2015-04-01, 15:48
Medlem
Halmgriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.B
Samma här! Har inte hört någonting

Frukta icke! Jag har iof. bara haft att göra med rck********r.se en handfull gånger än så länge, men dom verkar faktiskt himla hyggliga så sätter mina visdomständer på att det kommer att lösa sig.
Citera
2015-04-01, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.B
Samma här! Har inte hört någonting

Inte hört nått om min order heller hade hoppats att det skulle kunnat komma innan helgen men det ser mörkt ut nu..

Har en fråga också har kvar sample från rckem. Klarar sig 2 pers en kväll på 0,5 eller måste jag ut på gatan och köpa riktigt knark?
Citera
2015-04-01, 17:56
Medlem
pmsls avatar
Jag fick svar tidigare idag att det skulle komma idag eller imorgon, idag kom det inte. Vi får se imorrn då. rckemikalier.s*
Citera
2015-04-01, 17:57
Medlem
creepyones avatar
Idag fick jag min leverans från RCchems. Tack RCchems påsken är räddad

vill även passa på att ge killarna på RCchems 2 tummar upp dels för ett toppenbemötande över supporten riktigt trevliga snabba på att svara samt under 24h leverans vilket är toppen.

Sen vet jag inte om det är för att påsktider närmar sig och grabbarna borta på RCchems är på extra vänligt påsk humör för fick lite extra vikt i påsen så det tackar man och bockar för!

nu när det är påskhelg och allt

hoppas denna shopen stannar omkring ett tag riktigt bra shop woop woop!

återigen 5 näsor av 5 möjliga till crewet på RCchems!!!
Citera
2015-04-01, 17:59
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koll090
Inte hört nått om min order heller hade hoppats att det skulle kunnat komma innan helgen men det ser mörkt ut nu..

Har en fråga också har kvar sample från rckem. Klarar sig 2 pers en kväll på 0,5 eller måste jag ut på gatan och köpa riktigt knark?

2 pers på en 0,5 kan bli riktigt snålt då jag personligen upplevede ett galet återdoserings behov på denna så en varsin snok på 250 kommer nog kicka fint men kommer bli galet segt efter 2 timmar när ni vill fylla på..
Citera
2015-04-01, 18:22
Medlem
Hej alla Flashbackare!

Vi har som sagt inte hunnit svara alla kunders mailförfrågningar.
Vi har haft lite problem på grund av att banken lyssnade på polisens rekommendationer och stängde ner vårat bankkonto.
Jag tror att det är vissa som tycker att det har gått lite för bra för oss
Detta är dock inget som kommer att stoppa oss. Vi siktar på att kunna köra igång till 100% igen, senast inom 2 veckor!

Det sägs att vi inte följer bankens riktlinjer inom denna bransch, även fast
det vi gör är lagligt.

Vi har jobbat dag och natt med att flytta, städa och samtidigt hitta nya möjligheter och lösningar, därför har våra mailsvar dröjt.
Om det nu skulle ha blivit razzia har polisen rätt till att beslagta och
förstöra alla våra produkter. Då skulle vi ha haft ett mycket större bekymmer!

Ni som kunder har i alla fall ingenting att vara oroliga över.
Alla som har gjort en beställning och använt sig utav direktöverföring kommer självklart också inom kort att få den levererad.

Trevlig dag//
RCKemikalier.se
Citera
2015-04-01, 18:28
Medlem
djuphavsdjungelns avatar
1g räcker ca 12 timmar för en person om man doserar sparsamt. 0.5g borde räcka ca 3h för två personer men som föregående skribent är inne på så känns det troligtvis otillräckligt.

Jag upplever att man bör vänta minst en vecka mellan sessionerna för att få ut det mesta ur produkten. Använd gärna veckan åt motion och äta bra kost och skippa alkohol helt.
Senast redigerad av djuphavsdjungeln 2015-04-01 kl. 18:32.
Citera
2015-04-01, 18:57
Medlem
djuphavsdjungelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RCKemikalier
Hej alla Flashbackare!

Vi har haft lite problem på grund av att banken lyssnade på polisens rekommendationer och stängde ner vårat bankkonto.
Detta är dock inget som kommer att stoppa oss. Vi siktar på att kunna köra igång till 100% igen, senast inom 2 veckor!

det vi gör är lagligt.

Vi har jobbat dag och natt med att flytta, städa och samtidigt hitta nya möjligheter och lösningar, därför har våra mailsvar dröjt.
förstöra alla våra produkter.
Då skulle vi ha haft ett mycket större bekymmer!

Alla som har gjort en beställning och använt sig utav direktöverföring kommer självklart också inom kort att få den levererad.

Trevlig dag//
RCKemikalier.se

Det är väl inte ert fel om folk drogar sig på era produkter. Varför får polisen beslagta lagliga forskningskemikalier?
Citera
2015-04-01, 19:51
Medlem
G.Bs avatar
Citat:
Hej alla Flashbackare!

det vi gör är lagligt.

förstöra alla våra produkter. Då skulle vi ha haft ett mycket större bekymmer!

Trevlig dag//
RCKemikalier.se

Skönt att få ett officiellt svar till vad som hänt. Ni har alltså polisen efter er eller?
Tänkte slänga iväg ytterligare en beställning nästa vecka men vill endast betala med banköverföring. Kommer ni att kunna fortsätta acceptera banköverföringar?
Citera
2015-04-01, 20:14
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koll090

0,5 på två pers är bara att glömma
Citera
2015-04-01, 22:33
Medlem
Just nu är det svårt att säga om det är på grund av polisen, konkurrenter eller av annan anledning som gjort att det har blivit som det blivit. Banken tycker i vilket fall att företaget vi tagit konsulthjälp av inte följer deras riktlinjer. Mycket mer kan jag tyvärr inte säga nu. Vi har tagit lärdom av detta och arbetar febrilt för att starta igång banköverföring igen, med säkrare metoder så att vi slipper dessa avbrott. Vi räknar med att vara igång med nytt bankkonto inom 2 veckor. Så länge går det alltid att använda sig utav Bitcoin, UKash och Paysafe som betalningsmedel.

//
RCKemikalier.se
Citera
2015-04-01, 22:49
Medlem
JohnOldmans avatar
Citat:
Just nu är det svårt att säga om det är på grund av polisen, konkurrenter eller av annan anledning som gjort att det har blivit som det blivit. Banken tycker i vilket fall att företaget vi tagit konsulthjälp av inte följer deras riktlinjer. Mycket mer kan jag tyvärr inte säga nu. Vi har tagit lärdom av detta och arbetar febrilt för att starta igång banköverföring igen, med säkrare metoder så att vi slipper dessa avbrott. Vi räknar med att vara igång med nytt bankkonto inom 2 veckor. Så länge går det alltid att använda sig utav Bitcoin, UKash och Paysafe som betalningsmedel.

//
RCKemikalier.se

Det är Tullen och Polisen som sammarbetar med Bankerna, ni likasåväl som vi kommer aldrig få öppna företagskonto oavsett om vi ens byter verksamhet - isåfall blir det vääldigt svårt. Detta gäller samtliga banker i hela Sverige, dom kör på hårt nu =)

Mvh!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in