Hej! Jag har en liten frga som jag funderat p ett tag. Frst gngen jag bestllde ifrn TT s fick jag vita flubros med lite blaktig nyans fr ngon mnad sedan som fungerade extremt bra mot social fobi och panikattacker vid extrem behov. Speciellt panikattackerna var underbart att kunna fullstndigt slippa!
Men sedan bestllde jag ett 100pack ifrn TT lite senare som var helt vita och annorlunda tryckta och det slutade med att jag fick ka in till akutpsyk fr att jag trodde att jag blev schizofren. Jag kopplade ju inte att det skulle vara det som rttar till huvudet som fuckade med mig s jag hoppade desperat p psen och s var det i ngra veckor, en jvla mardrm dvs..
Fr ett tag sedan s fick min flickvn en fr att hon inte mdde s bra och s fick hon samma symptomer som mig, s d fattade vi direkt att det var flubron. Sedan hittade jag en gammal ifrn den frsta batchen jag bestllde nr jag stdade garderoben och inte schizo eller nervs/panikig blev jag. Jag misstnker att det var spice i batchen d jag r EXTREMT knslig mot det, och nnu mer s sedan jag brjade f stimulanter mot adhd. Jag skrev till dom men dom sger att det inte ska vara ngot konstigt med dom, men hur kan jag d f psykoshallisar och ivntar dden.
Jag har bestllt frn TT sedan ett tag tillbaka och har alltid ftt bra produkter, snabb leverans och bra bemtande s jag frstr inte hur detta kunde hnde, knns som att jag fick ngon psykedelisk..
Vet ni ngot om TTs vita batch 1mg som dom hade i samband med att dom slde av spice pulver fr 50kr/g? Tycker fan jag borde f ngon kompensation fr psykavgifter och hur cp jag blev i huvudet fr att jag inte fick det som dom utlovade.. Vldigt dlig stil tycker jag