2014-12-26, 23:15
Medlem
Zzmurfs avatar
Tnkte bestlla lite i helgen, antingen frn CL (ukash) eller aromer (postfrskott).
Vart ska jag bestlla ifrn fr att ha strst chans att f hem dom p tisdag?
Skiljer kvaliteten ngot mellan CL och Aromer?

Har inte testeas dessa frut, har dom snabb onset. Och hur lnge varar effekten.
Halveringstid?
Vad jag har uppfattat nr jag lst i trden s verkar dom vara rtt hypnotiska, stmmer det?
Citera
2014-12-27, 00:35
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Sm rda, runda, hrda
Med skra.

Yep, fick dom i dagarna, fina grejer det.
Nn som gett sig p och rkat n?

Kan tillga att flubro + ladd + brs var en intressant mix. .
Citera
2014-12-27, 00:37
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzmurf
Tnkte bestlla lite i helgen, antingen frn CL (ukash) eller aromer (postfrskott).

Halveringstid?
Vad jag har uppfattat nr jag lst i trden s verkar dom vara rtt hypnotiska, stmmer det?

Ar*mer brukar va snabba som blixten men sen ere den dr PF avgiften sklart...s lt plnboken bestmma.
Citera
2014-12-27, 03:09
Medlem
anapols avatar
Ngon som vet om det r ngon korstolerans mellan iktorivil och flubromazolam.
Citera
2014-12-27, 08:57
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:

Halveringstid?

uKash tar skert lite tid att verifiera osv g in p ett Swedbank-kontpr och betala dr, ju todogsre desro bttre..
Citat:
Ursprungligen postat av anapol
Ngon som vet om det r ngon korstolerans mellan iktorivil och flubromazolam.

Ja, det r korsrolerans mellan alls benso
Citera
2014-12-27, 09:04
Medlem
Flubromazolam r grejer det ass, jag o polaren tog in det p behandlings hemmet, en (onsdag) Mndag morgon stod polisen utanfr Jvla drag i dom dr rackarna

Och fr alla dom som undrar om de syns p sticka r svart JA Iaf 7 stickorna, fr hela stllet torskade.
Citera
2014-12-27, 09:41
Medlem
Existensens avatar
Hej! Jag har en liten frga som jag funderat p ett tag. Frst gngen jag bestllde ifrn TT s fick jag vita flubros med lite blaktig nyans fr ngon mnad sedan som fungerade extremt bra mot social fobi och panikattacker vid extrem behov. Speciellt panikattackerna var underbart att kunna fullstndigt slippa!

Men sedan bestllde jag ett 100pack ifrn TT lite senare som var helt vita och annorlunda tryckta och det slutade med att jag fick ka in till akutpsyk fr att jag trodde att jag blev schizofren. Jag kopplade ju inte att det skulle vara det som rttar till huvudet som fuckade med mig s jag hoppade desperat p psen och s var det i ngra veckor, en jvla mardrm dvs..
Fr ett tag sedan s fick min flickvn en fr att hon inte mdde s bra och s fick hon samma symptomer som mig, s d fattade vi direkt att det var flubron. Sedan hittade jag en gammal ifrn den frsta batchen jag bestllde nr jag stdade garderoben och inte schizo eller nervs/panikig blev jag. Jag misstnker att det var spice i batchen d jag r EXTREMT knslig mot det, och nnu mer s sedan jag brjade f stimulanter mot adhd. Jag skrev till dom men dom sger att det inte ska vara ngot konstigt med dom, men hur kan jag d f psykoshallisar och ivntar dden.

Jag har bestllt frn TT sedan ett tag tillbaka och har alltid ftt bra produkter, snabb leverans och bra bemtande s jag frstr inte hur detta kunde hnde, knns som att jag fick ngon psykedelisk..

Vet ni ngot om TTs vita batch 1mg som dom hade i samband med att dom slde av spice pulver fr 50kr/g? Tycker fan jag borde f ngon kompensation fr psykavgifter och hur cp jag blev i huvudet fr att jag inte fick det som dom utlovade.. Vldigt dlig stil tycker jag
Citera
2014-12-27, 10:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Existensen
Hej! Jag har en liten frga som jag funderat p ett tag. Frst gngen jag bestllde ifrn TT s fick jag vita flubros med lite blaktig nyans fr ngon mnad sedan som fungerade extremt bra mot social fobi och panikattacker vid extrem behov. Speciellt panikattackerna var underbart att kunna fullstndigt slippa!

Men sedan bestllde jag ett 100pack ifrn TT lite senare som var helt vita och annorlunda tryckta och det slutade med att jag fick ka in till akutpsyk fr att jag trodde att jag blev schizofren. Jag kopplade ju inte att det skulle vara det som rttar till huvudet som fuckade med mig s jag hoppade desperat p psen och s var det i ngra veckor, en jvla mardrm dvs..
Fr ett tag sedan s fick min flickvn en fr att hon inte mdde s bra och s fick hon samma symptomer som mig, s d fattade vi direkt att det var flubron. Sedan hittade jag en gammal ifrn den frsta batchen jag bestllde nr jag stdade garderoben och inte schizo eller nervs/panikig blev jag. Jag misstnker att det var spice i batchen d jag r EXTREMT knslig mot det, och nnu mer s sedan jag brjade f stimulanter mot adhd. Jag skrev till dom men dom sger att det inte ska vara ngot konstigt med dom, men hur kan jag d f psykoshallisar och ivntar dden.

Jag har bestllt frn TT sedan ett tag tillbaka och har alltid ftt bra produkter, snabb leverans och bra bemtande s jag frstr inte hur detta kunde hnde, knns som att jag fick ngon psykedelisk..

Vet ni ngot om TTs vita batch 1mg som dom hade i samband med att dom slde av spice pulver fr 50kr/g? Tycker fan jag borde f ngon kompensation fr psykavgifter och hur cp jag blev i huvudet fr att jag inte fick det som dom utlovade.. Vldigt dlig stil tycker jag

Spice i sina flubbo..

Du fr skrpa dig lite. Du tar en pilla fr en psykos, d r det p automatik spice i dina flubbo fr en annan shop som har koppling till den du kpt frn har rea p sina produkter.
Jo men klart att det finns en rd trd.

Nr TT hade sina vita kryss s var det inte rea p Thestoned.

Tycker att du ska tnka ver dina inlgg lite d det kan frstra fr vilken shop som helst.

Jag chansar p att du har lite problem redan innan du tog flubbo, s kom en psykos s ska du kanske inte skylla p tabletterna utan kanske rannsaka dig sjlv.

Och nu vill du ha kompensation fr psykavgifter. Nej men sklart, det luktar inte missbruka tendenser om det.

Jag krde fr fort med min bil, kan jag skicka bteslappen till BMW?
Ngon kompensation borde jag f eftersom deras bilar kan kra snabbare n 110km /h.

Eller vad tycker du?

Senast redigerad av HemCom 2014-12-27 kl. 10:27.
Citera
2014-12-27, 12:03
Medlem
Zzmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JiseOne
uKash tar skert lite tid att verifiera osv g in p ett Swedbank-kontpr och betala dr, ju todogsre desro bttre..

Ja, det r korsrolerans mellan alls benso
Jag gr nog s, d jag bara tnkt kpa en mindre mngd.
Men det gr allts att g in p swedbank och stta in pengarna, med bifogat ordernummer?

Men hur snabbt verkat dom, och hur lnge knner man av effekten? P lt os sga 0.5-1mg.
Senast redigerad av Zzmurf 2014-12-27 kl. 12:14.
Citera
2014-12-27, 12:12
Medlem
Citat:
Jag gr nog s, d jag bara tnkt kpa en mindre mngd.

Men hur snabbt verkat dom, och hur lnge knner man av effekten? P lt os sga 0.5-1mg.
Under tungan nstan direkt
Citera
2014-12-27, 12:41
Medlem
Zzmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlazeHaze1
Under tungan nstan direkt
Okej, oralt d?

Och hur lnge verkar dom?
Citera
2014-12-27, 13:51
Medlem
Zzmurfs avatar
Sen s undrar jag vad 0,5 mg Flubromazolam motsvarar i potens & effekt:
0,5 mg Flubromazolam = ?mg Alprazolam?
0,5 mg Flubromazolam = ?mg Diazepam?
0,5 mg Flubromazolam = ?mg Etizolam?

Vad jag vet efter lsning i trden r att dom r potenta och hypnotiska. S dom kommer duga fr mig.
Men jag behver ha ngot att jmfra med s att jag vet hur mnga och hur starka jag ska kpa.

Vill inte ha fr lite, men inte fr mycket heller d det nstan r lika illa.
Jag kan kontrollera mitt benzo intag vldigt bra om jag bara har det jag behver fr en viss tid.

Men har jag mer benzo n s d brjar den dr lilla rsten i mitt huvud tjata om att jag ska ta mer eftersom jag har s det rcker. Och vi vet ju alla hur det brukar sluta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in