessa serotonerga 3 positionerna har en tendens till att ha stark affinitet på 2B receptorn i hjärtklaffarna. Därmed verkar toxiskt och kan skapa sk. cardiac fibrosis.

Precis likt 3-cmc.
Våga inte tro att det är hälsosunstanser ni får i er. Till och med mephedrone vågar jag påstå är nyttigare än ex denna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in