2014-12-03, 21:03
Medlem
forwardflashs avatar
Hur mnga MG mste man kka fr att bli flddrad? Allts inte bara bli ngestfri, utan f ett roligt rus.

*Utan bensotolerans br tillgas.
Citera
2014-12-03, 22:09
Medlem
1-2 mg utan tolerans

Citat:
Ursprungligen postat av forwardflash
Hur mnga MG mste man kka fr att bli flddrad? Allts inte bara bli ngestfri, utan f ett roligt rus.

*Utan bensotolerans br tillgas.
Citera
2014-12-03, 22:15
Medlem
0,5rcker gott och vl
Citera
2014-12-03, 22:21
Medlem
purezones avatar
Om man tar 4 st under en helg. Hur lng tid tar det d innan det inte syns p Sticka?

Ngon som vet? Ngon som rknat ut det?

MVH
Citera
2014-12-03, 22:34
Medlem
1mg:3mg alprazolam som varar i 26 typ
Citera
2014-12-03, 22:53
Medlem
ja ungefr 1mg r som 3 mg xanor och du sger att man ska brja med 0,5. ungefr 1.5 mg xanor flddrar inte jag p.

Men vi alla r olika

Citat:
Ursprungligen postat av BlazeHaze1
1mg:3mg alprazolam som varar i 26 typ
Citera
2014-12-03, 22:59
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Primalskri
Kan intyga likt flera andra att denna r livsfarlig i kombination med alkohol..
I lrdags hade jag tagit ett par stimulanter av mindre bra sort.
Det brjade knnas ganska obehagligt i kroppen och trodde nstan jag skulle kollapsa vid ngra tillfllen.
S jag r en av tt's flub och det brjade knnas bttre.

Vi gick hem till tjejens ena bror dr vi drack alkohol, mest spritdrinkar.
Frst en liten whiskey och ett glas skumpa.
Sen gjorde jag mig en white russian, efter det blev allt svart (minnesluckor).
Tydligen ska jag ha druckit 5 Stora rom och cola p under en timme.
P smtimmarna gick vi hem, jag vinglade som en flaggstng fram och tillbaka tydligen, och sa att jag inte sg flickvnnen som gick ca en meter framfr.

Vi kom hem och jag brakade in i altandrren fr jag skulle ut och rka.
Sen gick vi och la oss, jag ramlade ur sngen och lg p golvet.
Dr tyckte hon gott att jag kunde ligga haha.
Sjlvklart brjade jag spy d, hon slpade mig till badrummet, dr jag borstade tnderna.
Jag satt tydligen p toastolen och hll i mig i handfatet med ena handen fr att inte ramla t andra hllet, samtidigt som jag frskte borsta tnderna.

Allt detta hade aldrig hnt utan fluben i kroppen, och jag minns inget alls efter min white russian.
Aldrig mer den kombon!

Vilka stimulanter pratar du om?

2-MA funkade fint men underskattade den och det blev definitivt obehag i kroppen och kollapsvibbar nr at:n slog in. Krde p lite vl vrdslst. 0,5 flubo rddade en del.
Citera
2014-12-04, 08:06
Medlem
hoppidoppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vincerio
Tror jag lst att de va runt 100h p denna men de r inget jag vet skert, att va lite bakis p denna vet jag att jag blir, men tycker de r mest mysigt. bara frska undvika at som sagt bara anvnda nr jag ska stlla tillbaka dygnsrytmen

Du tnker nog p FlubromaZEPAM.

Tycker inte denna har s lng halveringstid, tror den lnga effekten beror p den hga doseringen utav tabletterna.

Fr vrigt s rekommenderar jag inte ngon att ta denna dagligen i mer n 7 dagar, fr nr ni nrmar er 2 veckor s vntar en avtndning frn helvetet. Ta den korta perioder t gngen med ngon veckas uppehll. Med korta perioder menar jag ngra dagar.
Citera
2014-12-04, 08:22
Medlem
hoppidoppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Fan fattar inte hur ni kan f effekt p doser som 0.25 och 0.5 mg men kanske bara jag som r van
tar de inte fr direkt ngest utan mer depression och andra kommor.

mr rtt kass tilll och frn (speciellt hsten och vintern) och d fr benso livet vrt att leva ngon dag till hehe

Testa kostillskott; 5-htp, l-tyrosine och vitamin d3 i kombination.
Dina droger fuckar dig, och tro mig att d av knark r inget stt du vill avsluta ditt liv p.
Testa ta 1 mnad utan knark och kr en kur med substanserna nmnda ovan och se om det inte blir bttre. Se det som ett test av karaktr.

Lite sent att skriva kanske, men har sett dina inlgg dr du beskriver hur du kr hutlsa doser av allt mjligt. Var tvungen att skriva detta, ven om jag inte tror att du kommer ta till dig det. Droger som verkonsumeras leder till en lng rad negativa hlsoeffekter som kan sluta med dden, med vissa droger fort, med andra droger lngsamt. Men det r ditt liv och du gr som du vill, men helt rligt s ta dig ur skiten och bespara dig sjlv en jvla massa lidande. Om du fortstter kan du lika grna stta en kula i huvudet och bespara dig misren som du kommer tampas med livet ut
Citera
2014-12-04, 08:25
Medlem
Primalskris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8FJN349D
Fan, att ni vgar blanda benso och alkohol. Frstr mig inte p det... Man skulle ju kunna dda ngon eller vad som helst. Tur att det gick bra iaf.

Ja det var ett misstag jag inte vill gra om..

Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Vilka stimulanter pratar du om?

2-MA funkade fint men underskattade den och det blev definitivt obehag i kroppen och kollapsvibbar nr at:n slog in. Krde p lite vl vrdslst. 0,5 flubo rddade en del.

Det var a-pvt och nm2ai. Skit stimulanter egentligen jag vet.
Tog dem p 3 av 5 mjliga stt under dagen, d ej rkning eller iv..
Ganska stora doser ocks.
Jag r bara glad att jag inte strk med..
Citera
2014-12-04, 13:51
Medlem
whoops021s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppidoppi
Du tnker nog p FlubromaZEPAM.

Tycker inte denna har s lng halveringstid, tror den lnga effekten beror p den hga doseringen utav tabletterna.

Fr vrigt s rekommenderar jag inte ngon att ta denna dagligen i mer n 7 dagar, fr nr ni nrmar er 2 veckor s vntar en avtndning frn helvetet. Ta den korta perioder t gngen med ngon veckas uppehll. Med korta perioder menar jag ngra dagar.

Bertta grna om din avtndning, vilka eftereffekter du har mrkt osv. Verkar krvas rtt lite anvndning av denna fr att rka ut fr avtndningar.

Vad tror du halveringstiden ligger p cirkus om du kan uppskatta?
Citera
2014-12-04, 15:12
Medlem
Urbanoroligs avatar
Fr jkla trycka i mig allt ifrn 5mg till 12mg fr att knna ngot :s
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in