2015-07-02, 00:39
Medlem
Du har tit de ca 9 dar med dagars mellanrum, allts ungefr 9 piller hitintills?

Tror inte du kommer f s verjvligt at, at kommer du f men en liten sn.

Kunde trycka i mig 25-30 st p lite ver en v och d fick jag st ut med en at p ca 4 dar, rtt tung at men t lite mer piller n dig ocks.

Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Allts jag har vl tit en halv eller en hel 1,25mg om dagen i ungefr 9 dagar med 2-3 dagars mellan rum helt utan. De flesta dagar bara en halv 1,25mg? Ska jag nu allts f avtndning? Kunde ju kka nitrazepam flera veckor och sluta tvrt utan att jag fick n AT.
Citera
2015-07-02, 12:07
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laluna1
Du har tit de ca 9 dar med dagars mellanrum, allts ungefr 9 piller hitintills?

Tror inte du kommer f s verjvligt at, at kommer du f men en liten sn.

Kunde trycka i mig 25-30 st p lite ver en v och d fick jag st ut med en at p ca 4 dar, rtt tung at men t lite mer piller n dig ocks.
Snarare kanske 5-6 piller ver 9 dagar. t inga igr och har lite oro i kroppen idag, men det kan vara av andra skl antagligen. Ska till min lkare idag och jag vet inte om jag ska nmna det hr. Antingen skriver hon ut typ ett 10-pack stess t mig eller s drar hon in mina nitrazepam. Brukar inte kka benso utver de jag har utskrivna.
Senast redigerad av Malr 2015-07-02 kl. 12:09.
Citera
2015-07-02, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Snarare kanske 5-6 piller ver 9 dagar. t inga igr och har lite oro i kroppen idag, men det kan vara av andra skl antagligen. Ska till min lkare idag och jag vet inte om jag ska nmna det hr. Antingen skriver hon ut typ ett 10-pack stess t mig eller s drar hon in mina nitrazepam. Brukar inte kka benso utver de jag har utskrivna.

Som sagt ingen fara med s f doser.

Kom bara ihg att den hr stannar i kroppen skitlnge och bygger tolerans, s ett par dagars mellanrum kanske inte r tillrckligt fr att undvika toleransbygge.
Citera
2015-07-02, 17:31
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shwp
Som sagt ingen fara med s f doser.

Kom bara ihg att den hr stannar i kroppen skitlnge och bygger tolerans, s ett par dagars mellanrum kanske inte r tillrckligt fr att undvika toleransbygge.
Njae, nu blir det inge mer av den hr. Inte p ett tag i alla fall. Lyckades snacka till mig ett recept p Stesolid av lkaren idag s ifall det kniper tar jag ju det, bttre substans mot ngest nd.
Citera
2015-07-03, 10:26
Medlem
Vilken ger vrst AT av Flubromazolam gentemot Flubromazepam?
Bda lika dospotenta?
Citera
2015-07-03, 13:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IngenRaketForskare
Vilken ger vrst AT av Flubromazolam gentemot Flubromazepam?
Bda lika dospotenta?

Flubromazolam skulle jag sga, den ATn r ngot utver det vanliga.
Senast redigerad av Mamuti 2015-07-03 kl. 13:22.
Citera
2015-07-04, 15:53
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamuti
Flubromazolam skulle jag sga, den ATn r ngot utver det vanliga.
Ja, fyfan den r hemsk!
Citera
2015-07-06, 02:27
Medlem
hoppidoppis avatar
Okej nu nr den r narkotikaklassad kan jag outa lite info.
Denna substans syns inte som benzo i normala till hga doser 0,1mg<4mg (Mellan 100 mikrogram och 4 milligram) p drogtester. Men den syns nr man brjar verskrida de doseringarna. Jag har genomfrt en privatfinansierad studie p mig sjlv och vnner, och detta r slutsatsen. Det syntes aldrig p mig eftersom att jag tog s lga doser av det, medan mina vnner - omedvetna om att tabletterna var 3mgare - slngde i sig upp till 9mg om dagen; Och som resultat blev det positivt p stickan. Detta r testat och verifierat med mnga olika multistickor, olika dagar, med olika personer dessutom.

Detta var livsfarligt fr brukarna om jag hade outat nr de fortfarande var legala.
Men nu vet ni. Tjiho
Citera
2015-07-07, 19:02
Medlem
Fyfan vad synd att denna r klassad, jag gr p 0.25-1mg om dagen fr smn och min kroniska ngest. Har kkat dem i mnader och undrar drfr vad jag ska infrskaffa nr det blir dags fr AT...

Utan flubron hade jag varit arbetsls eftersom jag fick sjukskriva mig fr ofta pga min nedstmdhet/ngest/panikattacker. Har ett rtt vlbetalt jobb med en auktoritr jobb och vet faktiskt inte hur jag ska klara jobbet utan ngestlindrande.

Jag tycker dock det r rent sagt sjukt att denna substans slts i sdana monsterdoseringar frn svenska leverantrer, 1-2mg tabs... 1mg blir jag fan mysig av n idag. Inte konstigt s mnga torskat hrt p denna.

0.25mg knns som en ok dosering, 0.5mg nr man ftt tolerans och s lite extra de dr verstressiga dagarna (tar efter jobbet fr att kunna sova, eftereffekterna hller mig relativt ngestfri under arbetstid).

Nr jag kpte inrikes var det alltid 1mg tabs och de fick man dela i massa smdelar fr att inte bli flummig eller snkt.

Idag har jag haft en sjukt tung dag vilket resulterat i 1mg, knner mig seg trtt och avslappnad, absolut ingen dos jag tar normalt men det har ju hnt.

Men hur trappar man ner p bsta stt, jag har tillgng till det mesta som t.ex. ketamin/MXE som jag "kurar" med lite sporadiskt fr att det 1. r kul och 2. gr de besvr benzon motverkar lttare s jag kan hlla lgre doser.
Senast redigerad av Phailure 2015-07-07 kl. 19:07.
Citera
2015-07-07, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Fyfan vad synd att denna r klassad, jag gr p 0.25-1mg om dagen fr smn och min kroniska ngest. Har kkat dem i mnader och undrar drfr vad jag ska infrskaffa nr det blir dags fr AT...

Utan flubron hade jag varit arbetsls eftersom jag fick sjukskriva mig fr ofta pga min nedstmdhet/ngest/panikattacker. Har ett rtt vlbetalt jobb med en auktoritr jobb och vet faktiskt inte hur jag ska klara jobbet utan ngestlindrande.

Klonazolam sklart. RC, ligger p samma pris som flubro. Vet inte s mycket om Klonazolam men de r vl jmnstarka vad jag har frsttt...men de r olika.
Citera
2015-07-13, 15:42
Medlem
Lischos avatar
Fick bla Klonazolam som jag bestllde fr ett tag men d vart dom gula.. Kan detta vara Flubrozlam?
Citera
2015-07-13, 16:51
Medlem
folk mste vara tacksamma att denna r borta. nr den var ny s trodde jag att den var lika potent som alla andra rc benzo s jag slngde i mig 4 st 1,25mg och dr brjade allt. hade 1000st p lager. s det var en hrd mnad man inte kommer ihg. med resa till egypten som man inte minns och bjd in min flickvns bsta vn till en 3kant med min tjej utan att min tjej visste och fighter, sjukhus, utlyft ur ett flygplan, tagit snder brorsans nya 60 tums tv innan den ens gtt ur kartongen, misshandlat min svrbror och i mitt huvud var frfljd av svensk polis i egypten, suttit egyptisk fngelse fr att min fader rymt militrtjnst dr osv osv osv. fr n idag hra nya historier om min mnad i koma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in